Live Promoters - ÄLKÄÄ MENKÖ TÖIHIN!

moivaan4

Alotin Live Promotersilla "kesätyöt" huhtikuussa ja huomasin, että ne ottaa sinne tosi helposti töihin... Jo heti hakemuksen lähettämisen jälkeisenä päivänä tuli soitto ja kutsu työhaastatteluun. Ei ne oikeastaan edes kyselleet mitään, hakemus vain käteen ja tiedot siihen. Koulutuspäiväkin sovittiin heti.
Koulutuspäivä ei oikeastaan valistanut mua firman omista käytännöistä yhtään, vaikka kuinka mainostettiin miten "perehdytetään työhön täysin". Myyntitekniikoista kyllä paasattiin tuntitolkulla, jotta hyviä tuloksia saataisiin, mutta perusjutut käytiin nopeasti vain läpi ja moni tarpeellinen asia jäi käymättä. Tein heti ensimmäisenä päivänä hirveen määrän virheitä, koska ei mulle oltu puolistakaan jutuista mitään kerrottu...

Työnantajat vaikutti aluks kivoilta. Nimeltä mainitsematon nainen, joka mulle sen haastattelun piti, vaikutti kivalta aluksi ja ajattelin, että hän pyörisi työpaikalla usein ja että hänelle mun tulis vastata kaikista jutuista. Paikan päällä hääri kuitenkin aina tämä myöskin nimeltä mainitsematon mies, josta en tykännyt yhtään.. Koko ajan kyyläämässä selän takana toisten myyntipuheita ja jos joku teki virheen, hän sanoi tyyliin: "Ei haittaa" vaikka kasvot kerto samaan aikaan ihan muuta.

Myyntineuvottelijan työ ei itsessään parin tunnin työmäärillä ollut niin kauheaa, kyllä mä sain siellä sievoisen summan muutamassa päivässä kokoon. Ei ne kopperot, joissa työskenneltiin, niin kauheita edes ollu, kyllä niissä mahtu puheluita soittamaan. Palkanmaksussakaan ei tullut mitään ongelmia. Työpaikka on muuten itsessään vain hirveän painostava ja ahdistava, ihan kamala työympäristö! Tuolla varmasti sekois pidemmän päälle... Se mies koko ajan valitti, miten pitäis saada aina vaan lisää ja lisää lehtiä myytyä, vaikka ei se aina ole myyjän vika! Se riippuu ihan päivästä, ajankohdasta ja siitä, millainen soittolista sulle sattuu.

Millaisia kokemuksia teillä on?

11

4648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika liitää.

      Sanoisin, että koko ala on jämähtänyt 10v takaiseen tilanteeseen. Siitä suosta se ei nouse enää koskaan, aika vaan ajoi ohi ja kyseisen toimintamallin elinkaari on ollut jo pitkään täysin loppusuoralla.

      Itse omaa häntääni nostaen, opiskelen jo toista maisterin tutkintoa mielenkiintoisiksi kokemiltani aloilta, samalla nämä apukoulun priimukset hakkaavat edelleen päitänsä seinään hikisten eurojen eteen. Hyh.

      Tee siis elämälläsi jotain mielekästä, huumoriarvon vuoksi tietysti tuo mainitsemasikin kannattaa käydä kokeilemassa.

      • moikkaakka

        Samaa mieltä..


    • diiiu1

      Olin itse siellä juuri töissä ja lopetin. Kun puhun sille miehelle, niin ei vaikuta kuuntelevan mua. Katsoo ihan muualle ja tekee omiaan siinä samalla. Ahisti oikee mennä sinne niit portait ku ei mitään yhteishenkee, lähinnä vakkarit nää esimiehet on tiiminä.

      • Teenteen teen

        Hyvä firma on. Suosittelen


    • Anonyymi

      ihan paskaa.

    • Anonyymi

      Sama meininki siellä on edelleen. Viisastuneena opiskelemaan ja tekee muita hommia!

    • Anonyymi

      Viisastuneena itsekin, lähdin pois enkä takaisin mene. Opiskelemaan menen ja kauppaan töihin, missä saa senkään pohjapalkan ja kunnon edut.
      V. Loppu lisät ja saat palkan vaikka ei olisi ostettu yhtään toisin kun tuolla.

      Ensi vuotena tulee lehdentoimittajille isoja tappioita kun vanhuksille aletaan laittaa vahvistus viestejä yms eikä kukaan niitä muista. Ruotsissa 25% lehden myynti tippunut. Puhelinmyynti alkaa olee aika vanha juttu ja kun vanhukset lähtee niin ei nuoret enää tilaa mitään vaan lukee kaikki tabilta yms.

    • Anonyymi

      Itsekkin juuri ajattelin ensi viikolla irtisanoa itseni koska et saa rahaa jos et myy ja työntekijöillä ei mitään etuja ja tällä työllä ei moni elä. Pohjapalkkaa ei ole. Töihin pääsee kuka vaan, siis aivan kuka vaan kunhan osaat suomea ja puhua. Ainoa joka tuossa paikassa tienaa on firman omistajat.

      Ei tuolla oikeesti kovimmat konkarit edes tienaa hyvin. Menkää oikeesti vaikka siivoojiksi tai kauppaan töihin ainakin varma palkka joka kuukausi. Itse lähden jatkamaan opiskeluja ja kauppaan töihin.

    • Anonyymi

      EI tyhmien pomojen kanssa tule toimeen esim minulle sanottiin sinunkin pitäisi suorittaa kelpo tutkinto sanoi olet maksanut jo 2 vuotta insinöörin palkkaa mitä vielä pitäisi tehdä. jo polittisin perustein on valittu näin tietämätön johtaja, Jäin eläkkeelle 66 vuotiaana vaikka eläkeikäni oli 63. tämä johtaja ei tullut koskaan vastaan meni lähimmästä ovesta sivulle jos pääsi.

      • Anonyymi

        Aivan järkyttää. Onkohan tuolla alalla edes mitenkään koulutettuja ihmisiä. Epäilen suuresti. Joo pomot teko pirteitä ja jos myynnit huonot niin kaikilla pinnat kireänä, koska firman pitäisi tahkota kunnolla rahaa. Harmi vaan et palkoissa ei näy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan järkyttää. Onkohan tuolla alalla edes mitenkään koulutettuja ihmisiä. Epäilen suuresti. Joo pomot teko pirteitä ja jos myynnit huonot niin kaikilla pinnat kireänä, koska firman pitäisi tahkota kunnolla rahaa. Harmi vaan et palkoissa ei näy

        Kerro mulle kuinka moni fiksu tai koulutettu ihminen oikeesti edes ajautuu puhelinmyynti alalle? Sinne menee ne jotka eivät muualle pääse, rumasti sanottu mut totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe