Kevätauringolla on ihmeellinen voima. Nytkin se on kellistänyt kaikki ruotsinkieli- ja ahvenanmaatärähtäneet, jo toista viikkoa täydellistä hiljaiseloa. Niin sitä pitää, kyllä se siitä ja jos vielä kyynärpäätä hieman iskee kiviseinään niin voi vaikuttaa pysyvämminkin.
Tekee kesää
7
229
Vastaukset
- Näin ollut aina
Ahvenanmaan rasistit röyhtäilevät vain jatkuvasti.
- MUTTA..
Röyhtäileekö karhut ?
Onko karhuja ?
- Karhut liikkeellä
Ahvenanmaalla on eniten karhuja mitä koko Suomessa on.
Olen tavannut siellä monta karhua.- SELVÄ
Mitäs luulette : onko Englannissa karhuja ?
- No jo on....
sinulla ongelma?!
Hmmm.... ehkä sinun pitäisi hankkia elämä! Taikka nainen itsellesi?
Onhan se kurjaa, kun elämä kaatuu siihen, kun kukaan ei kirjoita palstalle.- Juhlat sveduilla
Elämä on varmaan kaikilla jotka täällä omilla koivillaan tallustelevat?
Selittäisit ensin sen miten elottomat kirjoittaisivat täällä?
Mitä tarkoitat: "Onhan se kurjaa, kun elämä kaatuu siihen, kun kukaan ei kirjoita palstalle." ?
Ahvenanmaalla on merkittäväpäivä kun rasistit viettävät itsehallintopäiväänsä.
Presidentti on paikalla katsastamassa ruotsalaisen rasistikiihkoisen erikoisporukan
juhlintaa, mutta missä on ne suomenkieliset joilla ei ole oikeuksia ja heitä on siellä
5% väestä? Juhlat sveduilla kirjoitti:
Elämä on varmaan kaikilla jotka täällä omilla koivillaan tallustelevat?
Selittäisit ensin sen miten elottomat kirjoittaisivat täällä?
Mitä tarkoitat: "Onhan se kurjaa, kun elämä kaatuu siihen, kun kukaan ei kirjoita palstalle." ?
Ahvenanmaalla on merkittäväpäivä kun rasistit viettävät itsehallintopäiväänsä.
Presidentti on paikalla katsastamassa ruotsalaisen rasistikiihkoisen erikoisporukan
juhlintaa, mutta missä on ne suomenkieliset joilla ei ole oikeuksia ja heitä on siellä
5% väestä?Me suomenkieliset olemme ihan samoissa juhlissa. Meillä on täällä ihan samat oikeudet kuin muillakin ahvenanmaalaisilla. ja kaikki olemme uýlpeitä itsehallinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355