VUOKRATAAN VARASTO/PIENTUOTANTOTILAA 469 M2 KAHDESSA RAKENNUKSESSA SIPOON TALMASSA LÄHELLÄ KERAVAA
Lämmitettävissä oleva halli on noin 189 m2 89 m2 kellari kahdella sisäänajettavalla sisäänkäynnillä.
Kylmä halli on noin 191 m2. Se sisältää myös erillisen kevyesti eristetyn betonipohjaisen huoneen, jota voi tilapäisesti lämmittää. Halliin voi ajaa sisään.
Rakennukset voidaan vuokrata yhdessä 1090 eur / kk tai erikseen kylmä halli 420 eur / kk ja lämmitettävissä oleva halli 730 eur/kk. Eli siis vain 2,20-2,63 eur/m2! Molemmissa rakennuksissa on oma sähkömittaus. Pihalla on autopaikkoja.
Tarvittaessa tiloja voidaan jakaa myös jopa viiteen osaan omilla sisäänkäynneillä. Tarjouksia myös pienemmistä ja lyhyemmistä tilatarpeista otetaan vastaan. Mahdollisuus esimerkiksi veneen tai auton säilytykseen ja harrasteauton korjaukseen.
Vapautuu 1.8.2013. Osa tiloista voi vapautua erikseen sovittaessa jo aiemmin
Sovi esittely jo tänään.
Harri Jokela, LKV
0400 847 098
VUOKRATAAN HALLITILAA 469 m2 SIPOOSSA LÄHELLÄ KERAVAA, 1090 €/kk
HALLITILAA SIPOOSSA
0
300
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512