Bi-seksi ja sen kokeminen kimpassa

parisp

Miten hyväksyt jos samaa sukupuolta oleva koskee sinua intiimi alueelle kimppaseksin aikana. Ite muistan aina kun toisenparin nainen alkoi hyväillä minua ekakertaa. Ensin olin hämmentynt tilanteesta, mutta sain silloin kokea miten hellä kosketus alkoi tuntua hyvltä ja jotenkin tuntui että tämä on sitä rajojen ylittämistä. Uskoisin että miehelle kyseinen asia on isompi kynnys antautua toisen miehen käsittelyyn.

74

13247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikit leikitty 3,na

      Ei välltämättä ole kynnys,ollessani mökillä pariskunnan kanssa,nainen aloitti suihinoton ja mukana hääri mieskin,kiihoituin näkemästäni entisestään ja voinkin sanoa et harvoin laukean niin järisyttävällä kokemuksella.Naista naidessani mies hieroi pallejani jolloin tuntui että seisokkini parani ja laukeamisen aikana miehen puristelut palleissani jatkoivat vaan nautintoa...

      • Mahtavaa olla BI

        Tuo olisi kyllä kiva kokea,varmasti äärettömän Kiihottava Tilanne.


      • jeees3

        Meillä tilanne eri kokeilujen jälkeen että vaimo haluaisi kokeilla variaatiota jossa toisen parin mies olisi bi eli yllyttäisi ja haluaisi nähdä kun toinen mies ottaa suihin ja lopuksi panee minua päästäen lastin sisään.Olisi kuulema "aputyttönä"mukana,ajatuskin kuulema kiihottaa.Etsintä kuulema jo käynnissä kun lupauduin kautta rantain suostua siihen.Ongelma vaan taitaa olla se että pitäisi löytää pariskunta jonka miehellä em.ominaisuudet ja mikä minulle mieleen tulee,ettei kaveri ole varustettu millään kauhealla melalla.Mutta katsotaan miten äijän käy.


      • Anonyymi

        Moikka,
        Mulla ollut naimisissa oleva nainen, jonka kanssa estotonta seksiä, hän alkoi ehdottaa ottamaan toisen miehen, joka naimisissa.
        Itse oon nyt sinkku ja ajatus kiihottaa kovasti, vaikken tunne olevanikaan ainakaan gay.
        Ajatus siitä, että näen kun toinen nai naista kiihottaa kovasti ja olen haaveillut kyllä etenkin kiimassa ottavani toisen miehen kalun suuhuni yhdessä naisrakastajattareni kanssa, nyt olisi viikon päästä mahdollisuus päästä toteuttamaan tuo haave, mutta uskallanko, mitä ohjeita antaisitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka,
        Mulla ollut naimisissa oleva nainen, jonka kanssa estotonta seksiä, hän alkoi ehdottaa ottamaan toisen miehen, joka naimisissa.
        Itse oon nyt sinkku ja ajatus kiihottaa kovasti, vaikken tunne olevanikaan ainakaan gay.
        Ajatus siitä, että näen kun toinen nai naista kiihottaa kovasti ja olen haaveillut kyllä etenkin kiimassa ottavani toisen miehen kalun suuhuni yhdessä naisrakastajattareni kanssa, nyt olisi viikon päästä mahdollisuus päästä toteuttamaan tuo haave, mutta uskallanko, mitä ohjeita antaisitte?

        Haluaisin juuri tällaiseen kuvioon mukaan, joko salaparin tai pariskunnan mukaan. Koveni heti kun luki näitä kirjoituksia, ajatus siitä että nainen on "aputyttönä" ja miehet häärii keskenään. Kiihottaa aivan laittoman paljon...
        Jos tällainen pari, kokematon mielellään, lukee tätä ja asustaa Pks niin olisi mukava tutustua.
        Täällä päässä mukava varattu M40, kokematon tällaisesta ja erittäin bi utelias. Huom! Vain salajuttuna, oma puoliso ei ole mukana paketissa.


      • Anonyymi

        Tälläistä haluaisin kokea että nainen ja mies ottaa mun kyrpää suuhun kuulostaa kiihottavalta👍😍❤️


      • Anonyymi
        jeees3 kirjoitti:

        Meillä tilanne eri kokeilujen jälkeen että vaimo haluaisi kokeilla variaatiota jossa toisen parin mies olisi bi eli yllyttäisi ja haluaisi nähdä kun toinen mies ottaa suihin ja lopuksi panee minua päästäen lastin sisään.Olisi kuulema "aputyttönä"mukana,ajatuskin kuulema kiihottaa.Etsintä kuulema jo käynnissä kun lupauduin kautta rantain suostua siihen.Ongelma vaan taitaa olla se että pitäisi löytää pariskunta jonka miehellä em.ominaisuudet ja mikä minulle mieleen tulee,ettei kaveri ole varustettu millään kauhealla melalla.Mutta katsotaan miten äijän käy.

        kyllä sen pitää olla suuri koska eka kerran aina muistaa ja se kipu ja nautinto sen jälkeen tulet aina muistamaan


      • Anonyymi

        Olisi kiva ollut ottaa tuossa lasti suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka,
        Mulla ollut naimisissa oleva nainen, jonka kanssa estotonta seksiä, hän alkoi ehdottaa ottamaan toisen miehen, joka naimisissa.
        Itse oon nyt sinkku ja ajatus kiihottaa kovasti, vaikken tunne olevanikaan ainakaan gay.
        Ajatus siitä, että näen kun toinen nai naista kiihottaa kovasti ja olen haaveillut kyllä etenkin kiimassa ottavani toisen miehen kalun suuhuni yhdessä naisrakastajattareni kanssa, nyt olisi viikon päästä mahdollisuus päästä toteuttamaan tuo haave, mutta uskallanko, mitä ohjeita antaisitte?

        Taitaa olla myöhäitä enää tähän kommentoida.


