Tuntijalle

suhdekoukerot..

Hei Tuntija! Katsoisitko tuntisitko tästä miehestä jota olen tapaillut nyt kuukausia.

Onnistuuko se hyvin. Tulla tupsahti vain elämääni aivan kuin tarkoituksella kun oikeen löytänyt enää itsestäni voimia elää ja huolehtia muista.

Tuntuu hyvältä mieheltä, mutta mitä näet tuleeko jonkinlaisia vaikeuskia.
Rakkaudessa rahassa vain onko tämä tasapelisuhde tunteissa elämässä jne.

Kumpikin yrittää että toisen hyvä olla?

2

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ilman yritystähän ei saa mitään, pitää olla rohkea myös rakkaudessa!
      kuule, minä luin jo kaksi kertaa väärin, eli että "tulla lipsahti" elämääsi. suo anteeksi.
      nauti nyt tästä hetkestä, tämä tuo valoa elämääsi. ilman odotuksia ja suuria suunnitelmia on ensin tutustuttava kunnolla ja katsottava miltä se molemmista tuntuu.
      mies osaa jutella kivasti ja hän on hyväkuntoinen ihminen. rakkaudessa hänellä on ollut harmia, voisiko olla niin, että hänellä on ajoittain potenssivaikeuksia? minä nyt puhun suoraan siitä, mitä näen. sellaisesta hän on kärsinyt ajoittain.

elämä on heitellyt häntä moneen suuntaan. vaikeuksia on ollut, mutta hän on vahva. rahan kanssa hän on ollut helläkätinen, on auttanut toisiakin. ei hänellä hirveästi rahaa ole, mutta sen vähäisensä hän hoitaa tunnollisesti.
      mahdollisesti on jokin pieni velka, mutta ei suuri.
      se saattaa liittyä entiseen vaimoon.

sinä olet teistä se jämäkämpi ihminen. sinulla on tuossa auttamisasiassa realistisempi käsite. tunteet voivat olla joskus pientä myrskyäkin, ei mahdoton ajatus. mutta myrskyn jälkeen paistaa aurinko ja luonto tasoittuu.
      ei kun anna mennä ja katso mitä elämältä saat!

t. Keskiyö

• suhdekoukerot

Kiitokset Tuntijasi! Kaikki on näin kun näit. Herkkyys aiheuttaa luulen välillä nopeat rakastelut välillä. Tietysti on miehiä jokka ei välitä kun itse saavat vain. Seurannut tätä asiaa. Jos jatkuu useammin, ja useammin lentää ulos kodistani.
      Mutta en tiedä nyt juuri laitoin hänet kotiinsa. En kaikkea minäkään kestä.
      Jotain tinttaa esittää välillä viikon välein. Minä itse elän, ja annan toisten elää. Tykkään hyvästä mielestä ja rauhaisasta olotilasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      181
      3129
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      61
      1959
    3. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1573
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      29
      1550
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      93
      1260
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1215
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      49
      983
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      5
      932
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      187
      922
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      917
    Aihe