Puketuuko naisesi?

mies ja isä

Sinua varten seksikkäisiin hepeniin kun alkaa olla seksin aika? Mä tykkään kun mun naiseni laittaa läpikuultavaa päälle ja keikistelee mulle..

19

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonkauspeliä

      No ei! Eikä anna muutenkaan..vituttaa koko ämmä.

    • 87yt78g

      Itseäni kiihottaa kun muija keikistelee muille ja esittelee tiukkaa farkkupersettään jota muut äijät kuolaa.
      Ei haittaisi vaikka antaisikin:)

      • vaimoni on milf

    • isimies1

      Kerran on sen tehnyt. Melkein sekosin siihen paikkaan mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Enimmäkseen homma menee niin että vetää päälleen tai hyppää ratsaille. No, ei parane valittaa kun edes se kerta per viikko tulee pimpsaa kuitenkin.

    • ei onnistu

      No ei todellakaan pukedu hepeniin(eikä ne mahtuis päällekkään) Vaan se seksintappaja virttynyt pitkä hailakansininen yöpaita päälle vaan.Olen hienovaraisesti ehdottanut kuntoiliua yhdessä kun vaimo vaan lihoo vuosi vuodelta lisää eikä ole himottava näky makkaroineen-Suuttuu siitäkin.

    • taewtaewtaew

      Pukeutuu kyllä mutta en jostain syystä kiihotu mistään sellaisesta. Harmi, mutta en kehtaa sanoa että en kiihotu mistään pitsistä ja läpinäkyvästä.

      • vaimoke x

        Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...


      • vaimoke x
        vaimoke x kirjoitti:

        Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...

        siis Stay upit :)


      • tewtetstdtstwe
        vaimoke x kirjoitti:

        Miksi et kehtaa? Ehdotapas jotain mitä vaimon kanssa yhdessä voisitte hommata hänen päälleen :D Mikä saa sun viisarin värähtämään? Silkki? Saty upit tai korsetti sukkanauhat...

        No kun vaimo satsaa niin kovasti alusvaatteisiinsa, mutta en vaan kehtaa sanoa että alusvaatteet eivät "saa viisariani värähtämään", ei minkäänlaiset. Kaikista kamalimmat ovat ne mustat stayupit ja nauhat, tai siis jotkut sen tapaiset, niin ja korkkaritkin vielä. Vaimoni näkee niin paljon vaivaa pukeutuessaan niihin, tein sen virheen että en heti alussa sanonut että kiva, mutta ei minua varten kannata, vaan en minä nyt enää voi niin sanoa... On ostanut punaista, pitsiä, läpinäkyvää, domina-henkistä, sporttia, mustaa, valkoista, nahkaa, silkkiä jne.

        Ei syty niin ei syty. Heti alussa olisi pitänyt olla rehellinen.


    • nannannannannananna

      Meillä ollaan näillä helteillä kotona alasti. Ei tarvitse pukeutua ollenkaan. Mikäs sen helpompaa ja mukavampaa panemisen kannalta ja muutenkin.

      Lapsetkin vetävät meillä näin kesällä kotona sisällä menemään nakupelleinä. Talossa talon tavalla. Pukeudutaan tietysti jos joku tulee käymään.

      • villa nature

        Naturistiperhe,,


    • tunnustin nyt tämän

      Tykkään kun vaimo laittaa pyynnöstäni päälle norjalaisten hiihtäjien hiihtopuhua muistuttavan haalarin ja suojalasit. Koko setin. Muistuttaa takaapäin katsoen sopivasti Marit Björgeniä joten voin kuvitella sitten lykkiväni Björgeniä. Ihanaa ja seksikästä.

      • halla lalla

        Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P


      • tunnustin nyt tämän
        halla lalla kirjoitti:

        Onko haalareissa halkio haarusten kohdalla? :P

        Ei, vaan lykin reisien väliin. Toimii samalla ehkäisynä ja ihan kiva kitka tuostakin tulee ;) Tehdään se reikä sitten kun halutaan myös lapsia.

        No tietysti on reikä! :D


    • aikuinen n

      Mutta mitä iloa tuosta aikusielle naiselle on? ! ! ! KERRO..

    • tauno toope

      Mistä? Siitä että laittaa läpinäkyvää päälle ja keikistelee? Vai edellisen kirjoittajan Björgen-fantasiasta?

      • tauno toope

        Aikuiselta naiselta siis kysyin...


    • aikuinen n

      Siis en ymmärrä mitä iloia aistikkaalle aikuiselle naiselle olisi olla haalrit päällä ja ukko lykkii haalreihin reisien väliin?Itse tykkää hepenistä ja voin komennella ! :D

    • Tämä on totuus

      Hah. Tietäisitpä millainen huora sinunkin akkasi on?
      Ruma kuin helvetti, mutta kyllä se vierasta mulkkus on saanut muutaman kerran hommattua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe