Lexuksen suosio huipussaan, Hyvä myyntivire jatkuu

Tilaston kertomaa

Huhtikuussa 2013 rekisteröitiin huimat 5 kappaletta uusia Lexuksia. Maaliskuussa rekisteröitiin niin hurja määrä kuin 8 kappaletta.

20

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bmw 320d EDE

      Lexu on iha prseestä

      • (Bmw ladyboy) car

        Vittu sinä oot perseestä sen köyhänmiehen bibbelin jatkees kanssa


    • lex-luthor

      Oikein hyvä. Viiden kappaleen kuukausivauhtikin on sentään 60 kpl vuodessa. Ihan sopiva määrä ettei yleistyisi liikaa.

    • 350

      Lexua rekisteröidään kuitenkin enemmän kuin Alfa Romeota tai Jaguaria

    • skeptical

      Suomi on pieni maa, ja pieneen maahan mahtuu aina yksi totuus kerrallaan.

      Mitä autoihin tulee, niin tietenkin auton pitää olla saksalainen, kaikkihan sen tietää, tietenkin.
      Ministeriautotkin ovat saksalaisia luxusautoja, Audeja, jotka Saksassa tosin ovat vain keskiluokan tavallisia autoja, eivät sen kummempia.

    • Tässä se näkyy

      Köyhä kansa joka ei ymmärrä laadun päälle mitään. Ei onneksi häiritse, ajakaa pojat Audeillanne ja itkekää.

      • Näkyy näkyy

        "Köyhä kansa joka ei ymmärrä laadun päälle mitään."

        Tai sitten köyhä kansa juuri ymmärtää laadun päälle eikä valitse Toyota Lexusta.


      • mullonparas

        Minulla ei ole saksalaista autoa,mutta sen tiedän,että ne ei taatusti itke autovalintaansa.Ne nauraa teidän Lexuksille,kuten tekin heidän autovalinnalleen.Joten kaikilla on kivaa.Minulla on kuitenkin se paras ja minä nauran teille ;)


    • Kiala Viulu

      Toukokuussa 2013 rekisteritiin mahtavat 7 kappaletta uusia Lexuksia. Tammi-toukokuussa kokonaismyynti ollut upeat 38 kappaletta. Kyllä nyt taas saadaan kattava kuva auton paremmuudesta, kun tämä huima joukko vastaa Tuulilasin Merkkien merkki kyselyyn. On se otos niiiiiiin suuri.

      • GS-300

        Tullin sivuilta löytyy jos oikein laskin niin tammi-kesäkuussa tuotu 84 kpl eri-ikäisiä
        Lexuksia vaikutta jonkin verran Merkkien merkki kyselyyn.Ite kävin hakemassa
        GS-300:sen vm. 2006 pari vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen


      • GS 450h
        GS-300 kirjoitti:

        Tullin sivuilta löytyy jos oikein laskin niin tammi-kesäkuussa tuotu 84 kpl eri-ikäisiä
        Lexuksia vaikutta jonkin verran Merkkien merkki kyselyyn.Ite kävin hakemassa
        GS-300:sen vm. 2006 pari vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen

        Itse hain 450 h GS;n. Muuten tyytyväinen, mutta kaipaan diginopeusnäyttöä ja renkaita, joilla voi ajella myös Suomen urateillä


    • Kiala Viulu

      Kesäkuussa 2013 rekisteriin meni hulppeat 7 kappaletta Toyota-Lexusta. Tammi-kesäkuussa on rekisteröity merkkiä yhteensä mahtavat 45 kappaletta.

      Huippumerkki jonka suosio on uskomattoman valtava.

    • 350

      Paljonkos esim. Porsche on myynyt alkuvuonna? Veikkaanpa, että sekin merkki näyttää myyntilukujen valossa varsin paskalta autolta..

    • Eikä edes kallis!

      Kaipa joku Dacia on ihan järkiostos, mutta voi joku haluta muutakin.
      Aika ihmejuttu, että aikuiset ihmiset riitelevät automerkkien paremmuudesta ihan mutupohjalta tyyliin: Mun isä voittaa sun isän...

      No, USA:ssa Lexuksia myydään ylivoimaisesti enemmän kuin kaikkia saksalaisia premium-merkkejä yhteensä.

      Ja ihan kiva se on ajaa...

