Hei Tuntija! Katsoisitko tuntisitko tästä miehestä jota olen tapaillut nyt kuukausia.
Onnistuuko se hyvin. Tulla tupsahti vain elämääni aivan kuin tarkoituksella kun oikeen löytänyt enää itsestäni voimia elää ja huolehtia muista.
Tuntuu hyvältä mieheltä, mutta mitä näet tuleeko jonkinlaisia vaikeuskia.
Rakkaudessa rahassa vain onko tämä tasapelisuhde tunteissa elämässä jne.
Kumpikin yrittää että toisen hyvä olla?
Tuntijalle
2
64
Vastaukset
Hei
ilman yritystähän ei saa mitään, pitää olla rohkea myös rakkaudessa!
kuule, minä luin jo kaksi kertaa väärin, eli että "tulla lipsahti" elämääsi. suo anteeksi.
nauti nyt tästä hetkestä, tämä tuo valoa elämääsi. ilman odotuksia ja suuria suunnitelmia on ensin tutustuttava kunnolla ja katsottava miltä se molemmista tuntuu.
mies osaa jutella kivasti ja hän on hyväkuntoinen ihminen. rakkaudessa hänellä on ollut harmia, voisiko olla niin, että hänellä on ajoittain potenssivaikeuksia? minä nyt puhun suoraan siitä, mitä näen. sellaisesta hän on kärsinyt ajoittain.
elämä on heitellyt häntä moneen suuntaan. vaikeuksia on ollut, mutta hän on vahva. rahan kanssa hän on ollut helläkätinen, on auttanut toisiakin. ei hänellä hirveästi rahaa ole, mutta sen vähäisensä hän hoitaa tunnollisesti.
mahdollisesti on jokin pieni velka, mutta ei suuri.
se saattaa liittyä entiseen vaimoon.
sinä olet teistä se jämäkämpi ihminen. sinulla on tuossa auttamisasiassa realistisempi käsite. tunteet voivat olla joskus pientä myrskyäkin, ei mahdoton ajatus. mutta myrskyn jälkeen paistaa aurinko ja luonto tasoittuu.
ei kun anna mennä ja katso mitä elämältä saat!
t. Keskiyö- suhdekoukerot
Kiitokset Tuntijasi! Kaikki on näin kun näit. Herkkyys aiheuttaa luulen välillä nopeat rakastelut välillä. Tietysti on miehiä jokka ei välitä kun itse saavat vain. Seurannut tätä asiaa. Jos jatkuu useammin, ja useammin lentää ulos kodistani.
Mutta en tiedä nyt juuri laitoin hänet kotiinsa. En kaikkea minäkään kestä.
Jotain tinttaa esittää välillä viikon välein. Minä itse elän, ja annan toisten elää. Tykkään hyvästä mielestä ja rauhaisasta olotilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801