Moikka!
Olen 10 vuotias tyttönen ja mua on jo useampia vuosia vaivannut eräs asia....nimittäin sisemmät häpyhuuleni.
En tiedä onko normaalia että sisemmät ovat ulompien päällä.Auttakaa mua, en tiiä onko se normaalia vai onko mulla joku sairaus en ole uskaltanut kertoa kenellekään ja joudun aina lintsaan uinti tunneilta. Kuuluuko tuollainen murrosikään ja normaaliin kehitykseen vai olenko joku outo mutantti.
Onko normaalia?sisemmät häpyhuulet ulompien päällä
5
538
Vastaukset
- 13vee
Mul on sama enkä oo kertonu kellekää ihanaa et en oo ainu
- miamiisa 16v
Täysin normaalia, sulla on häpyhuulet juuri niin kun ne pitääkin olla.
Mulla on ihan samalla lailla.- Sjpkrsdvvvqqrghg
Häpyhuulia on monenlaisia, niiden ulkonäkö vaihtelee eri ihmisillä
. myös kasvaessa häpyhuulet saattavat muuttua, nyt mitä tuosta luin häpyhuulesi ovat ihan normaalit :) älä turhaa stressaa! tsemppiä uinti tunneille - iso klitoris jö häppärit
Sjpkrsdvvvqqrghg kirjoitti:
Häpyhuulia on monenlaisia, niiden ulkonäkö vaihtelee eri ihmisillä
. myös kasvaessa häpyhuulet saattavat muuttua, nyt mitä tuosta luin häpyhuulesi ovat ihan normaalit :) älä turhaa stressaa! tsemppiä uinti tunneilleJoo täysin normaalit on. Mulla on samanlaiset häpyhuulet, jotka pullottaa uikkareiden alta. Mulla on sen lisäks vielä iso klitoris, joka pullotta häppäreitten yläpuolella varmaan jotain 1-3 tai 4cm uikkareista.
Ensin ne häiritsi mua, mut sit mä päätin, et ok klitoris ja häppärit pullottaa, mitä sitten. Ei merkkaa mitään, jos meidänluokan pikkukössikät saa siitä riemun uimahallista, niin siitä vaan, ei merkkaa mulle mitään.
- Tyttö 14v
TÄYSIN NORMAALIA :) Oon lukenu niitä terkkarilta saatuja pikku vihkosia, ja niissä on lukenut just noin! Että siis sisemmät häpyhuulet voivat joillain tulla ulompien päälle, ihan syyttä suotta olet huolehtinut! :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677