En tiedä mitä eroa on aaveella ja kummituksella mut ihmiset on tottunu käyttää eri sanoja.
Niin eli ootteko nähnyt tai kuullut jotain outoja juttuja, tapahtunu jotai omituista kuten valot sammuu itestään ja ovet menee lukkoon.
Itelläni ei ole kuin se että kerran vessan ovi meni itestään lukkoon. Se oli vanha lukko ja hajos sitten.
Nämä asiat on mielenkiintosia ja on kiva kattoo asiaa koskevia ohjelmia.
Olis hyvä jos laittaisitte vaikka jotain nettisivuja, mieluummin suomalaisia eikä mitää muumisivuja :) Siis semmosia jotka liittyy tohon asiaan.
http://www2.helsinginsanomat.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html
Tossa on kyllä aika jännä juttu.
Kokemuksia aaveista tai kummituksista?
3
838
Vastaukset
- kummi
Oli tosi hyvin tehdyt sivut.
- peikko
minulle on tapahtunut paljon yliluonnollisia asioita,joten en jaksa kertoa niitä kaikkia.
mutta kun kysyit aaveista, niin olen nähnyt aaveen kaksi kertaa,molemmilla kerroilla se oli pappani,ensimmäisellä kerralla hän istui lempisohvallaan ja toisella kerralla hän käveli ulkona nurkan takaa kun katsoin ikkunasta.
nämä tapahtuivat melkein heti papan kuoleman jälkeen, ilmeisesti hän kävi vain tarkistamassa että meillä on kaikki ok, sillä näiden jälkeen en ole häntä nähnyt. - minä
Sellainen pikku juttu, että otin tuossa neljä vuotta sitten valokuvia isoisäni talosta, jossa pikku lapsena aina leikin. Talo oli minulle hyvin rakas.
Jokatapauksessa, nappasin kuvia jokapuolelta, myös vuosiluvusta joka on yläkerran ikkunan yläpuolella. (rakennettu 1903)
Vasta nyt neljä vuotta myöhemmin katselimme äidin kanssa noita kuvia, kun äitini äkkiä kysyi minulta että "mikä tuo on?" Katsoin kuvaa vuosiluvusta, ja myös yläkerran ikkuna oli tullut kuvaan. Siinä ikkunalla seisoi nainen. Katsoimme suurennuslasilla kuvaa ja kyllä: nainen se oli. Läpikuultava, mutta selvästi erotettavissa kasvot.
Muita kummitustapauksia ei minun kohdalleni ole sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664