    • DriveLexusenjoylife

      Suomalaiset yleensä ajaa mauttomilla ja mielikuvituksettomilla autoilla jollainen naapurillakin on, asuu keskiluokkaisesti rivari kolmiossa haaveillen 100 neliön pakettitalosta ja käy kerran vuodessa Kanarialla matkatoimiston kautta ostetulla aurinkomatkalla ja käy siellä järjestetyllä retkellä katsomassa jotain rauniokasaa tai vastaavaa.

      Paljon mukavampaa on olla oikeasti erilainen ja asua varmasti erilaisessa talossa kuin naapurit ja ajaa Lexuksella ja tehdä omatoimimatkoja paikkoihin joissa ei tarvitse kauheesti pelätä että paikallisetkin puhuu suomea.

      Lexus on auto ihmisille jotka eivä kulje massan mukana kuin lampaat.

      • Kiala Viulu

        No jenkkii Lexukset on samoja malleja joita myydään Japanissa Toyotana. Lexus on sama kinneri kuin Toyota mutta ylihintainen. Samaa ltuulipukulippisukkoa koko Lexusperukka.


      • suomijuntit----

        Itselläni on Audi mutta pidän myös Lexusta hienona omaleimaisena autona.

        Suomijuntit tosiaan ovat kateellista kansaa. Heitä ärsyttää pirusti jos naapuri/sukulainen/työkaveri ostaa hienon massasta poikkeavan ja kalliin auton. Suomijuntin ero amerikkalaiseen on siinä, että amerikkalainen ajattelee että "kappas naapuri osti kalliin auton, teenpäs työtä ahkerammin että saan yhtä hienon auton alle" kun taas suomijuntti ajattelee että "menispäs tuo naapurin auto rikki!".

        Suomijuntti ei uskalla erottautua, eli jos sattuisi olemaan varaa, ei uskalletakaan ostaa sitä toiveiden hienoa autoa. Pelätään muiden arvostelua ja kateutta. Siksi alle ostetaan se Goilffi, Gorilla tai Octaavia.

        Suomijuntti myös pukeutuu huonoimmin Euroopassa.


    • Lefazio

      Lexusta näyttää olevan rekisteröity 1-8/2013 yhteensä 109kpl.
      Eli lähes 14 autoa kuukaudessa. Ei ihan heikko luku, myymälöitä on Suomessa 1kpl.
      Jaggea 63 ja Porschea 48. Eihän näitä laatuautoja ihan kaikille urpoille kannata myydäkään.

      • oravanpoikanen

        Sanokaa ihan mitä haluatte Lexuksesta se joka sillä ajaa on tytyväinen omaansa. Miksi muuten on niin kova tarve mollata Lexusta ? se jolla sitä ei ole ei mielestäni voi edes arvioida sen tasoa saatikka yrittää alentaa ihmisiä jotka ajavat lexuksella. Kukin ajaa sillä millä haluaa eikö vaan, minulla on lexus ja olen olllut tyytyväinen siihen helppo kättöinen ei vie polttoainetta liikaa ja ihana pitkänmatkan auto, jos minä olen tyytyväinen niin miksi ihmeessä toiset haukkuvat auton tasoa, vapaa valinta ajaa millä haluaa kaikilla samat mahdollisuudet valita itselleen sen auton minkä haluavat.


      • olet asian ytimessä
        oravanpoikanen kirjoitti:

        Sanokaa ihan mitä haluatte Lexuksesta se joka sillä ajaa on tytyväinen omaansa. Miksi muuten on niin kova tarve mollata Lexusta ? se jolla sitä ei ole ei mielestäni voi edes arvioida sen tasoa saatikka yrittää alentaa ihmisiä jotka ajavat lexuksella. Kukin ajaa sillä millä haluaa eikö vaan, minulla on lexus ja olen olllut tyytyväinen siihen helppo kättöinen ei vie polttoainetta liikaa ja ihana pitkänmatkan auto, jos minä olen tyytyväinen niin miksi ihmeessä toiset haukkuvat auton tasoa, vapaa valinta ajaa millä haluaa kaikilla samat mahdollisuudet valita itselleen sen auton minkä haluavat.

        Älä höpötä! Autot ostetaan testejä tai naapureita varten. Ei kai kukaan täyspäinen ihminen osta autoa omiin tarpeisiinsa :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe