saunailta mieheni kaverin kanssa

sexaaja

olen 23 vuotias nainen ja mieheni kaveri tuli meille minun tietämättä. Olin itse vielä töissä kun mieheni kaveri saapui. Kun tulin töistä niin huomasin mieheni alasti olohuoneessa, ja kyisyin: onko sauna vielä lämmin? Hän vastasi: kyllä! Menin pukuhuoneeseen ja riisuuduin. Menin suihkuun ja sieltä saunaan. Avasin saunanoven ja näin mieheni kaverin istumassa kalja kädessä. Istuin miehen viereen , sitten hänen peniksensä alkoi seistä. Mies avasi suunsa mutta ei sanonut mitään, mutta pian hän alkoi tulla minua lähemmäksi ja lähemmäksi. Mies silitti päätä, ja pian hänen kätensä alkoi valumaan hitaasti kaulaani pitkin rintoihini. Pian hän alkoi hivellä rintojani hellästi, sitten hän työnsi kielensä ulos ja alkoi nuolla rintojani. Hän alkoi näykkiä rintojani hyvin hellästi, ja imeskellä niitä. Aloin vohkua äänekkäästi minä suoraan vonguin. Sitten hän asetti minut makuuasentoon ja tuli päälleni. Sitten hän alkoi heilumaan niin että pilluni ja hänen peniksensä alkoivat hieroa toisaan vasten. Orgasmini vain yltyi entisestään ja aloin vohkumaan entistä kovempaa. Tunsin kuinka hänen peniksensä liukui sisääni, sitten aloin nuolemaan hänen kaulaansa. Pian hän lopetti rynkytyksen ja kuiskasi korvaani: nuolen sinut puhtaaksi. Hän alkoin nuolemaan pilluani,rintojani,persettäni,kaulaani, kasvojani ja jalkojani. Hetken päästä aloin tunnustelemaan hänen penistään sen jälkeen me vielä rakastelimme saunassa. Haluatteko että kirjoitan lisää tästä ihanasta kokemuksestä? :-)

10

18211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PASKAA!

      Elä missään nimessä jatka!

      • sexaaja

        Hän käänsi minut ympäri tuli voimallisesti pimppiini takaa päin. Tiesin että hän, kuten siis miehenikin, on rakennusalalla. Siispä käytin tilaisuutta hyväkseni saadakseni asiantuntijan neuvon saunapanelointiongelmassani: Nimittäin, uusi Suomen suurimman rakenuttajan asunto, mutta jo puolen vuoden kuluttua panelit alkoi "revetä" pinnalta, puiden syiden kohdilta auki tikkuisiksi. Jatkuvasti ilmenee uusia kohtia, noin 2-3 kk välein, nyt viallisia paneleita 16 kpl. Rakennuttaja sanoi, etteivät uusi kaikkia, koska maksaisi purkuineen 2000 euroa, alihankkija uusisi vaan vialliset, mutta saunassahan olisi selvä sävyero, osa laudoista vitivalkoista kuusipuuta ja vanhemmat 1,5 vanhana jo tummuneita. Olisi aika laikukasta kuin Marimekon kangasta! Rakennuttaja puhuu tavarantarkastajasta, hyväksyn. Itse ajattelen myös valituslautakuntaa. On se ihme kun autoliikkeet kyllä korjaa vaikka 10 000 euron auton vikoja tonnilla ja jopa 2000 eurollakin, mutta rakennuttajalle 2000 on liikaa, vaikka asunto maksanut yli 200 000 euroa eli huippu-Ferrarin hinnan! Panelit ehkä säilytetty väärin, Virosta huonoa kuusipuuta, suojauskäsittely väärällä aineella tai liian vähän? Kosteus% saunomattomana mitattuna talvella 10-23%. Vaan ei edellisessä asunnossa esiintynyt vastaavaa edes 8 vuoden aikana.


    • haista paska

      gr8

    • Uuuuhaah

      Ihanaa, jatkakaa!

    • Ihana3

      Haluan kuulla lisää ja sakko miehesi teidät kiinni

    • mcarthur1

      jatka vain .mutta älä hätäile hitaasti hyvää tulee

    • Leipuri

      sitte mihesi pani kavri pylly ja kakki sun ja kaveri päle ja kusi kans,site oti jakapista kanamunia,töni ne vaimo pilu,laito sahkovatkain pääle,vaimo kirku orkasmi,mies lisä jauho ja vatka lisä,ups valmis täytekaku.äitipäiväkaku

    • valuri1

      Sitte vaimo lähti ulkonä käymään. Pihalla ehtiin sementti valua. Vaimo pyysi saisko ton vibran hänen vittuun. Tekis niin kunnon jöötiä mieli.

      • valuri1

        Kun vaimo palas kotiin oli pillu ihan sökö. Haluatteko kuulla lisää.


      • sexaaja (virallinen)
        valuri1 kirjoitti:

        Kun vaimo palas kotiin oli pillu ihan sökö. Haluatteko kuulla lisää.

        mä jatkan kyllä mutta en välttämättä kerkeä kun on vähän töissä kiirusta mutta lupaan että jatkoa tulee tämän kuukauden sisällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe