Tjareborg - matkajokeri

matkaan lähtijä

Moikka!

Tiedustelisin minkälaisia kokemuksia Teillä on Tjareborg:in järjestämistä matkoista Bulgariaan. Eniten minua mietityttää se, että hotelli on luokiteltu matkajokeriksi.

Miten se oikeesti toimii ja onko Teitä mahdollisesti joskus käsketty vaihtaa hotellia? Lisäksi matkan kohde on Varna. Onko siellä mitään vai tarkoitetaanko sillä pelkästään laskeutumispaikka?

Kyseessä olisi minun ensimmäinen etelän matka enkä haluisi joutua stressaamaan suurista asioista. Kuten missä ollaankaan ensi yö ym.

5

1936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asta

Bulgaria on edullinen maa, joskin myös ehkä hieman harmaa. Itse olen käynyt kaksi kertaa Bulgariassa, lentänyt Varnaan. Kyllä se on ihan ok kaupunki, ei mikään tuppukylä. Ja rannat ovat upeat !

Tuo hotelli selviää siis (vasta) paikan päällä, ja on ilmeisesti yhden-kahden tähden vaatimaton/keskitason hotelli.

Bulgaria on helppo paikka kokematttomalle turistille, vain "venäläiset" kirjaimet ovat hieman hankalia... Matkaoppailta saat tarvittavan avun ja opastuksen.

Ja kun muistat olla juomatta kraanavettä (vain pullovettä, myös ravintolassa!!), etkä syö majoneesia ym helposti pilaantuvaa, niin ei sitten vatsatautikaan vaivaa.

Mukavaa matkaa !

• pokeri

Hotelli voi olla missä tahansa 100km
        säteellä Varnasta ja yhden tai kahden tähden
        tasoa. Bulgariassa hotellit on kyllä niin
        huonoja että ottaisin ainakin **** hotellin.

• Jokeri Bulgariassa
        pokeri kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Bulgarian hotelleissa ei välttämättä ole kehumista parin-kolmen tähden kohdallakaan. Jokerilla voit saada tosi ahtaan (entisille itäblokin turisteille suunnitellun) huoneen jossa hätäisesti sovit kävelemään sänkyjen välissä ja lattiassakin on ikivanha kokolattiamatto. Jossain Kreikassa ei matkajokerillakaan sellaista huonetta löydä mistään!

• Tapiiri
        pokeri kirjoitti:

Jos kysymyksessä on ensimmäinen lomamatkasi etkä halua stressata majoituksesta, niin kannattaisko
        vielä miettiä että varaa suoraan täältä hotellin!!
        Matkajokeri tarkoittaa nimenomaan stressiä hotellin suhteen. Ystäväni kokemuksella voin sanoa että tjäreborgin matkajokeri saattaa olla tosi järkyttävä.

• Ex jokerimatkailija

Jos menet ensimmäiselle etelänmatkallesi, niin vältä Tjäreborgia ja Jokerimatkoja. Oppaat eivät välitä sinusta tuon taivaallista eivätkä yleensä tiedä missä hotellisi sijaitsee. Jokerimatkalaiset ovat lentokoneen täytettä matkatoimistolle. Tjäreborgista jäi semmoinen kuva, että se vetelee viimeisiään. Mitäs teet, jos toimistoa ei enää ole? Saatko rahasi takaisin ja saatko ne ennen matkaasi. Mutta jos haluat pientä seikkailua, niin matkaan vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      354
      2834
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1078
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe