Onko kenelläkään kokemuksia Sinin ja/tai Rainbowin mikrokuitu pölypussien käytöstä. Kannattaako ostaa?
Vastaukset 6
- 2+10
Kokeile.
En ole huomannut erimerkkisten pussien käytössä eroavaisuuksia.
Rainbow tietenkin halvempi ja sen vuoksi käyttäisin niitä itse. - Eiköhän
ne ole liki saman valmistajan tavaraa. Rainbowhan ei valmista yhtikäs mitään vaan on K-ketjun tuotemerkki. Eipä kylläkään Sini tee kaikkea, eikä ole sen suomalaisempi kun muutkaan. Aina kummasti tavaroiden syntykoto löytyy jostain idästä.
- Näin se on
Taitaa Rainbow olla S-ryhmän tuotemerkki ja Pirkka K-ketjun.
- .......
Kokeiltu on mikrokuitupölypusseja.
Sanoisin että enemmän riippuu imurista, tuleeko huoneilmaan paha haju.
Vaihdan kerran puolessa vuodessa, eikä nykyään tarvitse tuulettaa imuroinnin jälkeen. Parasta ostaa kerralla kaksi pakkausta kun ostamaan lähtee. - markus_791
Sini-pölypussit valmistetaan Suomessa ja ovat korkealaatuisia. Aiemmin Rainbow-pussit olivat samoja Sini-pussien kanssa, nykyään ne ovat vastaavia Menalux-pusseja Gigantin pussukoiden kanssa.
- Itikka79
Sini-pölypussit valmistetaan edelleen Suomessa, Kesälahden pölypussitehtaassa. Pelkästään se, että tämmöinen tehdas on tänä päivänä Suomessa, riittää minulle syyksi siihen että en ole muita pusseja 15 vuoteen ostanut. Myös laatu on ollut moitteeton ja hinta ihan vastaava kuin muillakin "tarvikemerkeillä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397