Näin sanoo iltapäivälehdet ja Yle tänään! http://yle.fi/uutiset/iskelma-finlandiaa_ei_jaeta_tana_vuonna/6616041
Ehkä on parempikin niin.
Ei Iskelmä-Finlandiaa tänä vuonna
5
148
Vastaukset
- 1115
Eipä suomenmaasta heti löydy palkitsemisen arvoista laulajaa, miehissä kaikki laulajat ovat samasta puusta veistettyjä eli yksi riittää edustamaan tusinaa muita.
Iskelmän taso on mielestäni ala-arvoista, persoonat ja persoonalliset äänet puuttuvat kokonaan, kaikki kunnon laulajat alkavat olla haudassa.- vanhassa vara paren
Kyllä suomesta löytyy hyviä mieslaulaja onhan nämä vanhat konkarit onneksi viellä elossa .
- jo joutikin
Ihan hyvä että lopetettiin koko juttu. Iskelmä Finlandia menetti merkityksensä siinä vaiheessa kun alettiin tuputtaa rock- ja poplaulajia.
- J o r d y
Eero Raittinen ja Freeman ovat niitä harvoja joille pokaalin soisin.
- samantekevää
Tuntuuko että jotain puuttuu tänä vuonna kun televisiossa ei nähdä tätä ohjelmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200