Kihlasormuksen status

lady2

Laitoin tämän viestin parisuhteisiin, kun en huomannut, että täällä on paljon parempi paikka. ... eli sama teksti toiseen kertaan...otollisemmalle foorumille.

Lapseni on löytänyt naisen, jonka haluaa kihlata. Vakavissaan.

Nyt on menossa merkin eli sormuksen etsintä.

Keskustelimme aiheesta - sormukset kahdelle noin 500 erkkiä. Ei kiva alkutaipaleenelämän rahoja etsivälle.

Hänelle annoin tutkittavaksi ja valittavaksi "kerran käytetyn" platinasormusparin.

Annoin linkin Helsingin panttiin.

Kävisikö Sinulle kerran käytetty sormus?

3

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehtaavaiei

jos morsian on käytetty niin miksei sormuskin voisi olla. ehta,jos morsiankin on ehta.

• BBB

MInulla on antiikkiliikkeestä ostettu kihlasormus eli siis tasan varmasti käytetty. Minä itse näin halusin (kun ei kultasepänliikkeistä alkanut löytyä haluamani laista) enkä koe, että sormukseni on "käytetty", enemmänkin että sillä on historiaa. Vihkisormus ostettiin sitten ihan uutena.

• Neito2013

Olen taikauskoinen kihlasormuksen suhteen. Jos on käytöstä poistettu sromus (erottu) niin saattaa sama "karma" siirtyä sormuksen mukana. En siis ostaisi kihlasormusta käytettynä, vaikka muuten suosikin kierrätystä. Eri asia olisi jos sormus olisi jonkun läheisen esim. isoäidin sormus jolla on tunnearvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      31
      7048
    2. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      68
      3882
    3. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3879
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      268
      3330
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2807
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2775
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2630
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2500
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2094
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      142
      2017
    Aihe