Scart-jakaja?

Keinomies

Mistä Scart-liittimeen saa jakoliittimiä ja toimivatko ne kunnolla? Olen kuullut joskus sellaisista, mutta missään en ole vielä nähnyt.

Onko sellainen toimiva ratakaisu, kun televisioon tarvitsisi saada kolmen Scarttia. Nyt on vain kaksi ja televisio on melko uusi, joten ei viitsi vielä vaihtaa. Erityisen tärkeää olisi saada 2xRGB, kun nyt on vain yksi. Toimiiko jakaja ja mistä sellaisen saan?

9

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi

Kodinkoneliikkeet ja tavaratalot myy niitä, kyllähän ne toimii mutta ei mitään erinomaisesti.

• Jussi

Kyllähän niitä saa esim. biltemasta. Kuvan laadulta ei kyllä sen jälkeen kannata odottaa yhtään mitään. Ainakin kohina ts. "lumisade" lisääntyy kuvassa merkittävästi. Itse en ostaisi moista vaan miettisin muita ratkaisuja.

• Stig

Itse et ostaisi tiedät kuitenkin, että "lumisade" lisääntyy.

Mistä tämä tieto?

• Tuttavasi
        Stig kirjoitti:

Itse et ostaisi tiedät kuitenkin, että "lumisade" lisääntyy.

Mistä tämä tieto?

Stig, neuvot muita ilman että olet asioista perillä ja nyt sinulle pitäisi perustella tällaista (häpeä), turhaa, et ymmärtäisi kuitenkaan.
        Opiskele täältä vähän yleistä aiheesta:
        www.hut.fi/Misc/Electronics/faq/sfnet.harrastus.audio video/video.html

• Stig
        Tuttavasi kirjoitti:

Stig, neuvot muita ilman että olet asioista perillä ja nyt sinulle pitäisi perustella tällaista (häpeä), turhaa, et ymmärtäisi kuitenkaan.
        Opiskele täältä vähän yleistä aiheesta:
        www.hut.fi/Misc/Electronics/faq/sfnet.harrastus.audio video/video.html

Et tiedä.

• juha

Itselläni on kahdessa tv:ssä moinen jakaja, toinen toimii loistavasti, toisen kanssa on hieman ongelmia, siis kuvan laatu ei ole täydellinen. Itse olen ostanut jakajat CM:stä ja Tarjoustalosta (tarjous 2,50eur!). Eli noita jakajia saa melkein kaupasta kuin kaupasta.

• dfg

Kytkimetön jakaja kytkee lähdöt rinnakkain, eikä niin saa olla asianlaita, eli kytkimettömät haaroittimet joutavat roskiin. Kytkimellisetkin pitää olla sellaisia että ne vaihtavat myös nastan 8 eli ns. switching voltagen (tai että kyseisissä nastoissa on diodit kuten esim bilteman haaroittimissa, joka on kyllä huonompi vaihtoehto). Täydellisen vaihdon tekevät täydelliset haaroittimet ovat erittäin kalliita koska niissä oleva kytkin täytyy olla todella moninapainen ja usein vielä copy-kytkin on lisäksi.

• Stig

Millaiset jakajat sinulla on?

Kokemuksia?

• toimii

on ja kuva on erinomainen eikä maksanut muistaakseni ku 7 ekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe