96 -> automaattilaatikon öljynvaihto edessä.
Otetaanko öljyt imemällä täyttöaukon kautta pois, vai suodattimen vaihdon yhteydessä avattavan kotelon kautta valuttamalla.
Kun en nähnyt/huomannut mítään muutakaan tyhjennystulppaa missään?
voyagerin
9
1988
Vastaukset
- Janne Kinnunen
Jos sinulla on imulaite, niin mikä ettei sitäkin kautta. Itse vaihdoin automaattilaatikon öljyt alakautta. Siellä ei ole erillistä öljyproppua, ellei joku sitä ole sinne jälkikäteen tehnyt.
Hommassa ei mitään ihmeellistä, öljyastia kannattaa olla reippaan kokoinen, kun sitä holahtaa öljypohjan alareunan mitalta.
Muista vaihtaa samalla automaattilaatikon öljypohjan tiiviste. Suodatin lähtee irti ihan nykäisemällä ja uusi napsahtaa nätisti paikalleen.
Öljyä menee aika tarkkaan sen gallonan verran. - HUPS!
Et kertonut mikä vaihteisto sinulla autossasi on ,3 vaihteinen vaiko 4 vaihteinen? Niissä saattaa olla tilavuudessa eroja mutta molemmissa vaihdetaan alakautta..............
- noh
No eiköhän 96-Voyagereissa ole jo kaikissa se 4 pykäläinen laatikko.
- gear
noh kirjoitti:
vastauksista. Ja laatikko on 4-pykäläinen, ei kai auta muu kuin valuttaa öljypohjan raosta vanhat öljyt pois.
- HUPS!
noh kirjoitti:
Siis 3,0 V6 mallissakin vai ? Kerroppa nyt mikä vaihteisto siinä on ellei 3 vaihteinen ? Mites sitten se että Saksakin on pulloollaan vanha koppasta voyageria joka kuitenkin on otettu 96 puolella käyttöön ja niitäkin löytyy 3,0 V6 koneella 3 vaihteisena .
Tosin jos olet niin varma niin varmaankin monet myynti ilmoitusten laittajat ovat väärässä ? - Stara
HUPS! kirjoitti:
Siis 3,0 V6 mallissakin vai ? Kerroppa nyt mikä vaihteisto siinä on ellei 3 vaihteinen ? Mites sitten se että Saksakin on pulloollaan vanha koppasta voyageria joka kuitenkin on otettu 96 puolella käyttöön ja niitäkin löytyy 3,0 V6 koneella 3 vaihteisena .
Tosin jos olet niin varma niin varmaankin monet myynti ilmoitusten laittajat ovat väärässä ?Itse toin aikoinaan muuttoautona Suomeen Keski-Euroopasta 3 litrasen ns. vanha koppasen (-95) Voyagerin. Tässä ja muissakin vastaavissa saman moottorin omaavissa Voyagereissä on ja oli 4 vaihteinen automaatti. En mene kuitenkaa sata saletisti väittämään, ettei muunlaisia automaateja olisi asennettu kyseiseen malliin. Minä en ainakaan törmännyt muihin.
- HUPS!
Stara kirjoitti:
Itse toin aikoinaan muuttoautona Suomeen Keski-Euroopasta 3 litrasen ns. vanha koppasen (-95) Voyagerin. Tässä ja muissakin vastaavissa saman moottorin omaavissa Voyagereissä on ja oli 4 vaihteinen automaatti. En mene kuitenkaa sata saletisti väittämään, ettei muunlaisia automaateja olisi asennettu kyseiseen malliin. Minä en ainakaan törmännyt muihin.
Tässä pari esimerkkiä joita kannattaa katsoa
http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=3102819&id=34379895&sc=&make=2152&model=2155&pricefrom=0&euroto=0&zip=
http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=3102819&id=33408101&sc=&make=2152&model=2155&pricefrom=0&euroto=0&zip=
siis ns. hinnat alkaen malli on ollut 3,0 v6 mitsun koneella ja vaihteistona sama kuin neonissa ja noita autoja on paljon tuotu muuttoautoina isonveden takaa kun olen seurannut tilastoja ................ Mutta varmaankin 95 % täällä olevista autoista on 4 vaihteisella mutta loput kolme vaihteisella - gear
HUPS! kirjoitti:
Tosin jos olet niin varma niin varmaankin monet myynti ilmoitusten laittajat ovat väärässä ?ja vuosimalli 1996 uudempaa mallia.
Vaihteet: P R N D 3 L
Eli eikös toi D ole 4:s vaihde? - meillä
gear kirjoitti:
ja vuosimalli 1996 uudempaa mallia.
Vaihteet: P R N D 3 L
Eli eikös toi D ole 4:s vaihde?95 mallin 3,3 litraisessa tuontiautossa on ainakin tuon D kirjaimen ympärillä ympyrä joka on se OD 3 on tarkoitettu kärryn tai vaunun veto vaihteeksi,vaihtaa silloin myöhemmin vaihdetta.Omassa autossa on myös erillinen nappi josta saa OD:n pois. Pontiakin trans sportissa on kepissä erikseen OD ja D ja 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468