Tuossa Firefoxissa on tuo palkki, jossa on pikahaku. Miten saan siihen lisättyä uusia hakukoneita, siis juuri tiettyjä mitä itse haluan? Jos menen siitä palkin nuolesta hallinnoimaan hakukoneita, niin missään ei ole uuden hakukoneen lisäystä, voi vai muokata olemassa oleville avainsanaa ja poistaa niitä. Sekä "hakea lisää" hakukoneita linkki, josta selain menee jonnekin "search tools" sivustolle, jonka listauksessa ei ole oikeasti hakukoneita.
Firefox hakukoneiden lisääminen?
3
271
Vastaukset
- dfgdg
Sieltä search tools sivustolta niitä löytyy. Osa sivustoista tarjoaa myös hakukonelisäosan. Siitä on kauan aikaa kun firefoxissa pystyi noita käsin luomaan
- duhf
Onko se sitten niin, että jokaiselle hakukoneelle pitää asentaa joku oma lisäosa tuon sivun kautta?
Jos hypoteettisesti ajatellaan, että tekisin oman hakukoneen, www.munomahakukone.fi niin sekin pitäisi siis lisätä ensiksi tuonne Addons sivulle ja sitten vasta saisi Firefoxin pikahakupalkkiin, kuten Google, Yahoo. Bing ovat siellä?
Kuvittelin, että tuo palkki olisi vain joku skripta, joka linkkaa annettuun osoitteeseen ja avaa hakuikkunan tulokset....- 15hhhhhh
"Onko se sitten niin, että jokaiselle hakukoneelle pitää asentaa joku oma lisäosa tuon sivun kautta? "
Tuon sivun tai jotakin muuta kautta. Luonnollisesti kannattaa käyttää tervettä järkeä ja asentaa luotettavasta paikasta
"Jos hypoteettisesti ajatellaan, että tekisin oman hakukoneen, www.munomahakukone.fi niin sekin pitäisi siis lisätä ensiksi tuonne Addons sivulle ja sitten vasta saisi Firefoxin pikahakupalkkiin, kuten Google, Yahoo. Bing ovat siellä?"
Voisit tehdä ihan oman xpi-tiedoston ja käyttää sitä yksinään koskaan jakamatta sitä kenellekään.
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/XPI
Lataa joku yksinkertainen lisäosa/teema/tms xpi mutta älä asenna sitä. Koska xpi-tiedosto on zip-tiedosto, voit purkaa sen haluamallasi purkuohjelmalla (esim. 7zip) ja katsoa mitä se on syönyt.
"Kuvittelin, että tuo palkki olisi vain joku skripta, joka linkkaa annettuun osoitteeseen ja avaa hakuikkunan tulokset.... "
Joskus kauan aikaa sitten se olikin vähän tuon suuntainen ja sitä pystyi muokkaamaan lennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844