Elikkäs miten vaihdetaa öljyt husqvarna sm 125 vuosinallia 08 (2-tahti), ja mitä öljyä pitäisi käyttää? Tarkoitin siis laatikko öljyjä.
Husse huolto
7
11423
Vastaukset
- gtefdszngndgnfdzg
Siellä koneen pohjassa on ruuvi, jonka avatessa lootaöljyt lentää pihalle. Ruuvi kiinni ja oikeanpuolen lohkon, kiksin vieressä olevasta rööristä uudet tilalle. Castrolin MTX 10w40 on erinomaista. 0.7l tais mennä lootaan öljyä.
- vagio gaasari
ite oon käyttäny rypsiöljyä
- Vvvvvvgd
Kuinka usein pitäis
- Anonyymi
Hussen huoltokirjas ainaki lukee et pitäs laittaa 5w-40 öljyä ite oon käyttäny castrollia.
- Anonyymi
Koska moottorissa on määrätytkin eli kytkinlevyt "ui" vaihteistoöljyssä, siinä pitää olla "kitka-lisäaine" eli tuoteselostuksessa pitää olla maininta "soveltuu märkäkytkimelle" tai "protect clutc" etc...
Normiöljyllä ja varsinkin täyssynteettisellä, kytkin alkaa luistamaan ja tuhoutuu kytkinlevyt, jos yrittää jatkaa ajamista! Tv. Öljymies. 👍😅 - Anonyymi
Kuinka usein pitäisi vaihtaa öljyt
- Anonyymi
Onks joku 125 sm husse kallis ylläpitämisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889