Pitäisi hankkia entisen käsiin lahoavan 19" ViewSonicin tilalle uusi peruskäyttönäyttö. En ole oikein niistä perillä. Mitä neuvoisitte?
Mikä olisi hyvä 23" - 24" näyttö
4
474
Vastaukset
- samsunkki
Suosittelen seuraavaa: http://www.samsung.com/fi/consumer/computer-peripherals/monitors/monitors-tv-tuner/LT24B300EW/XE. Itselläni tämä ja olen erittäin tyytyväinen. Mukana televisio ja sitä saa myös valkoisena eikä hintakaa ole paha - reilut 200 ekee. Liitännät tosin VGA/HDMI, joten ehkä joudut ostamaan uuden piuhan tai sitten adapterin.
- Passiflora caerula
Paras olisi - jos jostain vain saisi ostaa kun menekki on uutuudella maailmalla niin mahtava ettei laitteita Suomeen riitä.
Asus VS239HR. On loistava IPS - näyttö ja 5ms vasteaika. Todella hyvä pelattaessa ja kuvankäsittelyssä. Ja hinta on ällistyttävän edullinen.
- Mika++
Eizo Foris 2333
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329