Onko kenelläkään kokemuksia Sinin ja/tai Rainbowin mikrokuitu pölypussien käytöstä. Kannattaako ostaa?
Sini- ja Rainbow pölypussit
6
1829
Vastaukset
- 2+10
Kokeile.
En ole huomannut erimerkkisten pussien käytössä eroavaisuuksia.
Rainbow tietenkin halvempi ja sen vuoksi käyttäisin niitä itse. - Eiköhän
ne ole liki saman valmistajan tavaraa. Rainbowhan ei valmista yhtikäs mitään vaan on K-ketjun tuotemerkki. Eipä kylläkään Sini tee kaikkea, eikä ole sen suomalaisempi kun muutkaan. Aina kummasti tavaroiden syntykoto löytyy jostain idästä.
- Näin se on
Taitaa Rainbow olla S-ryhmän tuotemerkki ja Pirkka K-ketjun.
- .......
Kokeiltu on mikrokuitupölypusseja.
Sanoisin että enemmän riippuu imurista, tuleeko huoneilmaan paha haju.
Vaihdan kerran puolessa vuodessa, eikä nykyään tarvitse tuulettaa imuroinnin jälkeen. Parasta ostaa kerralla kaksi pakkausta kun ostamaan lähtee. - markus_791
Sini-pölypussit valmistetaan Suomessa ja ovat korkealaatuisia. Aiemmin Rainbow-pussit olivat samoja Sini-pussien kanssa, nykyään ne ovat vastaavia Menalux-pusseja Gigantin pussukoiden kanssa.
- Itikka79
Sini-pölypussit valmistetaan edelleen Suomessa, Kesälahden pölypussitehtaassa. Pelkästään se, että tämmöinen tehdas on tänä päivänä Suomessa, riittää minulle syyksi siihen että en ole muita pusseja 15 vuoteen ostanut. Myös laatu on ollut moitteeton ja hinta ihan vastaava kuin muillakin "tarvikemerkeillä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865