Interrail alaikäisen kanssa

NeitsytReilaaja

Hei, onko kokemuksia/tietoa vaikeuttaako interrailiä alaikäisyys. Kun esimerkiksi laivojen kanssa pitää vähän säätää jotta 17 vuotias matkaseurani pääsee laivalla Ruotsin puolelle (itse olen 18). Onko esimerkiksi majapaikan löytäminen mutkikkaampaa jne.

2

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhareilaaja

Oma kokemukseni on kaukaa, mutta itse olin tuolloin 23 ja sisko ja sen kaveri 17. Mitään ongelmia ei ollut, eli ei kyselty ikinä missään, minkä ikäisiä olimme. Esim hostellit ovat nykyään monessa paikassa koko perheen paikkoja, eli vauvasta vaariin. Tutustu vaikka hihostels.comiin ja hanki kortti suomesta. Mukavaa matkaa!

• Trävelllleri

Olin reilaamassa viime kesänä juuri kun olin täyttänyt 17. Ei mitään ongelmia, hotelleissa ja hostelleissa ei kertaakaan kysytty ikää... Alkoholiakin sai toki ostaa missä ja milloin vain. Ei ulkomailla olla iän kanssa niin tiukkoja kuin Suomessa. Laivamatkakaan tuskin on ongelma jos otatte reittimatkan. Itse tosin suosittelen lentämään Köpikseen: halvempi vaihtoehto ja aikaa säästyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      24
      10985
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      41
      8268
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5267
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3578
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3534
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2529
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe