Tänään oli Unicafe Päärakennuksessa todella outo annos. Porsaanleike ja kylmä KERMAVIILIkastike. Kun tässä on muutama vuosi tullut noita ruokala-annoksia syötyä, niin tämä makuyhdistelmä on ns. vinnare. Sen ymmärrän, että leivitetty kuiva kala esim. turska tai kampela saa viereensä kermaviili- tai majoneesipohjaisen kastikkeen, mutta että melko rasvainen porsaanlihaleike.
Ei ollut hyvä makuyhdistelmä, mutta leike sentään oli lihaa. Toinen asia mitä tulee ihmeteltyä, on tämä wettex-tyylin komposiittiporsaanleike, joka on koostettu selvästi jostain lihaluumassasta ja muotoiltu gelatiinin avulla. Näitä teurasjäteleikkeitä myydään lähinnä siellä, missä esim. yliopiston henkilökunta ei käy vaan pelkästään opiskelijat. Ilmeisesti kate pitää nykiä käyttämällä ihmisravinnoksi kelpaamattomia tuotteita. Tätä wettex-leikettä tietenkin myydään kalliimmalla kuin muita lounasvaihtoehtoja.
Kunhan purnasin.
Tulipas koettua tämäkin
8
1616
Vastaukset
- vallankumous!
Kai annoit palautetta myös ihan paikanpäällä? Täällä kitisemällä ei varmasti tule mitään muutosta.
- VVV
Kyllähän toi Unicafe on aika scheissea ihan yleisesti. Toki raflakohtaisia eroja löytyy, mutta kyllä Sodex ainakin tarjonnut parempaa kaikkialla missä olen kokeillut. Ei paljoa lämmitä syödä viikonloppuisin Kaivopihan UC:ssa, vaikka se on ainoa aukioleva.
- JBA
Eikös Unicafe ole HYY:n omistama? Kannattaisiko asiasta purnata siihen suuntaan? Ainakin Turun yliopiston alueella useimmat ruokalat ovat TYY:n omistaman Unica-yhtiön paikkoja, ja palaute menee yleensä aika hyvin perille jos asiasta jaksaa TYY:n ruokailuasioista vastaavalle "verstastoimikunnalle" purnata. Kai tämä Helsingissäkin toimii?
- JuP
Laitapa palaute mielummin suoraan Unicafelle (http://www.unicafe.fi ).
- o___
Ihanko itse keksit tuon palautejutun? Viksu kaveri.
- DVA
Mitä oikein kuvittelet saavasi, kun menet unicafeen syömään muutaman euron safkaa?
Se on opiskelijaruokala missä on tarkoitus vain saada vatsa täyteen. Jos rupeat kulinaristiksi, niin mene muualle. Idiootti.
Juuri tuollaiset opiskelijat pilaavat muiden maineen valittamalla aina kaikesta. Etpä taida oikein tajuta miten hyvin asiat täällä ovat. Mun mielestä tuollaisten itkijöiden pitäisi nähdä kunnolla nälkää jotta saisivat vähän suhteellisuudentajua. - theokratie
Unicafella on yleensä ottaen vaihtelevat valikoimat erinomaisia safkoja. Hyvää ja monipuolista (ja hablaa).
- Joruba
Olen itse ainakin äärimmäisen tyytyväinen Unicafen monipuolisiin ja täyttäviin annoksiin. Lisukkeita saa popsia niin paljon kuin haluaa... ja ainakin itse syön mieluummin Unicafen kunnon aterian kuin kaupan valmisaterian tms. Itse teen toki parempaa (joka ei joudu seisomaan tiskissä montaa tuntia ruokailijoita odottelemassa), mutta kesken päivän ei kyllä ehdi kotiin kokkailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708