Olen ehkä myymässä/vaihtamassa mahdollisesti Celicaan Toyota Carina e 1.8 sedan -95 autoni
jolla aj. 170 tkm, (sähköikk.abs airbag, ilmastointi, 15"alut ) Mikä on kohtuullinen hintapyyntö Carinasta kun sitä lähden myymään tai annan vaihdossa autoliikkeeseen?
mikä on oikea hinta?
15
1876
Vastaukset
- Kauppias
No pari tonttua voit saada.
- Valdemar
...ja ne tontut toimitetaan sitten ensi jouluksi kotiin?
Mielestäni autosi on vähintään noin 5000€ arvoinen, mutta hinta riippuu auton kunnosta. - jonna
Valdemar kirjoitti:
...ja ne tontut toimitetaan sitten ensi jouluksi kotiin?
Mielestäni autosi on vähintään noin 5000€ arvoinen, mutta hinta riippuu auton kunnosta.Joo, eipä auton kunnossa moittimista paitsi on saksasta tuotu, ei taida autoliikkeille kelvata kovin hyvin...jospa sen sitten ajelen loppuun kun käyttöarvo on kuitenkin ehkä muutamaa tonttua suurempi,kyllä carinallakin ehtii jouluksi kotiin ennen tonttuja vaikka se celica olisi nopeampi...
- tarvitse
jonna kirjoitti:
Joo, eipä auton kunnossa moittimista paitsi on saksasta tuotu, ei taida autoliikkeille kelvata kovin hyvin...jospa sen sitten ajelen loppuun kun käyttöarvo on kuitenkin ehkä muutamaa tonttua suurempi,kyllä carinallakin ehtii jouluksi kotiin ennen tonttuja vaikka se celica olisi nopeampi...
sulla on ihan hyvä käyttöauto
- Sä oot täys pelle!!!
saat tuoda noita autoja mulle pihan täyteen, jos pari tonnia vaan maksavat. Aluksi voisin ostaa noita vaikka viisi, jos sä noita tohon hintaan myyt.
- jonna
tarvitse kirjoitti:
sulla on ihan hyvä käyttöauto
En toki Celicaa tarvitse ja tosiaan hyvä käyttöauto minulla on, se on vaan eri juttu minkä auton haluaa kuin tarvitsee...Ennen toyotaa ajelin eräällä GTi-japsilla ja houkutus ripeämpään autoon jäi, ei voi mitään kun järki ei auta.
- Carina e
näkyy liikkeiden pyyntihinnat liikkuvan 8000-13000 välillä. jos autosi on siisti 9200 voi pyytää ja 8500-9000 myydä.
- homer
...13000 rahalla saa jo suht tuoreen Aven? Suoraan myymällä tuosta voisi mielestäni (yrittää) pyytää ehkä 7000 euroa.
Saksalaiset sukujuuret tuskin hintaa ainakaan nostavat? - Carina
homer kirjoitti:
...13000 rahalla saa jo suht tuoreen Aven? Suoraan myymällä tuosta voisi mielestäni (yrittää) pyytää ehkä 7000 euroa.
Saksalaiset sukujuuret tuskin hintaa ainakaan nostavat?jos löydät aven tuohonhintaa ja vielä suht uuden ostan sen heti. -98 mallisia perus sedaneja jotka ajettu 150-250tKM myydään 13800 ylöspäin eikä ne välttämättä ole siistejä. lisäksi -98 malleissa on lastentauteja joita carinassa eiole.
- aven hinta
Carina kirjoitti:
jos löydät aven tuohonhintaa ja vielä suht uuden ostan sen heti. -98 mallisia perus sedaneja jotka ajettu 150-250tKM myydään 13800 ylöspäin eikä ne välttämättä ole siistejä. lisäksi -98 malleissa on lastentauteja joita carinassa eiole.
Missä vielä kuvittelevat saavansa -98 Avesta tollaisia hintoja. 18.8. oli Keskisuomalaisessa myynti-ilmoitus -98-mallisesta 1.8 LB Avesta, hintapyyntö 8.500 e.
- autotalli.com
aven hinta kirjoitti:
Missä vielä kuvittelevat saavansa -98 Avesta tollaisia hintoja. 18.8. oli Keskisuomalaisessa myynti-ilmoitus -98-mallisesta 1.8 LB Avesta, hintapyyntö 8.500 e.
Vai että ihan keskisuomalaisessa oli yksi myytävänä... halvin avensis autotalli.com:ssa on 350 tkm:ä ajettu -98 avensis 9900 euroa. Toki yksilöitä voi saada todella edullisesti ja eihän pyyntihinta ole myyntihinta.
- jonna
Joo-o. Olen kyllä seurannut autoliikkeiden hintoja, halusin vaan nähdä mitä mieltä toyota-ihmiset ovat. Itse ostin kyseisen auton viime vuoden loppupuolella ja noihin hintahaarukoihin se osui.
- jonna
Olen seurannut autoliikeiden hintoja ja siinähän ne pyörii 7000-10000 eur välillä. Halusin vaan nähdä toyota-kuskien arvioita.
- jonna
Carina kirjoitti:
jos löydät aven tuohonhintaa ja vielä suht uuden ostan sen heti. -98 mallisia perus sedaneja jotka ajettu 150-250tKM myydään 13800 ylöspäin eikä ne välttämättä ole siistejä. lisäksi -98 malleissa on lastentauteja joita carinassa eiole.
Mitä lastentauteja avensiksissa on havaittu ?
Olen pitkään toyotia seurannut ja mielestäni mitä uudempi malli, sitä enempi vikoja...perhepiirissämme 4 toyotaa ja uusin (carina e) on suhteessa "huonoin" auto.
Ja höpönlöpöa joku puhui alle kymppitonnin hintasia aveja ? ehkä, mutta loppuun ajettuja ja huonosti pidettyjä, kyllähän ne kympinriveillä hyvältä kuullostaa mutta ajaessa eivät. - hinnat laskee
autotalli.com kirjoitti:
Vai että ihan keskisuomalaisessa oli yksi myytävänä... halvin avensis autotalli.com:ssa on 350 tkm:ä ajettu -98 avensis 9900 euroa. Toki yksilöitä voi saada todella edullisesti ja eihän pyyntihinta ole myyntihinta.
Ja merkkiliikkeessä ( OK Auto Kouvola ) -99 mallinen Ave, ajettu 255 tkm, hp 9.900 e. Eli nämähän on todella pyyntihintoja, myyntihinnat on vielä halvempia. Kannattaisi nyt jo tunnustaa, että kaikkien autojen käyvät hinnat on tulleet reilusti alaspäin, parin vuoden takaiseen tilanteeseen ei ole paluuta. Toivottavasti autonne eivät mene kolarissa lunastuskuntoon, voi nimittäin tulla karvaita pettymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374