      • Anonyymi

        parin naista nussiessa tunsin kielen palleillani siirtyi sitten peppu reiälle mies katsoi minua kysyi jatkanko tottakai vastasin pian tunsin kielen sitten sormen pian 2 liukastetta kalun pää työntyi sisään laukesin räjähtämällä mies alki nussia peppua kunnolla kovenin heti uusiks yhdessä jatkoimme loppuun asti ensin minä ja nainen sitten kuuma lasti peppuuni olihan kokemus näitä jatkettu kokeilkaa jäätte muuten paljosta paitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sen pitää olla suuri koska eka kerran aina muistaa ja se kipu ja nautinto sen jälkeen tulet aina muistamaan

        vaimoni käski myös minut ottamaan työkaverinsa suurta kalua suihin painoi päätäni alas imin niin hyvin kuin osasin vaimo komensi ratsaille liukkaria paljon siltikin tuntui että peppu repeää liukui lopulta pohjaan aloitin hiljaisen ratsastuksen mutta en voinut hillitä kun kipu vaihtui nautinnoksi otin ulos laskeuduin pohjiin jokainen sisään meno sattui mutta laukesin räjähtämällä kyllä peppu kipee 2päivää mutta halusin uusiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimoni käski myös minut ottamaan työkaverinsa suurta kalua suihin painoi päätäni alas imin niin hyvin kuin osasin vaimo komensi ratsaille liukkaria paljon siltikin tuntui että peppu repeää liukui lopulta pohjaan aloitin hiljaisen ratsastuksen mutta en voinut hillitä kun kipu vaihtui nautinnoksi otin ulos laskeuduin pohjiin jokainen sisään meno sattui mutta laukesin räjähtämällä kyllä peppu kipee 2päivää mutta halusin uusiks

        Opetelkaa vähän kielioppia eli pilkkuja ja pisteitä väliin, niin voi välillä vetää henkeä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa vähän kielioppia eli pilkkuja ja pisteitä väliin, niin voi välillä vetää henkeä...

        Ihan samaa mieltä. Vuosi on 2022 ja aikuiset miehet eivät osaa pilkkuja, isoja alkukirjaimia tai edes pisteitä käyttää!

        Kun kolmatta pyörää etsiessä tulee tuollaisia vastauksia eteen minkä on kirjoittanut ihan selvä sivistymätön apina, niin tekisi mieli käydä nostamassa korvista koulun penkille ja vetää karttakepillä kynsille että alkaa oppi menemään perille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Vuosi on 2022 ja aikuiset miehet eivät osaa pilkkuja, isoja alkukirjaimia tai edes pisteitä käyttää!

        Kun kolmatta pyörää etsiessä tulee tuollaisia vastauksia eteen minkä on kirjoittanut ihan selvä sivistymätön apina, niin tekisi mieli käydä nostamassa korvista koulun penkille ja vetää karttakepillä kynsille että alkaa oppi menemään perille!

        ei näissä hommissa pilkkuja nussita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Vuosi on 2022 ja aikuiset miehet eivät osaa pilkkuja, isoja alkukirjaimia tai edes pisteitä käyttää!

        Kun kolmatta pyörää etsiessä tulee tuollaisia vastauksia eteen minkä on kirjoittanut ihan selvä sivistymätön apina, niin tekisi mieli käydä nostamassa korvista koulun penkille ja vetää karttakepillä kynsille että alkaa oppi menemään perille!

        Samaa mieltä, että käsittämättömän sivistymätöntä kirjoitusta! Osaavatkohan edes persettään pyyhkiä, kun eivät osaa kirjoitusvirheitäkään pyyhkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei näissä hommissa pilkkuja nussita

        Noissa hommissa? Taitaa sinun hommat olla pelkkää tumputtelua.

        Kukaan ei viitsi tuollaista heppua edes harkita seuralaiseksi joka ei pelkästään osaa edes kieliopin perusteita vaan jumalauta vielä kehtaa YLPEILLÄ sillä!


      • Anonyymi

        inä kyllä levittäisin jo pakaroitani sais mies nussia kovaa


      • Anonyymi
        jeees3 kirjoitti:

        Meillä tilanne eri kokeilujen jälkeen että vaimo haluaisi kokeilla variaatiota jossa toisen parin mies olisi bi eli yllyttäisi ja haluaisi nähdä kun toinen mies ottaa suihin ja lopuksi panee minua päästäen lastin sisään.Olisi kuulema "aputyttönä"mukana,ajatuskin kuulema kiihottaa.Etsintä kuulema jo käynnissä kun lupauduin kautta rantain suostua siihen.Ongelma vaan taitaa olla se että pitäisi löytää pariskunta jonka miehellä em.ominaisuudet ja mikä minulle mieleen tulee,ettei kaveri ole varustettu millään kauhealla melalla.Mutta katsotaan miten äijän käy.

        etsi niin suuri että tosissan tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sen pitää olla suuri koska eka kerran aina muistaa ja se kipu ja nautinto sen jälkeen tulet aina muistamaan

        ja sen suuren jälkeen on helppo ottaa pienempiä vaikka useaa peräkkäin


      • Anonyymi
        jeees3 kirjoitti:

        Meillä tilanne eri kokeilujen jälkeen että vaimo haluaisi kokeilla variaatiota jossa toisen parin mies olisi bi eli yllyttäisi ja haluaisi nähdä kun toinen mies ottaa suihin ja lopuksi panee minua päästäen lastin sisään.Olisi kuulema "aputyttönä"mukana,ajatuskin kuulema kiihottaa.Etsintä kuulema jo käynnissä kun lupauduin kautta rantain suostua siihen.Ongelma vaan taitaa olla se että pitäisi löytää pariskunta jonka miehellä em.ominaisuudet ja mikä minulle mieleen tulee,ettei kaveri ole varustettu millään kauhealla melalla.Mutta katsotaan miten äijän käy.

        Hei olen leski mies olisi kiihottavaa tavata teidät ja harraStaa nautinnollista seksiä olen vanhempaa herras mies onko se niin että mun pitää ottaa suihin mieheltäsi mitäs sulle saa. Onko se vain Pano olisitko kiinnostunut ottaa kaksi kullia yhtä aikaaa ykköseen ja kakkoseen


      • Anonyymi
        jeees3 kirjoitti:

        Meillä tilanne eri kokeilujen jälkeen että vaimo haluaisi kokeilla variaatiota jossa toisen parin mies olisi bi eli yllyttäisi ja haluaisi nähdä kun toinen mies ottaa suihin ja lopuksi panee minua päästäen lastin sisään.Olisi kuulema "aputyttönä"mukana,ajatuskin kuulema kiihottaa.Etsintä kuulema jo käynnissä kun lupauduin kautta rantain suostua siihen.Ongelma vaan taitaa olla se että pitäisi löytää pariskunta jonka miehellä em.ominaisuudet ja mikä minulle mieleen tulee,ettei kaveri ole varustettu millään kauhealla melalla.Mutta katsotaan miten äijän käy.

