Kevättä sulle!
Onkos mulle näkyvissä kesälle parisuhdetta ja mitäs muuta
näytetään? tässä oli sellanen ihku, mutta ilm parempi jäädä
näiden kaikkien "saturnuksen neliöiden" vuoksiko?
Keskiyö
4
<50
Vastaukset
Hei
en osaa puhua ajoista. enkä ymmärrä kirjoituksestasi oikein mitään...
t. Keskiyö- kesääootellessa
kysyn onko näkyvissä parisuhdetta?? niin tässä olin tekemisissä erään
kiinnostavan miehen kanssa, mutta tämä elämäntilanteensako (voimiensa keruu) ja nämä monet ihmissuhde asiatko (sukulaiset/kaverinsa) kuitenkin ovat sellaiset
ettei tästä mitään tule?
näytetäänkö muuttoa? nyt haen vain ilmeisesti eri paikkakunnalta töitä,
olisko laivalle vastaanottoa?
entäs tää komea ja vakaa mies kauempaa kuka tässä nyt haastellut
mun kanssa, olisko tälle näkyvissä jatkoa?
ihanaa kesän alkua sulle ja toivottavasti valaiset mitä näkyy:) Hei
olet oikea runoilija! minulta meni planeetat sekaisin, sitä paitsi katsoin äsken telkkarista sellaista planeetta-ohjelmaa, siksi nuo saturnukset olivat minulle liikaa..... :-)
laivan näen, mutten tiedä onko se työtä vai lomaa. tuolla ensimmäisellä kysymälläsi miehellä hihat heiluvat. hän on luotettava raha-asioiden kanssa. mies juoksentelee suvun kanssa, kyllä sinä hänestä vielä kuulet.
epätasapainoinen pari te olisitte, ehkä elämä yhdessä ei ole teille tarkoitettua.
muutto ei ole vielä ajankohtainen.
onko tämä toinen mies nettituttavuus? no, ei ole vielä hänkään se amoris. jatka katselua, sinulla on aikaa!
t. Keskiyö- alkup
Hei,
no lomalle ainakin haluan ja olen hakenut sinne töihinkin, radikaalia
muutosta nykyhetkeen, kiitos!:)
no jaa luotettava, yrittää kerätä monenlaisia asioita tasapainoon...
hän on perusjuntti, mutta tosi ihku ja mielenkiintoinen, ollaan
viime kesänä tavattu...kaikenlaista kivaakin yhdessäoloa ollut...:)
osaa sellaisia monenlaisia miehisiä taitoja mitä mieheltä toivon:(
ai ei vieläkään muuttoa...
on se netistä...ai ettei hänkään, onhan tässä kauan kateltu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811