Miksi valita muutenkin alamäessä olevaan misssuomikisaan voittajaksi Johanna Ahlbäck jota jo feikkiytensä ja friikkiytensä vuoksi moni ei siedä?Antakaa mieluinen missi kansalle!
Arvoisat missitumarit
8
144
Vastaukset
- painovirhe
Siis arvoisat missituomarit!
- Tant
Ja sitten nää lehdistöäänestykset, jotka antavat kummallisia lopputuloksia....... epäreiluja, en usko enää mihinkään äänestyksiin, sen jälkeen, kun Suomen aikuisviihebusiness järjesti/osti i BB-voiton. (Jannica tai Janette tm, mikä lie). Toivottavasti tuomareillä on kuitenkin normaali näkökyky ja myös arvostelukyky rehellisyyden arvostamisen suhteen.
- tavis vaan
Todella mukavaa, että on videoklipit nykyään näistä ehdokkaista. Joistakin neidoista saa näköjään otettua ihan valtavankin hyviä kuvia, mutta videolla onkin sitten yllättäen kuin eri ihminen, esim. puhuu oudosti suu jotenkin vinossa, jotain maneereita yms. joita ei näy kuvissa. Todella paljastavia noi klipit, nyt ymmärtää, miksi tuomarit tekevät joskus yleisön mielestä kummia valintoja.! Tehkää tuomarit hyvä välinta, että saadaan Suomelle taasen upea edustaja. Ja kaikesta huolimatta, onnea kaikille tytöille tasapuolisesti, kaikki olette kyllä tosi kauniita joka tapauksessa meihin taviksiin verrattuna.
- ???????????
No mutta mitä ihmettä ton "tavis vaan" mielipiteessä oli dissaamisen aihetta? Sehän oli asiallinen ja kaikkia tyttöjä kannustava? Täh? Täällä suomi24:lla voi kyllä oikeesti ollan ihan mitä vaan, mutta toi kyllä on asiallinen.
- kylli.mn
Tiedän varmaan, ketä toi tarkottaa, on jotenkin huono tai erikoinen ulosanti esiintymisessä.
- Ketä
ketä tarkoittaa?
- fölk4
jokainen voi ite katsoa ne klipit kilpailijoista
- tyhmä
Oon nyt miettinyt tässä, että onkohan mahdollista tämmöisissä yleisöäänestyksissa ns. ostaa tyyliin 10 000 ääntä? Tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936