        Hei olen vanhempi herras mies olisin kiinnostunut osallistumaan teidän sessioon ota yhteyttä himokas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sen pitää olla suuri koska eka kerran aina muistaa ja se kipu ja nautinto sen jälkeen tulet aina muistamaan

        vaikeus vaan alat etsimään aina vaan suurempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa vähän kielioppia eli pilkkuja ja pisteitä väliin, niin voi välillä vetää henkeä...

        ei tässä runkatessa enää pilkkuja ja pisteitä ajatella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Vuosi on 2022 ja aikuiset miehet eivät osaa pilkkuja, isoja alkukirjaimia tai edes pisteitä käyttää!

        Kun kolmatta pyörää etsiessä tulee tuollaisia vastauksia eteen minkä on kirjoittanut ihan selvä sivistymätön apina, niin tekisi mieli käydä nostamassa korvista koulun penkille ja vetää karttakepillä kynsille että alkaa oppi menemään perille!

        jos ootkin pilkun nussija nysä


    • Onnekas mies

      Minä pääsin seuraamaan kahden naisen aitoa rakastelua jossa korostui hellyys ja herkkyys kosketuksessa ja suudelmissa.

      Tuon kokemuksen jälkeen, olen ottanut satunnaiset seksikumppanit samalla ideologialla ja naiset ovat olleet taidoistani aivan sekaisin.

      Suutele mieluummin liian pitkään, koskettele herkästi ja saat loppuvaiheessa järjettömän kiimaista seksiä!

      • Anonyymi

        kahden naisen seksi on ihanaa katseltavaa kuinka he osaavat ottaa toisensa huomioon rakastella oikeesti


    • Börst

      Olen kerran kokeillut, tämän vuoden helmikuussa. Tuntuu edelleen todella kiihottavalta ajatukselta. Ryhmäseksissä parasta onkin, ettei tarvitse vetää rajoja siihen, kuka koskee ja ketä ja mistä. Lisää haluan!

    • koettu sekin

      Ihan kivalta se tuntui.

      Siis N M M ja se kun mies"auttoi"kovana pysymisessä vetämällä käteen normaali yhdynnän välillä.

    • Entinen hetero

      Miehenä tuli ensimmäinen bi-seksikokemus kokeiltua kun leikittiin toisenparin kanssa leikkiä nosta lappu hatusta ja toteuta.
      Lapussani luki anna suuseksiä viedessä olevalle ja kun naiset istui vastapuolella niin naiset alkoi vaatia toteuttamista. Ensin ajattelin että nyt jäi homma tekemättä, mutta kai viinalla oli osa osuutta ja ei muutakun huomasin miten otin vaan toiselta mieheltä suihin. Lopuksi vain huomasin miten taputuksien voimmalla tein sen loppuun. Sen myönnän että en ihan omatoimisesti olisi ollut mukana, mutta toisenparin mies oli täysilla mukana.

    • pikkumies1

      Itselleni oli kiihottavinta ikinä, kun nain tyttöystävääni ja vieras mies katseli aluksi touhuamme, mutta myöhemmin liittyi seuraan ja nuoli tyttöystävääni samalla kun nain häntä... Kieli kävi aluksi vahingossa kullillani, myöhemmin kyllä ihan tarkoituksellakin. Kiihottavalta se tuntui ...

      • Anonyymi

        Minusta tämä on erityisen kiehtova ajatus, nuolla pillua samalla kun toinen nai. Sitten välillä ottaa se kalu pois pillusta ja antaa hetken suuhoitoa, sitten taas ohjata takaisin pilluun, pitäen samalla kiinni varren tyvestä ja pusseista.


    • transtäti

      Kun olimme vielä nuoria,alle kolmekymppisiä kokoonnuimme joskus saunailtaan kaverin luokse,siis kaveri ja hänen tyttöystävänsä,minä ja kolmas kaveri.pari kertaa oli neljäskin.Kaveri halusi että hänen tyttöystäväänsä nussitaan,paljaalla ja loppuun saakka,hän halusi liukkaille.No siinä hämärässä touhutessa minä nautin siitä että sain pitää kalun varresta kiinni kun orgasmin tullessa se jännittyi kaarelle ja pumppasi liemet sisälle.Tietysti märkään rakoon oli mukavaa tyrkätä kaluakin.Joskus lipitin clitorista kun toinen työnteli sisään,yllättävän vaikeaa kun siinä ei paljon tilaa ole...no kaveri arvasi biseksuaaliset taipumukseni ja sitten kerran kun hän työnteli jo nussittun rakoon minulla oli poski vasten naisen vatsaa.tunsin kuinka se nousi ja laski työntöjen tahdissa niin orgasmin tullessa hän vetikin kalunsa ulos ja kalu truuttasi mehut osittain minun kasvoille.Hyvin kiihottavaa ja kun kerroin siitä työnsi hän spermaisen terskansa suuhunikin.Selvisi että olemme kummatkin biseksuaalisia sillä tavalla,monet mahtavat sessiot oli seurauksena.Hänen tyttöystävänsa oli muka käytännöllinen sanoen että pitäähän minun kuitenkin käydä pesulla,miksen siis antaisi useammalle.Kyllähän hänkin sai usein useampia orgasmeja,etenkin kun hätäisempi oli jo laskenut lastin sisään,hän asettui puoli istuvaan asentoon nähdäkseen miten vieras kalu työntyy spermaiseen rakoon,silloin hän sai orgasmin joskus vain puolen minuutin työntelyn jälkeen.Oi niitä aikoja,tuli sitten saatua sekin että sain työntää spermaiseen rakoon kertatyönnöllä pohjaan saakka ja kaverin kalun suuhun.Täytyy sanoa että kun jo alkaa tuntua oikein hyvältä ja kalu truuttaa suuhun lastin tulee omakin orgasmi spermaa pursuavassa raossa samantien.Nuorena jaksoi kahdestikin,joskus meni koko yö näissä leikeissä

    • bim.

      Myöteisesti olen ollut muutamia kertoja parien kanssa kolmantena siis 1n 2m siinä miehet kosketeelleet toisiaan ja oli molemmin puolin nautittavaa, lopuksi vaimo halusi että miehet ottavat toisiltaan suihin, niin teimme kaikki kolme tyytyväisiä.

    • BI-Utelias1

      Olishan tuo Kiihottavaa löytää Pariskunta,jonka kanssa vois toteuttaa BI-Haaveet.Elikkä Naiset keskenään ja Miehetkin vois touhuta Keskenään.Tai Parille Miehenä mukaan,sais siinä Touhuta Kimpassa,myös Miestä Hyväillen.

    • bibeibekö...

      Eiköhän tilanne veisi ja siinä saisi jokainen toteuttaa itseään, tietenkin sen rajoissa ettei kukaan joudu tekemään mitään mitä ei halua...Jos ajatus kimppaseksistä kiehtoo, niin silloinhan on jo ajatuksissaan samoissa meinigeissä mukana samaa sukupuolta olevan kanssa joten sen kokeminen on ainakin ajatustasolla ok...Paras varmaan edetä hitaasti ... itseä & muita kunnioittaen, antaen tunteiden ja kiiman viedä...

    • veryvery
    • bi-curious81

      Mielelläni kokisin bi-ulottuvuutta kimppaseksissä. Jotenkin vain tuntuu, että ainakin näin netin kautta ei tahdo millään päästä mukaan kimppaseksiin. Olen siis mies ja haluaisin päästä MMF-kimppaan jonkun mukavan pariskunnan kanssa ;)

    • elämänjanoa333

      Itse haluaisin kokea naisen kosketusta, rakkaan mieheni läsnäollessa ja yhdessä sekstaillen...toki soisin hänellekin miehen kosketusta, ja hän haluaisikin suuseksiä ja kosketusta, ehkä myös peppupanoa. Hyvässä suhteessa löytyy ymmärrystä ja avarakatseisuutta, vaikka asia olisikin ollut aiemmassa elämässä poissuljettu. Näin ajattelen minä... :)

    • 1n+2m .

      Sinä ajatteletkin järkevästi, avarakatseisesti. Kumpa tapaisi livenä kaltaisesi varttuneemman naisen. Kolmen kimpassa ollut kokeillut ja nauttinut.

    • ciao1

      Fucking homos

      • Anonyymi

        kokeile saatat yllättyä


    • Mahtavaa olla BI

      Kyllä olis kiva löytää BI-Pari länsirannikolta,jonka kanssa harrastaa Sexiä Kimpassa.Olisi tosi kiihottavaa,kimpassa Sextaillessa ottaa toisen Miehen kalua suuhun.Samalla katsoa Naisten Touhuilua.Löytyykö vastaava Paria jota kiihottaa samat asiat.

      • Anonyymi

        ois kyllä kiva antaa peppua sekä miehelle ja naiselle joka ottas suihin samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ois kyllä kiva antaa peppua sekä miehelle ja naiselle joka ottas suihin samaan aikaan

        Juurikin näin... kumpa sitä löytäisikin kivan pariskunnan jossa voisi antaa peppua miehelle, samalla kun nuolee rouvan pillua... ;)


    • nammm1

      Itselläni oli fantasia olla naisen ja mieheni kanssa, mieheni ei ole tosin lämmennyt kolmen kimppaan ja olen ajatellut kokeilla sitten sitä jonkun muun pariskunnan kanssa, jos mieheni ei siihen lämpeä.

      • parisp(N)

        Minulle naisena oli ekakerta aika kiihottava kun ajattelin koskea toisen parin naista nänneihin ja ajattelin että lähteeks hän pakoon vai jatkaaks kiihottuneena siitä eteenpäin.
        Eli siis osaanko olla haluttava naiselle koska itestä tuntuu et nyt mun pitää olla se joka haluu olla tän naisenkaa ja olla se joka uskaltaa haluta.
        Monesti minusta on se että sinä näytät halus ja teet alotteen etkä oota sitä toisen alotetta.


      • rimakauhu
        parisp(N) kirjoitti:

        Minulle naisena oli ekakerta aika kiihottava kun ajattelin koskea toisen parin naista nänneihin ja ajattelin että lähteeks hän pakoon vai jatkaaks kiihottuneena siitä eteenpäin.
        Eli siis osaanko olla haluttava naiselle koska itestä tuntuu et nyt mun pitää olla se joka haluu olla tän naisenkaa ja olla se joka uskaltaa haluta.
        Monesti minusta on se että sinä näytät halus ja teet alotteen etkä oota sitä toisen alotetta.

        Niinpä. Haluaisin toteutttaa erään miehen unelman ja kiinnostais tietysti mua itseänikin. En vaan ikinä ole ollu naisen kanssa, niin kyllä sen pitäisi olla sellainen, joka osaa murtaa jään.. Vaikka selaa ilmoituksia, niin jotenkin ei vaan sopivaa tunnu löytyvän.


      • Halukasbi
        rimakauhu kirjoitti:

        Niinpä. Haluaisin toteutttaa erään miehen unelman ja kiinnostais tietysti mua itseänikin. En vaan ikinä ole ollu naisen kanssa, niin kyllä sen pitäisi olla sellainen, joka osaa murtaa jään.. Vaikka selaa ilmoituksia, niin jotenkin ei vaan sopivaa tunnu löytyvän.

        Ite olin pitkään fanasioinu miltä tuntuis antaa toiselle miehelle suuseksiä ja siinä sen rajan rikkominen ottaa penis käteen ja pistää suuhun, myöskin onko toinen mies siihen halukas.
        Ajattelin kumminkin kokeilla koska meillä oli tuttavapari kenen kans oltiin aika paljon kimpassa ja oli tavallaan sovitu vähän vaimon kanssa kun on suuseksi tilanne ja mies makaa selällään niin kokeillaan. Muutenkin mies oli aina kosketellu minun penistä niin ajatelin ettei hän ainakaan ihan pelästy. Lopuksi tilanne tuli ja ekaksi ite olin mennä puihin mutta otin ja kokeilin.


      • Anonyymi

        Toi on kans mun fantasia, että ois bi muijat ja sais olla ite mukana. Aluksi vain katselisin herkkää naisten rakastelua. Ei vain ole natsannut. Moni nainen haluais varmaan että on kaksi miestä. Muutenkin se on jotenkin kinkympää, kun yksi nainen saa useammalta. Näitä ois niin kiva kokeilla.
        T: Jaakko


    • Bi-Curius

      Itse haluaisin kokeilla miiestenvälistä nimenomaan niin, että mukana on nainen. Kaksin toisen miehen kanssa olisi liian "homoa" minulle

    • fdsvcxfdsfds

      Kyllä sinä varmaan pystyt tilanteen myös itse ajattelemaan. Itselläni on jo ajatuksen tasolla toinen mies sängyssä kauhistus, joten tiedän etten siitä tykkäisi. Jos taas sinä ajattelet samaa sukupuolta olevaa samassa sängyssä kiihottavana niin kannattaa kokeilla sitä myös käytännössä.

    • Käskystä

      Vähänaikaan olin seurustellut vanhemman naisen kanssa, sillä oli kylässä vanhempi mies minkä tunsi. Kun ilta eteni ja juomat loppu niin naiseni kuiskas että mun pitää olla bi? Ajattelin että haluu kahta miestä, yllätys kun mies hyväili molempia haaroista. Naiseni halus mut päälleni ja levitti mun pakarat ja sano vaan että annan miehen tehdä? Mies työnsi takapuoleeni kullinsa ja siinä olin välissä. Aamulla mies otti suihin ja halus pyllyy vaikka naiseni katselikin vierestä.

      • Anonyymi

        Kuivaan peppuun?


    • joppe360

      Kaikista parasta on jos nainen vaatii, ja varsinkin kiihottuu, miesten välisestä touhuilusta. Silloinhan siihen ei jää muita vaihtoehtoja kuin mennä niin pitkälle kuin nainen haluaa. Taitaa vaan jäädä haaveeksi...

    • Anonyymi

      Meillä oli vaimon kanssa jo vuosia sitten muutamia kimppa kokeiluja, lähinnä mmn, vaki kaveri ja tuttu. Kivaahan se oli meistä kaikista, tuttu kun oli, parin kerran jälkeen jotenkin tuntui luonnolliselta, että myös miehet kosketteli toistensa kaluja, vaimon kanssa otettiin yhtäaikaa suihin kaverilta ja he taas minulta. Paljaalla laskettiin menee ja pääsin usein liukkaille Asiasta ei vaimon kanssa kummemmin ollut puhetta tilanteen jälkeen, vaikka joskus kysyinkin. Homma loppui siihen, että kaveri alkoi olemaan liian omistushaluinen vaimostani, emmekä tätä hyväsyneet koska rupesin jäämään ulkopuoliseksi, vaimoni sanoi joku kerta että ei toimi näin ei. Aivan tässä hiljattain vaimoni sanoi, että häntä voisi kovasti kiihottaa jos näkisi minut koskemassa/maistamassa toiseen kaluun tai toisinpäin, yllätyin, keskustelimme asiasta ja sanoin ettei minua haittaa päinvastoin, koska kyseessä on puhdas seksi ja nautinnon tuottaminen tasapuolisesti kaikille. Toki täytyy muistaa, että vaimo on se huomion kohde. En välttämättä heti lähtisi miesten väliseen paneskeluun, mutta sopisi kyllä kädellä koskea ja ohjata vieras kalu vaimon rakoon, toki pitäisi sitä maistella hetki ensin. Vaimoa kiihottaisi kovasti ajatus myös jos vieras ottaa minun kalun suuhun . ja ohjaa odottavaan herkkuun, luonnollisesti nuolisimme välillä ja käytön jälkeen paikkoja. Ongelma on vaan siinä ettei löydy luotettavaa kaveria, koska hörhöjä on vaikka kuinka. Vaimon mielestä jos sopiva osuu kohdalle, niin ilmanmuuta, samoilla linjoilla olen myös. Netistä emme ole etsineet, koska osa on sellaisia jotka vaan haluaa tyhjentää pussit vaimoon tai yläkerrassa heittää. Ihanne kaverihan olisi jos olisi vaki ja kuluttaisi aikaa kaverina muutenkin kuin seksin kera. Pienellä paikkakunnalla ei noita kavereitakaan juuri meillä ole. T:pari m49 n45 eteläpohjanmaa

      • Anonyymi

        Tuo kirjoittamasi kuvastaa hyvin pitkälle omia mielihaluja ja toisaalta kuvastaa myös omia ennakkoluuloja miksi meillä ei olla siirrytty käytännön toteutukseen asiassa. Meitä molempi kiinnostaa tällainen, mutta sopivaa kolmatta pyörää tai paria ei ole tullut vastaan (ei tosin myös aktiivisesti etsittykään). Tuollainen omistushaluiseksi ryhtyvä pussien tyhjentäjä, jolla vielä yläkerrassa heittää - ei kiitos. Mukava pariskunta, jonka kanssa voisi puuhata kaikenlaista muutakin ja välillä kimppailla erilaisilla variaatioilla mmn, mnm, nnm, nmn, mnnm, nmnm, nmmn.. olisi se kiehtovin.
        T: M51N49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoittamasi kuvastaa hyvin pitkälle omia mielihaluja ja toisaalta kuvastaa myös omia ennakkoluuloja miksi meillä ei olla siirrytty käytännön toteutukseen asiassa. Meitä molempi kiinnostaa tällainen, mutta sopivaa kolmatta pyörää tai paria ei ole tullut vastaan (ei tosin myös aktiivisesti etsittykään). Tuollainen omistushaluiseksi ryhtyvä pussien tyhjentäjä, jolla vielä yläkerrassa heittää - ei kiitos. Mukava pariskunta, jonka kanssa voisi puuhata kaikenlaista muutakin ja välillä kimppailla erilaisilla variaatioilla mmn, mnm, nnm, nmn, mnnm, nmnm, nmmn.. olisi se kiehtovin.
        T: M51N49

        Meilläkin ajauduttiin tähän ko. kimppaan pikkuhiljaa ja kuin huomaamatta, kuten sanottu olihan se aluksi aivan upeaa ja piristi meidän seksi elämää pitkään. Kerran meillä oli nainen kolmantena ja tilanne vaan pikkuhiljaa ajan saatossa eteni yhteiseen yöhön, nainen oli meidän yhteinen tuttu ja on edelleen kaveri, joskaan ei näissä merkeissä, koska on suhteessa nykyään. Olihan se mukavaa katseltavaa kun kaksi naista nuolivat ja pitivät toisiaan hyvänä, enkä itse jäänyt todellakaan osattomaksi. Vaimo kyllä piti tilanteesta, eikä kokenut sitä väkinäiseksi tai vastenmieliseksi, mutta mieluummin olisi kahden miehen kanssa, mikä sopii myös minulle, itse nautin kovasti kyllä tilanteesta, mutta mielestäni kahden miehen ja naisen kanssa kimppailessa vaimo saisi paremmin huomiota. Vaimolta kysyinkin millaisen miehen hän haluaisi,niin kuulemma tavallinen suomalainen terve mies, muutama lisäkilo olisi vain plussaa, ei halua mitään jätti kalua, vaan noin 15cm normi vehje olisi oikein hyvä, kunhan olisi kaunis, karvaton ja sopusuhtainen. Itse omaan vastaavan ja se on kuulemma hyvä ottaa suuhun ja pilluun, isompi sattuu ja tuntuu epämielyttävälle. Jos siis olisi samaa kaliberia vehkeet, niin silloin kaikki voisivat nauttia toisistaan rennosti ja mm.nuoleskella/kosketella ilman turhia pelkoja.Tämä kaikkihan vaatisi ensinnäkin löytää kyseinen tervepäinen bi henkinen kaveri ja pitkän tutustumisen ennen seksiä,koska jos aikoisi pitempään tuttavuuteen ja kaveruuteen täytyisi kaikkien osapuolten luottamus ym.olla kohdillaan,eli sen eteen täytyisi nähdä vaivaa.Lisäksi nämä omanedun tavoittelijat hörhöt, jotka haluaa vain tyhjentää pussinsa vieraaseen pilluun mitä pikimmin ja alkavat etsiä välittömästi uutta"uhria"erottuisivat nopeasti joukosta jolloin tällaiset tyypit saisivat jatkaa surkeaa elämäänsä muualla.Koska vaimon kanssa uskomme myös,että jos on vaikka lieväkin bi henkisyys parilla mielessä tai kokemusta,niin se syventää entisestään esim.kolmen ihmisen kaveruutta,nautintoa,lluottamusta, sekä parin omaa elämää. Nuorempina emme olleet puolesta, emmekä vastaan ajatuksesta saman sukupuolen intiimistä koskettelusta, vuosien saatossa se on vaan jotenkin tullut esiin. Vaimolle olen sanonut monasti, että jos tapaat joskus naisen, jonka kanssa haluat intiimiä aikaa, niin sopii minulle, eikä minun tarvitse olla paikalla, ellei halua, mutta vaimoni on sanonut, että mieluummin aina niin, että olisimme kolmestaan, oli kyse sitten naisesta tai miehestä, eli ei mitään kenenkään selän takana.Olen kyllä samaa mieltä,koska nautinto olisi silloin kaikille suotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin ajauduttiin tähän ko. kimppaan pikkuhiljaa ja kuin huomaamatta, kuten sanottu olihan se aluksi aivan upeaa ja piristi meidän seksi elämää pitkään. Kerran meillä oli nainen kolmantena ja tilanne vaan pikkuhiljaa ajan saatossa eteni yhteiseen yöhön, nainen oli meidän yhteinen tuttu ja on edelleen kaveri, joskaan ei näissä merkeissä, koska on suhteessa nykyään. Olihan se mukavaa katseltavaa kun kaksi naista nuolivat ja pitivät toisiaan hyvänä, enkä itse jäänyt todellakaan osattomaksi. Vaimo kyllä piti tilanteesta, eikä kokenut sitä väkinäiseksi tai vastenmieliseksi, mutta mieluummin olisi kahden miehen kanssa, mikä sopii myös minulle, itse nautin kovasti kyllä tilanteesta, mutta mielestäni kahden miehen ja naisen kanssa kimppailessa vaimo saisi paremmin huomiota. Vaimolta kysyinkin millaisen miehen hän haluaisi,niin kuulemma tavallinen suomalainen terve mies, muutama lisäkilo olisi vain plussaa, ei halua mitään jätti kalua, vaan noin 15cm normi vehje olisi oikein hyvä, kunhan olisi kaunis, karvaton ja sopusuhtainen. Itse omaan vastaavan ja se on kuulemma hyvä ottaa suuhun ja pilluun, isompi sattuu ja tuntuu epämielyttävälle. Jos siis olisi samaa kaliberia vehkeet, niin silloin kaikki voisivat nauttia toisistaan rennosti ja mm.nuoleskella/kosketella ilman turhia pelkoja.Tämä kaikkihan vaatisi ensinnäkin löytää kyseinen tervepäinen bi henkinen kaveri ja pitkän tutustumisen ennen seksiä,koska jos aikoisi pitempään tuttavuuteen ja kaveruuteen täytyisi kaikkien osapuolten luottamus ym.olla kohdillaan,eli sen eteen täytyisi nähdä vaivaa.Lisäksi nämä omanedun tavoittelijat hörhöt, jotka haluaa vain tyhjentää pussinsa vieraaseen pilluun mitä pikimmin ja alkavat etsiä välittömästi uutta"uhria"erottuisivat nopeasti joukosta jolloin tällaiset tyypit saisivat jatkaa surkeaa elämäänsä muualla.Koska vaimon kanssa uskomme myös,että jos on vaikka lieväkin bi henkisyys parilla mielessä tai kokemusta,niin se syventää entisestään esim.kolmen ihmisen kaveruutta,nautintoa,lluottamusta, sekä parin omaa elämää. Nuorempina emme olleet puolesta, emmekä vastaan ajatuksesta saman sukupuolen intiimistä koskettelusta, vuosien saatossa se on vaan jotenkin tullut esiin. Vaimolle olen sanonut monasti, että jos tapaat joskus naisen, jonka kanssa haluat intiimiä aikaa, niin sopii minulle, eikä minun tarvitse olla paikalla, ellei halua, mutta vaimoni on sanonut, että mieluummin aina niin, että olisimme kolmestaan, oli kyse sitten naisesta tai miehestä, eli ei mitään kenenkään selän takana.Olen kyllä samaa mieltä,koska nautinto olisi silloin kaikille suotu.

