Olhavan kauppa ja grilli

tikkasenharjulainen

Milloin lienee suljettu? www.visitii.fi sivuilla mainostetaan.. Mutta mentiin tänään 3.5.2013 nälkäsenä hakemaan kunnon annoksia grilliruokaa. Lappu ovessa että suljettu. Se siitä paikallisen yrittäjän/palvelun käyttämisestä. Enpä muista että olisi ollut esim Rantapohjassa juttua sulkemisesta.

12

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ii-skotti

      Haminan grillissä paljon paremmat sapuskat!

      • ideaton iiläine.

        Ennen oli...


      • yte

        Näinhän siinä käy jos syö enemmän kuin tienaa. Pätee myös yrityksiin.


    • mökkiläinen

      En tajua miksi olhavaan ei saada hyvää kauppaa. Tuo edellinenki kauppaa pitäny pariskunta eti homman pelkän kaljanmyynniksi. Hyllyt tyhjinä ja vanhaa tavaraa. Harmittaa.

      • Saneraaja

        Kyllä Olhavaan kannattais pieni kuppa perustaa ,mutta hinta sanelee sen asiakkaat. Ennen oli Olhavassa 4kauppaa ja kaikki kannatti.Kun myynti oli päivässä n 300mk ihminen oli tyytyväinen silloin nyt 2013 ihmiset eivät ole tyytyväisi mihinkään.Olhavaan jos aukaistaan iso kauppa kaikki aukaat hakevat ruokatavaran iistä ta oulusta tai kemistä siinä kiitos kaupan pitäjälle seurattu asiaa 2000luvulta asti.TV.Saneraaja


    • Kortilla alennusta

      Olhavan Grilli taisi laitta kiinni ovensa jo viime vuonna joulun jälkeen tai ihan alku vuonna ennen loppiasta. Suurin syyhän tuohon Grillin&Kaupan lopettamiseen lienee kannattamattomuus, siis suomeksi sanottona, ostajia ei ollut riittävästi ja tulot eivät riittäneet kattamaan menoja. Ongelma on sangen yleinen taajama-alueen ulkopuolella, jossa asiakas kanta ei ole riittävän suuri ja pääosa asiakkaista asioi muualla kuin lähikaupassaan. Tästä syystä mm. entisessä Pohjois-Iissä( nykyinen ja entinen Päkkikangas) ollut sekatavara kauppa lopetti ruuanmyynnin ja keskittyi rakennustarvikkeisiin ja muutti taajamaan. Kyläkaupat eivät tule toimeen vain talviaikana lähiasukkaitten maidon, makkaran tai kaljan ostoilla eikä kesällä riitä kolmen kuukauden myyntipiikki aiheutuen lomalaisista, sillä ketjut ja peltomarketit liiskaavat alleen nämä kyläkaupat hinnoillaan ja valikoimillaan. Ja me jotka satumme vielä asumaan lähikaupan lähellä itse aiheutamme sen tuhon asioimalla suurissa marketeissa ja taajamaan keskittyneissä ketjukaupoissa. Joten, katsokaamme peiliin ennekuin hyppäämme autoon ja ajamme ostoksille Ritaharjuun, Raksilaan tai Zeppeliiniin.

      • Kalle Kuivaniemestä

        Siehän epeli olet . Minä käyn ostoksilla Ikeassa ja Kemissä. Onko se sitten niin paha??


      • Kortilla alennusta 2
        Kalle Kuivaniemestä kirjoitti:

        Siehän epeli olet . Minä käyn ostoksilla Ikeassa ja Kemissä. Onko se sitten niin paha??

        Jaa.. No ei paha, mutrta jos kyläkauppa kuolee Kuivaniemeltä, niin katoppa sinäkin peiliin ennenkuin lähet Ikeaan :-)


      • kuivalainen mies
        Kortilla alennusta 2 kirjoitti:

        Jaa.. No ei paha, mutrta jos kyläkauppa kuolee Kuivaniemeltä, niin katoppa sinäkin peiliin ennenkuin lähet Ikeaan :-)

        Muttako se ystävällinen ja raatikas myym hoitaja lähti sivasta eläkkeelle on pakko mennä ikeaan. Kiitos sille myymälän hoitajalle hyvästä asiakaspalvelusta kuivaniemellä.


    • epeepe1

      Käy toki ensin ostamassa Ikeasta tarpeeksi iso peili!!!!!

    • Kauppa-auto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1478
    Aihe