Kuka on härskein jätkä?
KOSKI TL
30
873
Vastaukset
- Tytteli 83
En viitti nimeä mainita, mut yks jätkä olis halunnu suudella mua, vaiks ekaa kertaa nähtiin. Jäi siihen!!
- kas sitä
Ei kai kolmekymppinen vanhapiika pussaamista pelkää?
- onokkkk
Ei.
- Jeppisjepulisssh
J.H? Löytyy yleiseltä uimarannaltaki kirjotuksia kys. tyypistä.
- nm1
Ok.
- Tytteli 83
En mä pussaamista pelkää, mut ekal kerral se ei sovi mun tyyliin.
- niin se käy
Se riippuu horoskooppikuvioista, kuka pussaa. Kalat ovat tunteellista sorttia ja ihastuvat salamannopeasti.
- Tytteli 83
Mä oon neitsyt.
- kaikkea näkee
Mäkin tunsin kerran 32-vuotiaan neitsyen, joka oli miltei valmis varatuomari.
- MITSU RULEZ
SORKKAHESSU ON HÄRSKEIN JÄTKÄ
- Tytteli 83
Siis oon vain horoskoopiltani neitsyt.
- siinäpä se
Ja kehtaat sen nyt näin avoimesti tunnustaa? Monet miehethän arvostavat neitsyyttä.
- Tytteli 83
Kyllähän sitä tähän kään mennes on päässy nauttimaan lihallisist iloist. Varmuus ja taito kihottaa miehiä kans, oon pannu merkille.
- on naapuri
koski tl
- pera kuusjoelta
Jahas tytteli koska nähää? t. Pera 36v
- älä meiltä
kysy sieltä
- kukasseonniin
?????
- onkin
Oma palsta teillä
- moih
Joo.
- vvhnkbvg
!,?...
- onkin
Härski
- moih
Jätkä
- vääräpalsta
KoskiTl
- onkin
Palsta
- onnnnn
Marttila.
- ggvgg
Hvcg
- tonickäsidesijäillä
Palstahäirikkö Petäsmiäs. En tiedä onko koskella käynytkään kiljuineen ks. heppu. Ja on haihtunut Turustakin alkkis katkon jälkeen vähin äänin, Mutta sehän on Suomen härskein ja haisee pahalle .
- nm1
Ok.
- omapalsta
Koski Tl
- vvvcc
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569