Moikka!
Tiedustelisin minkälaisia kokemuksia Teillä on Tjareborg:in järjestämistä matkoista Bulgariaan. Eniten minua mietityttää se, että hotelli on luokiteltu matkajokeriksi.
Miten se oikeesti toimii ja onko Teitä mahdollisesti joskus käsketty vaihtaa hotellia? Lisäksi matkan kohde on Varna. Onko siellä mitään vai tarkoitetaanko sillä pelkästään laskeutumispaikka?
Kyseessä olisi minun ensimmäinen etelän matka enkä haluisi joutua stressaamaan suurista asioista. Kuten missä ollaankaan ensi yö ym.
Tjareborg - matkajokeri
5
1936
Vastaukset
- Asta
Bulgaria on edullinen maa, joskin myös ehkä hieman harmaa. Itse olen käynyt kaksi kertaa Bulgariassa, lentänyt Varnaan. Kyllä se on ihan ok kaupunki, ei mikään tuppukylä. Ja rannat ovat upeat !
Tuo hotelli selviää siis (vasta) paikan päällä, ja on ilmeisesti yhden-kahden tähden vaatimaton/keskitason hotelli.
Bulgaria on helppo paikka kokematttomalle turistille, vain "venäläiset" kirjaimet ovat hieman hankalia... Matkaoppailta saat tarvittavan avun ja opastuksen.
Ja kun muistat olla juomatta kraanavettä (vain pullovettä, myös ravintolassa!!), etkä syö majoneesia ym helposti pilaantuvaa, niin ei sitten vatsatautikaan vaivaa.
Mukavaa matkaa !- pokeri
Hotelli voi olla missä tahansa 100km
säteellä Varnasta ja yhden tai kahden tähden
tasoa. Bulgariassa hotellit on kyllä niin
huonoja että ottaisin ainakin **** hotellin. - Jokeri Bulgariassa
pokeri kirjoitti:
huonoja että ottaisin ainakin **** hotellin.Olen samaa mieltä. Bulgarian hotelleissa ei välttämättä ole kehumista parin-kolmen tähden kohdallakaan. Jokerilla voit saada tosi ahtaan (entisille itäblokin turisteille suunnitellun) huoneen jossa hätäisesti sovit kävelemään sänkyjen välissä ja lattiassakin on ikivanha kokolattiamatto. Jossain Kreikassa ei matkajokerillakaan sellaista huonetta löydä mistään!
- Tapiiri
pokeri kirjoitti:
huonoja että ottaisin ainakin **** hotellin.Jos kysymyksessä on ensimmäinen lomamatkasi etkä halua stressata majoituksesta, niin kannattaisko
vielä miettiä että varaa suoraan täältä hotellin!!
Matkajokeri tarkoittaa nimenomaan stressiä hotellin suhteen. Ystäväni kokemuksella voin sanoa että tjäreborgin matkajokeri saattaa olla tosi järkyttävä.
- Ex jokerimatkailija
Jos menet ensimmäiselle etelänmatkallesi, niin vältä Tjäreborgia ja Jokerimatkoja. Oppaat eivät välitä sinusta tuon taivaallista eivätkä yleensä tiedä missä hotellisi sijaitsee. Jokerimatkalaiset ovat lentokoneen täytettä matkatoimistolle. Tjäreborgista jäi semmoinen kuva, että se vetelee viimeisiään. Mitäs teet, jos toimistoa ei enää ole? Saatko rahasi takaisin ja saatko ne ennen matkaasi. Mutta jos haluat pientä seikkailua, niin matkaan vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849