Kaunasin shoppailualue Urmas

kuka tietää?

8

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urmas turgus

Just käytiin siellä.
      Satoja pikkiputiikkeja ja tavaraa joka lähtöön.
      Käveltiin ja katseltiin ympärille.
      Kyllä se kannattaa tsekata mielenkiinnon vuoksi.
      Hintatasosta että paljon halvempaa kun härmässä.
      Meinattiin poiketa syömään mutta ainakin pikkupaikoissa menu ainoastaan liettuaksi, joten.
      Parhaiten pääsee pikkubussilla jossa lukee urmas. Lippu maksaa 2.5 litiä.
      Takaisni jos on asemalle menossa niin stotis. Vinkkaus kuljettajalle niin pysähtyy missä vain.
      Tuntuu että kuskit kilpailevat kuka ajaa reitin nopeammin, sillä meno on aika rajua.

• vilnaan

Tuo paikka taitaa olla paikallisille tarkoitettu. En ole ikinä kuullutkaan, käydään pääsääntöisesti toki vain Vilnassa ja siellä laatuliikkeissä.

• Kaunasiin menossa

MIstä tuo bussi sinne urmakseen lähtee? Oliko niin että sinne pääsi myös jollain numerobussilla myös? 99?

• Kaunasiin

Paljonkohan tuonne maksaisi keskustasta taksi suunnilleen? On kuitenkin lähempänä keskustaa kuin lentokenttä.

• urmas...
        Kaunasiin kirjoitti:

Paljonkohan tuonne maksaisi keskustasta taksi suunnilleen? On kuitenkin lähempänä keskustaa kuin lentokenttä.

Takseissa ei pääsääntöisesti ole "hintataulukkoa" vaan neuvottelut täytyy käydä kuskin kanssa. Eli kalliiksi tulee.
        Tosiaan halviten pääsee pikkubusseilla joita kulkee vartin välein.
        Menee bussipysäkille ja pysäyttää pikkubussin jossa lukee urmas.
        Antaa kuskille 2.5 litiä ja menee istumaan.
        Bussin reitit/numerot löytyvät bussikatoksista.
        99 bussia ei ole olemassakaan siellä.

• hate2

Terveiset Urmasista, tulin sielta juuri. Menimme minibussilla nro 30. Sen reitti menee linja-autoaseman ohi. Nousimme kyytiin hotelli Magnusin edesta (=vastapaata Ibis hotellia).
      Urmasin isossa valintaruokakaupassa oli joitain alkoholijuomia tarjouksessa. Ostimme sielta vahan tuliaisia. Urmasissa on valtavan tavaratarjonnan lisaksi joitain ruokapaikkoja. Lounasravintolan linjastolta ostettu lounas maksoi yhdelta hengelta 9 - 11 litia, kolmisen euroa. Edullista ja varsin hyvaa.
      Ostoskeskus Molas on Urmasiin menevan minibussi 30 reitilla eli sinne paasee samalla bussilla. Bussi 38 menee rautatieasemalta Mega ostoskeskukseen.

• JuhlaaPukkaa

Löytyykö Urmaksesta juhlapukuja -lähinnä naisille? Vilnasta niitä kyllä löytyy, mutta miten olisi Kaunas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe