..Kysyisin, että miltä näyttää? :) Nouseeko joku väri erityisen voimakkaasti ja mitä ne kenties viestittävät minusta?
Minäkin Aurastani..
4
66
Vastaukset
Hei
tästä ei tule mitään aura-ketjua, siihen en rupea. mutta vastaan sinulle mielelläni.
no sinulla on vaalean vihreää ja valkoista, muutenkin vaaleita värejä, ylimpänä on tumman ruskeita rösöisiä huippuja.
vihreä on maanläheistä ja tunnollista, vaaleana se kuvastaa herkkyyttäsi. sinä itket helposti. valoinen on puhdasta, sinun valkoisesi on kananmunan valkoista tai helmenvalkoista. se on kypsyttänyt hyvyyttään jo kauan, se on iän mukana tullutta kokemusta.
tuo hymiösi tuossa kysymyksessäsi ärsyttää minua...
tummat värit, etenkin ruskea ja musta (äärimmäisenä tummana värinä) kertovat huolistasi ja onnettomuudestasi. se ei ole jatkuvaa, mutta sinä kamppailet sen kanssa. ne ovat siis huippuja, eivät tasaista väriä.
t. Keskiyö- 3rdeye
Aurastasi näkee, etä olet vielä nuori nainen. Sinulla on ystävä, jolla on surua tai ahdistusta ja se heijastuu sinuunkin. Ystäväsi on jotenkin läheinen eli onko kyseessä perheenjäsen, serkku tai bestis.
Hei 3rdeye / kolmas silmä
haastan sinut juttelmaan auroista. kerrotko minun aurastani, minä kerron sitten sinun aurastasi? voit aloittaa uuden ketjun, jos haluat.
ihan aidosti kysyn, sillä täällä ei yleensä puhuta auroista.
t. Keskiyö
- Sydän-
Kiitos teille. Harmi kun hymiöni ärsytti. Kyllä, olen nuorehko nainen, tosin en enää parikymppinen. Sukulainen on ainakin tällaisessa ahdistavassa tilanteessa.. Hänen miehensä rajoittaa tämän elämää.. En tiedä tarkoitatko tätä. En pysty auttamaan häntä enempää. Kun itken niin itken voimakkaasti, itku tulee syvältä. Tänään minua itketti pitkästä aikaa ja koen sen puhdistavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437