        Tuo vastaa hyvin tarkkaan omaakin ajatustani toivetilasta. Olen monesti miettinyt, miten kiihottavaa olisi katsella kun naiset pitävät toisiaan hyvänä ja sitten voisi toisen miehen kanssa mennä apupojiksi leikkiin mukaan. Hyvää mieltä ja leikkisyyttä, tasavertaista mielihyvää kaikille ilman, että joku kokee jäävänsä paitsioon, alakynteen, tms..


      • Anonyymi

        Voi kun tuollaisen parin löytäisi. Olisi unelmaa;) Täällä 192 cm 47-vuotiasta bi miestä. Oon naiselle varattu, mutta ei ole haluja enää puolisollani sairauden vuoksi. Pari olisi nam ja mulla on oma kulta silti, joten seksiä vaan kivassa seurassa nautinnolla. Kik:in kautta vaikka ois hyvä pitää yhteyttä. Toive olisi löytää luotettavaa seuraa..

        Kalakaveri74


      • Anonyymi

        olen mies ep voisin olla teidän lelunne halujenne mukaan tykkääkö nainen katsella kun panet miestä peppuun


    • Anonyymi

      vaimoni yllytti minut koskemaan mies ystävämme kalua jonka oli imenyt kovaksi runkkailin hetken vaimo sanoi voi sitä maistaakin maistoin imin innostuin kun vaimo vielä nuoli peppuani olin valmis mihin vain nykyään tuo nuorimies saa meiltä vaimoa ja minulta peppua tyytyväisiä kaikki ollaan

    • Anonyymi

      Vaimon työkaveriLiisa on tietääkseni vähän Bi suuntautunut. Kerroin siitä vaimolle Kirstille, oli ensin vähän hämmästynyt kerroin kokeile sievästi onko. Vaimo kutsui Liisan kotiin pitävät viini illan, olinpaikalla jonkin aikaa. Liisa on jakkupuku nainen ja sille passakin asu. Pitkät mustat hiukset ruskeasilmäinen ja osaa tuoda kohtalaiset rinnat esille, Kun saapui antoi vaimolle suukon suulle, näytin peukkua. Katsoin hänen liikkeitään on muuten joka miehen unelma.
      Kun olivat ottaneent valkkaria jonkin aikaa, ja vaimo istui yllättävästi vain kauluspaita ja lyhyt hame päällä Liisa otti jakun pois ja vo pojat miten ohuen paidan alta näkyi rinnat ei mitään paksuja liivejä vaan jotain ohutta liiviä. Laitoin musiikkia soimaan naiset katsoi minua sanoin ei ei olen tolppajalka, vaimoni myönsi sen.
      Naiset tanssi käytävällä josta ei hyvin näe olkkariin piti siirtyä vähän että näin eteisen peilin kautta. Ottivat välillä lisää viiniä ja katselivat netistä musiikkia, hei tämä on hieno, hidas espanialainen tango. Siityivät käytävälle Liisa pitempänä ohjasi tanssia piti kädestä Kirsti ensin vähän ujosteli mutta antoi mennä. Liisa laittoi kädet Kirstin lantiolle Kirsti kaulalle, Liisa hieroi lantiota Kirstiä vasten Kirsti tanssi silmät kiinni Liisan kädet välillä nousi ylemmäs. Haluan nähdä tätä enemmän mietin mitä teen. Menin autotalliin otin pienen kameran irti kokeilin yhteyttä puhelimeen se pelasi, Menin takaisin naiset oli keittiössä kikattamassa. Menin pukuhuoneeseen panin kameran mun peliasujen sekaan ja töpseli seinään panin sauna lämmitä.
      Kerroin käyttekö mun kanssa saunassa vai kahdestaan, Liisa nauroi kyllä me tytöt käydään kahdestaan. Pientä iltapalaa ja kahvia ja menin saunaan, testasin hyvin näkyy koko huone ja suumaus pelasi.
      Tulin saunasta, naiset oli makkarissa ja tulivat pelkkä pyyhe päällä, vaimo nauroi laitan oven lukkoon niin et kurki Liisaa, Liisa näytti pitkälle pohjettaan ja nauroi, hei ottaakaa juomat mukaan jos en pääse sinne.
      Liisa katsoi itseään peilistä ja meni suihkuun ja siitä lauteille Vaimo samoin, Lasioven läpi näki että suikuttavat toisiaan ja tulivat puku huoneeseen. Huokailivat ja kaatoivat valkkaria lasiin. Liisa katseli ympärilleen, Kirsti sanoi ukko jättää aina pelivehkeensä pöydälle, Liisa nauroi ei tuolta vehkeitä löydä molemmat nauroi.

      Kirsti katsoi pelistä itseään, alan olla jo rupsahtanut sulla on nätit rinnat. Liisalla on kiinteät rinnat ja nännit vähän ylöspäin. Kirsti koski niihin Liisa värähti vaimo sanoi anteeksi, Liisa katsoi ja nosti kädet uudelleen, saat koskea ja koski Kirstin rintoihin, Vähän aikaa hyväilivät Liisa laski lasin pöydälle ja suuteli Rintoja Kirsti vähän peräänty, Liisa katsoi ylös ja yritti uudelleen Kirsti pani silmät kiinni ja antoi suudella. Liisa nousi seisomaan, Kirsti maisteli sievästi joka puolelta ja imaisi nännin suuhun Liisa huokasi kunnolla kuiskas ime Kirsti imi kunnolla kumpaakin liisa piti päästä kiinni kumpikin oli hengastynyt, Liisa katsoi vaimoa ja suuteli kohta oli kiihkeää suutelemista aivan kuin olisi ollut joku hätä. Siirtyivät saunan puolelle, näin huonosti lasin läpi, onneksi toinen suihkutti vettä lasiin ja näin kun pesivät toisiaan Kirstikin pesi hartaasti ja kun virutteli imi nännejä ei muuta. Liisa pesi vaimoa suukotti rintoja käänsi seinää vasten pesi pakarat kunnolla sormi liikkui pepun vaossa vaimo levitti jalkoja kun Liisan sormet meni sisään Kirsi valitti niin että kuului pukuhuoneeseen Liisa käänsi Kirstin ja suuteli pillua vaimo yritti työntää päätä pois mutta sitten piti hiuksista ja oikeastaan veti kiinni.

