Laitoin tämän viestin parisuhteisiin, kun en huomannut, että täällä on paljon parempi paikka. ... eli sama teksti toiseen kertaan...otollisemmalle foorumille.
Lapseni on löytänyt naisen, jonka haluaa kihlata. Vakavissaan.
Nyt on menossa merkin eli sormuksen etsintä.
Keskustelimme aiheesta - sormukset kahdelle noin 500 erkkiä. Ei kiva alkutaipaleenelämän rahoja etsivälle.
Hänelle annoin tutkittavaksi ja valittavaksi "kerran käytetyn" platinasormusparin.
Annoin linkin Helsingin panttiin.
Kävisikö Sinulle kerran käytetty sormus?
Kihlasormuksen status
3
380
Vastaukset
- ehtaavaiei
jos morsian on käytetty niin miksei sormuskin voisi olla. ehta,jos morsiankin on ehta.
- BBB
MInulla on antiikkiliikkeestä ostettu kihlasormus eli siis tasan varmasti käytetty. Minä itse näin halusin (kun ei kultasepänliikkeistä alkanut löytyä haluamani laista) enkä koe, että sormukseni on "käytetty", enemmänkin että sillä on historiaa. Vihkisormus ostettiin sitten ihan uutena.
- Neito2013
Olen taikauskoinen kihlasormuksen suhteen. Jos on käytöstä poistettu sromus (erottu) niin saattaa sama "karma" siirtyä sormuksen mukana. En siis ostaisi kihlasormusta käytettynä, vaikka muuten suosikin kierrätystä. Eri asia olisi jos sormus olisi jonkun läheisen esim. isoäidin sormus jolla on tunnearvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317048Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683882- 883879
- 2683330
- 612807
- 522775
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322630- 1532500
- 322094
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1422017