Olen naimisissa oleva nainen, ikää 54v, olen raitis, elämän perusasiat on kunnossa ja olen edelleen halukas tekemään töitä. Työt aloitin 16 vuotiaana, suurin osa urastani saman työnantajan palveluksessa. Olen työskennellyt mm. sisälähettinä, vaihetyöntekijänä, yleissihteerinä, puhelinvaihteenhoitajana, dokumentoijana jne, jne ja viimeiset 10 vuotta toimin logistiikan parissa, eli kokemusta myös asiakaspalvelusta löytyy. Englanti sujuu tyydyttävästi, mutta Ruotsista osaan vain alkeet. Toimistotöiden lisäksi voisin työskennellä myös tuotannossa, siivoojana, kaupan kassana yms.
Olisiko sinulla tarjota töitä tai edes vinkkiä mistä töitä löytyy ?
Töitä Itä-Uusimaa - Kymenlaakso ?
töihin ?
4
166
Vastaukset
- marian2
Hei!
Kiinnostaisiko itsenäisen jälleenmyyjän työ kansainvälisesti arvostetussa ja luotettavassa terveys- ja hyvinvointialan yrityksessä?
Ota yhteyttä niin kerron lisää!
[email protected] - JaanaTyö
Hei,
laittaisitko sähköpostisi tai muun yhteystiedon. Minulla on sinulle töitä mahdollisesti ja kerron mielelläni niistä lisää.
Yst. Jaana - töihin ?
Minulle voi lähettää asiallista ja mahdollista työtä koskevaa s-postia osoitteeseen [email protected], kiitos. Ps. kokemusta myös lastenhoidosta löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752178Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22075Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51494Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101439- 781162
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81070- 691067
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191024