Onko kenelläkään kokemuksia Sinin ja/tai Rainbowin mikrokuitu pölypussien käytöstä. Kannattaako ostaa?
Sini- ja Rainbow pölypussit
6
2002
Vastaukset
- 2+10
Kokeile.
En ole huomannut erimerkkisten pussien käytössä eroavaisuuksia.
Rainbow tietenkin halvempi ja sen vuoksi käyttäisin niitä itse. - Eiköhän
ne ole liki saman valmistajan tavaraa. Rainbowhan ei valmista yhtikäs mitään vaan on K-ketjun tuotemerkki. Eipä kylläkään Sini tee kaikkea, eikä ole sen suomalaisempi kun muutkaan. Aina kummasti tavaroiden syntykoto löytyy jostain idästä.
- Näin se on
Taitaa Rainbow olla S-ryhmän tuotemerkki ja Pirkka K-ketjun.
- .......
Kokeiltu on mikrokuitupölypusseja.
Sanoisin että enemmän riippuu imurista, tuleeko huoneilmaan paha haju.
Vaihdan kerran puolessa vuodessa, eikä nykyään tarvitse tuulettaa imuroinnin jälkeen. Parasta ostaa kerralla kaksi pakkausta kun ostamaan lähtee. - markus_791
Sini-pölypussit valmistetaan Suomessa ja ovat korkealaatuisia. Aiemmin Rainbow-pussit olivat samoja Sini-pussien kanssa, nykyään ne ovat vastaavia Menalux-pusseja Gigantin pussukoiden kanssa.
- Itikka79
Sini-pölypussit valmistetaan edelleen Suomessa, Kesälahden pölypussitehtaassa. Pelkästään se, että tämmöinen tehdas on tänä päivänä Suomessa, riittää minulle syyksi siihen että en ole muita pusseja 15 vuoteen ostanut. Myös laatu on ollut moitteeton ja hinta ihan vastaava kuin muillakin "tarvikemerkeillä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741