      Sitten huuhtelivat kunnolla ja tulivat pukuhuoneeseen. Keskustelivat vähä aikaa ja laittoivat patjan lattialle Liisa meni heti nuolemaan Kirstti nosteli lantiota ja valitti tärisi onnesta Liisa kääntyi Kirstin naamalle ja levitti lantiota Liisalla on naitava pillu turpeat posket sievä aukko Kirstin kieli lipoi pillua ja sormet meni sisään Liisa alkoi äännellä kovemmin nousi ja nai vaimoni suuta huudahdellen ja laukesi tärisi ja nai kovasti. Liisa meni nuolemaan en ole nähnyt Kirsillä sellaista orgasmia kuin siinä. Tulivat saunasta ja kertoivat yllättävä sauna kun voi olla noin pitkään.
      Liisa jäi yöksi, nukuin sohvalla. Naiset nai ainakin kaksi kertaa äänekkästi kun luulivat että nukun.
      Monta päivää myöhemmin kertoi että on se Liisa lesbo ja ihana onkin, suututko me naitiin. En suutu kun hommat sitä minullekkin, Liisaako. Liisaa Liisaa. No kerro alkoi kertomaan mitä olivat tehneet kertoi että ennen melkein inhosi lesboja, mutta se oli ihanaa runkkasi kalua ja kertoi kuinka oli nuolllut ja nauttinut, Liisa oli nainut naaman päällä valunut kunnolla , siinä vaiheessa minulta lenti voi kauhea kuinka korkealle ja tulee paljon. Kirsti tuli naaman päälle, oli eri lainen huusi ja nautti olin aivan limassa ja laukesi täristen. Kun oli kainalossa kerroin saat olla lesbo Liisan kanssa, kuiskasi minä hommaan sen sulle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­nkäynti kaikille, jotk­­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://9311222.com/H/F2eWf 👈

    • Anonyymi

      Olen myös haaveillut suhteessamme kolmen kimpasta 2m n. Fantasiat ovat pikku hiljaa siirtyneet enemmän tuohon bi-mies suuntaan. Ja tämä tuntuisi ainakin vaimoani kiihottavan enemmän. Hän on muutamia kertoja, kun olemme kolmannesta osapuolesta keskustelleet, ehdottanut, että kolmannen osa puolen pitäisi panna minua. Se tuntuu kiihottavan häntä kovasti. Alussa sanoin, ettei asia ole mielestäni kovinkaan kiihottava, mutta nyt olen asiaa miettineenä päätynyt, että juuri näin sen ehkä pitäisi mennäkin. Varsinkin, jos vaimoni sitä vielä kovin haluaa.
      Olen fantasioinut viime aikoina, että olisimme vaimoni kanssa hotellihuoneessa, jonne saisimme kaksi tuntematonta miestä. Toinen miehistä panisi vaimoani takaa päin ja toinen minua. Olisimme vaimon kanssa naamat vastakkain ja näkisin vaimon ilmeistä, kun vieras mies tunkeutuisi vaimooni. Samalla vaimoni katsoisi minua silmiini, kun tämä toinen myös tulisi pyllyyni. Voisimme suudella vaimoni kanssa toisiamme, jos kiihkolta pystyisimme. Olisi niin siistiä nähdä vaimoni ilmeet tuon panon aikana. Minulle ei ole kokemusta kullista pyllyssäni. Vaimoni on toki strapparilla pyllyäni pannut monta kertaa ja se on tuntunut taivaalliselta.

    • Kyllä minuun mies saa kimpassa koskea. Suihin otot molemmin päin on tuttua ja minua on myös naitu.

      • Anonyymi

        Kyllä meno kimpassa on kivempää jos miehet on bi-henkisiä. Eivät hätkähdä kun mies ottaa aisasta kiinni ja ohjaa sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meno kimpassa on kivempää jos miehet on bi-henkisiä. Eivät hätkähdä kun mies ottaa aisasta kiinni ja ohjaa sisään.

        Kyllä se kiihottaa kun kaverin aisaa koettaa ja ohjaa pilluun.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kiihottaa kun kaverin aisaa koettaa ja ohjaa pilluun.🥰

        Ja se on myös mukavaa kun kaveri ottaa kiinni ja alkaa ohjaamaan aisaa pilluun.

        Siinä on muuten aika tiukilla ettei spermat lennä välittömästi pilluun kun kaveri alkaa sitten ohjaamaan omaa aisaa perseeseen. Silloin tällöin tuntee sen kun terska painaa eturauhaseen ja sitten jotain kalusta ruiskahtaa naisen pilluun. En tiedä onko se spermaa vai jotain kiimalimaa vai mitä, mutta se tuntuu hyvälle kun on sopivan mittainen kaveri joka osaa asiansa.


    • Anonyymi

      olen ollut kimpassa nainen antoi minun nussia kun yhtäkkiä tunsin kielen pepulla tuntui ylättäen hyvältä sitten sormi ja toinen ihana tuntemus lopuksi minua pantiin isolla kalulla kokoajan tunne huumasi tulin kuin pommi ihanaa

    • Anonyymi

      Kielletty kiihottaa.

    • Anonyymi

      minä kans yllätyin kunkaverin ja vaimon kanssa oltiin minä pillussa kaveri vaimon suussa yhtäkkiä kalu olikin suuni edessä kiimoissani otin kalun suuhun oli mukavaa lujaa imeä mutta sperman tulo oli yllätys tiukasti huulet kiinni tunsin sykkeen kielelläni jja laukesin hetken päästä jatkettiin kivaa

    • Anonyymi

      Parinvaihdossa naiset välillä tyydyttivät toisiaan. Yllätys oli, että vaimoni kertoi sen jälkeen lesboilustaan nuoruudessaan.
      Mieskin tyrkytti naisten voihkiessa keskenään itseään minulle, mutta ei kiinnostanut yhtään.

    • Anonyymi

      olen mies minulle ei ollut vaikeeta kesken panon tunsin kaverin kielen anuksellani kovetuin vaan lisää seuraavaks sainkin kullia vaimo yritti kurkkia olkani yli kyseli tuntuuko hyvältä kyllähän se tuntui kunpääsi iso kalu pohjaan lasini lähti kaverini jatkoi loppuun asti

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe