Yksin kuumeilevat

Kohtalotoveri

Ajattelin kysäistä teiltä, jotka yksin kuumeilette minkä ikäisiä olette?Entä miehenne?
Itse 19 ja mies 20 :)

8

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gilla

Heips! meitä kohtalotovereita varmasti löytyy...
      kuumeilua on ollut ilmassa jo pitkään, harmittavasti vain yksipuolisena.. niin, ikää minulla 21 ja miehellä 24

• Nonna

Odottavan aika on pitkä, etenkin kun ei vielä edes"odota"=)
      Vauvakuumeinen hän täällä 22 ja eivielä-vauvakuumeinen ukko 25.

• sofia

Minä olen 19 ja avomieheni 18, ollaan seurusteltu pari vuotta ja asuttu yhdessä noin puol vuotta..

Minulla kuume on ollut jo kauan kova, mutta (ihan kyllä ymmärrettävästi) miehelläni ei... Antaa hänen elää "vapaasti" vielä, niin ja minä myös, ennekuin aletaan edes yrittämään, näin mä siis yritän koko ajan ajatella ja järkeillä, vaikka minä olisin kyllä vaikka heti valmis! Olenhan kuitenkin lastenhoitoalan ammattilainenkin...

Miehellä vielä vuos opiskelua ja sit toinen vuos menee armeijassa, joten ehkä sitten...

Oon painostanu jo ihan tarpeeks joten nyt yritän olla ihan hiljaa asiasta, ettei mieheni pelästy/ahdistu liikaa ja lähe kävelee!!!

Ei auta muu kuin odotus, mutta kertokaapas miten pystyisin nauttimaan täysillä miehestäni ja meidän kahden keskisestä ajasta päivä kerrallaan, kun mä ajattelen ja suunnittelen koko ajan tulevaisuutta ja kaikkea sellaista mikä ei vielä pariin vuoteen ole kuitenkaan ajankohtaista...??

Epätetoisuus on tuskaa!!!!!

• Kati

Meillä kuumeilee mies...Tai ei kai ne miehet kuumeile, mutta olisi kiinnostunut saamaan lapsen. Minä haluan ensin suorittaa tutkintoni loppuun ja olla vähän aikaa työelämässä. Ikää molemmilla 25.

• neito

olen 21-vuotias nainen, mies on 25.

• toinen neito

Meillä kans, minä 21v. ja mies 25v.
        Onneks löytyy kohtalontovereita Ja vielä samassa iässä olevia. :)

• Mary

Minä olen 20v ja mieheni 22v. Hän pyytää odottamaan opintojen loppuun, mikä minunkohdallani vasta aloittaneena tarkoittaa 3,5 vuotta! Toisaalta hänestä tuntuu pahalta kun minä en voi hänen takiaan toteuttaa unelmaani nyt. Mutta en missään nimessä halua yksinkään siihen ryhtyä tai erota! Tämä parisuhde on kuitenkin tärkein, ainakin vielä kun on aikaa odottaa.

• kuumeileva

molemmat 23 v.
      ei mahiksia ainakaan kolmeen vuoteen millekään vauvoille, opinnot ensin :( plääh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11685
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4629
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      250
      2810
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      139
      2552
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1602
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      1015
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      810
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      802
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      708
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      703
    Aihe