Alkaa kyllä jo huvittaa kun otetaan murheita ja pultteja siitä että operaattori X lähettää tarjouksen firmalle kännyliittymistä!!
Eikö ihmisillä TODELLAKAAN OLE PAREMPAA TEKEMISTÄ kuin ruikuttaa ruikuttaa ja ruikuttaa...nimenomaan silloin kun kyseessä oleva operaattori sattuu joko olemaan Elisa tai dna???
Entä jos tuo kyseinen tarjous olisi tullut Saunalahdelta tai Soneralta...varmaan olisivat hyppineet riemusta kattoon että "ah ihanaa..."
Ei provoiluksi mutta ottaa pattiin ja toisaalta myös huvittaakin välillä tuo jatkuva ruikuttaminen...
Jonkun muun epätoivo
4
398
Vastaukset
- jo vuosia sitten
Eikö ELISALLA todellakaan ole muuta tekemistä
kuin häiritä OIKEISSA töissä olevia
roskaposteillaan?
Tuon kyseisen "tarjouksen" näkee varmasti jokainen
lehtimainoksista tai TV:stä.
Itseäni sapettaa se, että rahastavat vuosia
uskollisina asiakkaina olleita. Onneksi avasin
silmäni ennen kyseisen firman alasajoa.
P.S. Joko alkaa pikkuhiljaa Elisan työntekijää
haukotuttamaan? Katsellaan nyt vielä,
miten tutkinnan alla olevassa
verkkovuokraushinnoittelujupakassa käy.- mitä??
Siis minkä firman alasajoa??? Siis jos Elisaa meinaat, luuletko että Elisa ajetaan alas? Elisalla on paljon tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaita (kuten allekirjoittanut esmes ja moni moni muu) ja minä vaan ihmettelen joidenkin tyyppien vahingoniloa ja suorastaan sitä vihaa ja epätoivoa jotka haluaisivat Elisalle käyvän huonosti.
Tosin...pettymään joutuvat. En tiedä mistä ihmeen rahastuksesta oikein puhut, itse olen tyytyväinen tuohon operaattoriin. - salaisuus
mitä?? kirjoitti:
Siis minkä firman alasajoa??? Siis jos Elisaa meinaat, luuletko että Elisa ajetaan alas? Elisalla on paljon tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaita (kuten allekirjoittanut esmes ja moni moni muu) ja minä vaan ihmettelen joidenkin tyyppien vahingoniloa ja suorastaan sitä vihaa ja epätoivoa jotka haluaisivat Elisalle käyvän huonosti.
Tosin...pettymään joutuvat. En tiedä mistä ihmeen rahastuksesta oikein puhut, itse olen tyytyväinen tuohon operaattoriin.Ei kai kukaan voi olla niin metsässä ettei tiedä vielä että Elisan mobiilipuoli on myynnissä. Todennäköisin ostaja on Vodafone, mutta katsellaan mitä tapahtuu.
- ei myydä
salaisuus kirjoitti:
Ei kai kukaan voi olla niin metsässä ettei tiedä vielä että Elisan mobiilipuoli on myynnissä. Todennäköisin ostaja on Vodafone, mutta katsellaan mitä tapahtuu.
Ja miten niin julkinen salaisuus? Eipä ole missään uutisissa siitä kerrottu! Ja miks hemmetissä olis Elisa sulauttanut Radiolinjan itseensä jos se olis kerran myynnissä?? Äly hoi! Meepä kertomaan toi Elisan herroille niin ne joko A. nauraa sut ulos tai B. joudut liemeen tollaisen asian uutisoinnista. Vodafone on Elisalle vain yhteistyökumppani ulkomailla, vain yhteistyökumppani ei muuta. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935