Jonkun muun epätoivo

heh...

Alkaa kyllä jo huvittaa kun otetaan murheita ja pultteja siitä että operaattori X lähettää tarjouksen firmalle kännyliittymistä!!

Eikö ihmisillä TODELLAKAAN OLE PAREMPAA TEKEMISTÄ kuin ruikuttaa ruikuttaa ja ruikuttaa...nimenomaan silloin kun kyseessä oleva operaattori sattuu joko olemaan Elisa tai dna???

Entä jos tuo kyseinen tarjous olisi tullut Saunalahdelta tai Soneralta...varmaan olisivat hyppineet riemusta kattoon että "ah ihanaa..."

Ei provoiluksi mutta ottaa pattiin ja toisaalta myös huvittaakin välillä tuo jatkuva ruikuttaminen...

4

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo vuosia sitten

Eikö ELISALLA todellakaan ole muuta tekemistä
      kuin häiritä OIKEISSA töissä olevia
      roskaposteillaan?

Tuon kyseisen "tarjouksen" näkee varmasti jokainen
      lehtimainoksista tai TV:stä.

Itseäni sapettaa se, että rahastavat vuosia
      uskollisina asiakkaina olleita. Onneksi avasin
      silmäni ennen kyseisen firman alasajoa.

P.S. Joko alkaa pikkuhiljaa Elisan työntekijää
      haukotuttamaan? Katsellaan nyt vielä,
      miten tutkinnan alla olevassa
      verkkovuokraushinnoittelujupakassa käy.

• mitä??

Siis minkä firman alasajoa??? Siis jos Elisaa meinaat, luuletko että Elisa ajetaan alas? Elisalla on paljon tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaita (kuten allekirjoittanut esmes ja moni moni muu) ja minä vaan ihmettelen joidenkin tyyppien vahingoniloa ja suorastaan sitä vihaa ja epätoivoa jotka haluaisivat Elisalle käyvän huonosti.

Tosin...pettymään joutuvat. En tiedä mistä ihmeen rahastuksesta oikein puhut, itse olen tyytyväinen tuohon operaattoriin.

• salaisuus
        mitä?? kirjoitti:

Siis minkä firman alasajoa??? Siis jos Elisaa meinaat, luuletko että Elisa ajetaan alas? Elisalla on paljon tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaita (kuten allekirjoittanut esmes ja moni moni muu) ja minä vaan ihmettelen joidenkin tyyppien vahingoniloa ja suorastaan sitä vihaa ja epätoivoa jotka haluaisivat Elisalle käyvän huonosti.

Tosin...pettymään joutuvat. En tiedä mistä ihmeen rahastuksesta oikein puhut, itse olen tyytyväinen tuohon operaattoriin.

Ei kai kukaan voi olla niin metsässä ettei tiedä vielä että Elisan mobiilipuoli on myynnissä. Todennäköisin ostaja on Vodafone, mutta katsellaan mitä tapahtuu.

• ei myydä
        salaisuus kirjoitti:

Ei kai kukaan voi olla niin metsässä ettei tiedä vielä että Elisan mobiilipuoli on myynnissä. Todennäköisin ostaja on Vodafone, mutta katsellaan mitä tapahtuu.

Ja miten niin julkinen salaisuus? Eipä ole missään uutisissa siitä kerrottu! Ja miks hemmetissä olis Elisa sulauttanut Radiolinjan itseensä jos se olis kerran myynnissä?? Äly hoi! Meepä kertomaan toi Elisan herroille niin ne joko A. nauraa sut ulos tai B. joudut liemeen tollaisen asian uutisoinnista. Vodafone on Elisalle vain yhteistyökumppani ulkomailla, vain yhteistyökumppani ei muuta. Piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12366
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      45
      3056
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2779
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2148
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe