Uusi Linnanmäki - ISO pettymys!

Iso pettymys!

Linnanmäen lippu-uudistus on todella iso pettymys. Lintsi lupaa pienten lasten laitteet ilmaiseksi, mutta sopimukseen sisältyy yllättävä jäynä: Lasten laitteet menevät kiinni jo klo 19 (huvipuisto sulkeutuu vasta klo 21).

Kun tähän liittää Ilta-Hupi lipun, niin käytännössä pinten lasten kanssa liikkuvalle perheelle jää "ruhtinaalliset" tunti laiteaikaa!!

Meidän perheessämme on kaksi alakouluikäistä ja neljävuotias. 5-henkisen perheemme lippujen normaali hinta olisi 185 euroa. Olemmekin yleensä toimineet niin, että ostamme vasta iltahupi-rannekkeet (28 eur), joissa on kolme tuntia laiteaikaa (18-21). Lintsin uuden käytännön mukaan en ostanut ranneketta 4 vuotiaalle, koska ajattelin, että hän kiertää tutut ja ikäiselleen sopivat laitteet uudistuksen myötä ilmaiseksi. Vaan yllätys, yllätys: tunnin kiertelyn jälkeen laitteet sulkeutuivat kokonaan. Olipa mukavaa kierrellä pari tuntia selitellen, että "Ei nyt mennä laitteisiin, kierrellään vaan katsomassa kun isommat riekkuu".

Lintsin lippu-uudistus on tyrmäävä. Se rajoittaa lähes kaikki pienten lasten laitteet pois käytöstä (vaikka ostaisi rannekkeen) klo 19 jälkeen. Jäljelle jäävissä laitteissa jonot kasvavat, kun vähäisiin laitteisiin pakkautuu suuri määrä lapsia.

Jos Lintsin tarkoituksena on laittaa pienet lapset "ajoissa kotiin ja nukkumaan", niin käytäntö on surkea. Se ei huomioi, että perheissä on eri ikäisiä lapsia. Lisäksi arki-iltaisin ei pienten lasten kanssa Lintsille edes kannata tulla.

5

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RistoRäikkönen

Seuraavan kerran kannattaa mennä jo aukeamisen aikaan ja maksaa se 7 per ranneke lisää.

• kivaa paljo enempi

ja voihan kotiinkin ostaa askartelutarvikkeita ja liimaa ja palloja ja viettää hauskaa aikaa kotonakin.ei maksa mitään.tavalliseen puistoon pallo ja lelut mukaan!ei tarvi mieltäsä pahoitella

• Huldra

No ole kiitollinen, että on edes sen verran ilmasta. Mitä valitusta.

• äiti2004

Kiitos tiedosta! Olimme ajatelleet toimia juurikin noin, mutta taidamme mennä sen sijaan Särkänniemeen, kun molempiin on yhtä pitkä matka!

• helppoa?

no voihan pienet ensin kierrellä tunnin ja sitten kolme tuntia ennen ostetaan iltarannekeet ja vielä on pienillä lapsillla tunti aikaa. Sitte myöhällä isot hurvittlee ja pieni katsoo...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe