Sinua varten seksikkäisiin hepeniin kun alkaa olla seksin aika? Mä tykkään kun mun naiseni laittaa läpikuultavaa päälle ja keikistelee mulle..
Puketuuko naisesi?
19
423
Vastaukset
- vonkauspeliä
No ei! Eikä anna muutenkaan..vituttaa koko ämmä.
- 87yt78g
Itseäni kiihottaa kun muija keikistelee muille ja esittelee tiukkaa farkkupersettään jota muut äijät kuolaa.
Ei haittaisi vaikka antaisikin:) - isimies1
Kerran on sen tehnyt. Melkein sekosin siihen paikkaan mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Enimmäkseen homma menee niin että vetää päälleen tai hyppää ratsaille. No, ei parane valittaa kun edes se kerta per viikko tulee pimpsaa kuitenkin.
- ei onnistu
No ei todellakaan pukedu hepeniin(eikä ne mahtuis päällekkään) Vaan se seksintappaja virttynyt pitkä hailakansininen yöpaita päälle vaan.Olen hienovaraisesti ehdottanut kuntoiliua yhdessä kun vaimo vaan lihoo vuosi vuodelta lisää eikä ole himottava näky makkaroineen-Suuttuu siitäkin.
- taewtaewtaew
Pukeutuu kyllä mutta en jostain syystä kiihotu mistään sellaisesta. Harmi, mutta en kehtaa sanoa että en kiihotu mistään pitsistä ja läpinäkyvästä.
- vaimoke x
Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...
- vaimoke x
vaimoke x kirjoitti:
Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...
siis Stay upit :)
- tewtetstdtstwe
vaimoke x kirjoitti:
No kun vaimo satsaa niin kovasti alusvaatteisiinsa, mutta en vaan kehtaa sanoa että alusvaatteet eivät "saa viisariani värähtämään", ei minkäänlaiset. Kaikista kamalimmat ovat ne mustat stayupit ja nauhat, tai siis jotkut sen tapaiset, niin ja korkkaritkin vielä. Vaimoni näkee niin paljon vaivaa pukeutuessaan niihin, tein sen virheen että en heti alussa sanonut että kiva, mutta ei minua varten kannata, vaan en minä nyt enää voi niin sanoa... On ostanut punaista, pitsiä, läpinäkyvää, domina-henkistä, sporttia, mustaa, valkoista, nahkaa, silkkiä jne.
Ei syty niin ei syty. Heti alussa olisi pitänyt olla rehellinen.
- nannannannannananna
Meillä ollaan näillä helteillä kotona alasti. Ei tarvitse pukeutua ollenkaan. Mikäs sen helpompaa ja mukavampaa panemisen kannalta ja muutenkin.
Lapsetkin vetävät meillä näin kesällä kotona sisällä menemään nakupelleinä. Talossa talon tavalla. Pukeudutaan tietysti jos joku tulee käymään.- villa nature
Naturistiperhe,,
- tunnustin nyt tämän
Tykkään kun vaimo laittaa pyynnöstäni päälle norjalaisten hiihtäjien hiihtopuhua muistuttavan haalarin ja suojalasit. Koko setin. Muistuttaa takaapäin katsoen sopivasti Marit Björgeniä joten voin kuvitella sitten lykkiväni Björgeniä. Ihanaa ja seksikästä.
- halla lalla
Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P
- tunnustin nyt tämän
halla lalla kirjoitti:
Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P
Ei, vaan lykin reisien väliin. Toimii samalla ehkäisynä ja ihan kiva kitka tuostakin tulee ;) Tehdään se reikä sitten kun halutaan myös lapsia.
No tietysti on reikä! :D
- aikuinen n
Mutta mitä iloa tuosta aikusielle naiselle on? ! ! ! KERRO..
- tauno toope
Mistä? Siitä että laittaa läpinäkyvää päälle ja keikistelee? Vai edellisen kirjoittajan Björgen-fantasiasta?
- tauno toope
Aikuiselta naiselta siis kysyin...
- aikuinen n
Siis en ymmärrä mitä iloia aistikkaalle aikuiselle naiselle olisi olla haalrit päällä ja ukko lykkii haalreihin reisien väliin?Itse tykkää hepenistä ja voin komennella ! :D
- Tämä on totuus
Hah. Tietäisitpä millainen huora sinunkin akkasi on?
Ruma kuin helvetti, mutta kyllä se vierasta mulkkus on saanut muutaman kerran hommattua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812