Puketuuko naisesi?

mies ja isä

Sinua varten seksikkäisiin hepeniin kun alkaa olla seksin aika? Mä tykkään kun mun naiseni laittaa läpikuultavaa päälle ja keikistelee mulle..

19

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonkauspeliä

No ei! Eikä anna muutenkaan..vituttaa koko ämmä.

• 87yt78g

Itseäni kiihottaa kun muija keikistelee muille ja esittelee tiukkaa farkkupersettään jota muut äijät kuolaa.
      Ei haittaisi vaikka antaisikin:)

• vaimoni on milf

• isimies1

Kerran on sen tehnyt. Melkein sekosin siihen paikkaan mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Enimmäkseen homma menee niin että vetää päälleen tai hyppää ratsaille. No, ei parane valittaa kun edes se kerta per viikko tulee pimpsaa kuitenkin.

• ei onnistu

No ei todellakaan pukedu hepeniin(eikä ne mahtuis päällekkään) Vaan se seksintappaja virttynyt pitkä hailakansininen yöpaita päälle vaan.Olen hienovaraisesti ehdottanut kuntoiliua yhdessä kun vaimo vaan lihoo vuosi vuodelta lisää eikä ole himottava näky makkaroineen-Suuttuu siitäkin.

• taewtaewtaew

Pukeutuu kyllä mutta en jostain syystä kiihotu mistään sellaisesta. Harmi, mutta en kehtaa sanoa että en kiihotu mistään pitsistä ja läpinäkyvästä.

• vaimoke x

Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...

• vaimoke x
        vaimoke x kirjoitti:

Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...

siis Stay upit :)

• tewtetstdtstwe
        vaimoke x kirjoitti:

No kun vaimo satsaa niin kovasti alusvaatteisiinsa, mutta en vaan kehtaa sanoa että alusvaatteet eivät "saa viisariani värähtämään", ei minkäänlaiset. Kaikista kamalimmat ovat ne mustat stayupit ja nauhat, tai siis jotkut sen tapaiset, niin ja korkkaritkin vielä. Vaimoni näkee niin paljon vaivaa pukeutuessaan niihin, tein sen virheen että en heti alussa sanonut että kiva, mutta ei minua varten kannata, vaan en minä nyt enää voi niin sanoa... On ostanut punaista, pitsiä, läpinäkyvää, domina-henkistä, sporttia, mustaa, valkoista, nahkaa, silkkiä jne.

Ei syty niin ei syty. Heti alussa olisi pitänyt olla rehellinen.

• nannannannannananna

Meillä ollaan näillä helteillä kotona alasti. Ei tarvitse pukeutua ollenkaan. Mikäs sen helpompaa ja mukavampaa panemisen kannalta ja muutenkin.

Lapsetkin vetävät meillä näin kesällä kotona sisällä menemään nakupelleinä. Talossa talon tavalla. Pukeudutaan tietysti jos joku tulee käymään.

• villa nature

Naturistiperhe,,

• tunnustin nyt tämän

Tykkään kun vaimo laittaa pyynnöstäni päälle norjalaisten hiihtäjien hiihtopuhua muistuttavan haalarin ja suojalasit. Koko setin. Muistuttaa takaapäin katsoen sopivasti Marit Björgeniä joten voin kuvitella sitten lykkiväni Björgeniä. Ihanaa ja seksikästä.

• halla lalla

Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P

• tunnustin nyt tämän
        halla lalla kirjoitti:

Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P

Ei, vaan lykin reisien väliin. Toimii samalla ehkäisynä ja ihan kiva kitka tuostakin tulee ;) Tehdään se reikä sitten kun halutaan myös lapsia.

No tietysti on reikä! :D

• aikuinen n

Mutta mitä iloa tuosta aikusielle naiselle on? ! ! ! KERRO..

• tauno toope

Mistä? Siitä että laittaa läpinäkyvää päälle ja keikistelee? Vai edellisen kirjoittajan Björgen-fantasiasta?

• tauno toope

Aikuiselta naiselta siis kysyin...

• aikuinen n

Siis en ymmärrä mitä iloia aistikkaalle aikuiselle naiselle olisi olla haalrit päällä ja ukko lykkii haalreihin reisien väliin?Itse tykkää hepenistä ja voin komennella ! :D

• Tämä on totuus

Hah. Tietäisitpä millainen huora sinunkin akkasi on?
      Ruma kuin helvetti, mutta kyllä se vierasta mulkkus on saanut muutaman kerran hommattua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe