Elikkäs miten vaihdetaa öljyt husqvarna sm 125 vuosinallia 08 (2-tahti), ja mitä öljyä pitäisi käyttää? Tarkoitin siis laatikko öljyjä.
Husse huolto
7
10018
Vastaukset
- gtefdszngndgnfdzg
Siellä koneen pohjassa on ruuvi, jonka avatessa lootaöljyt lentää pihalle. Ruuvi kiinni ja oikeanpuolen lohkon, kiksin vieressä olevasta rööristä uudet tilalle. Castrolin MTX 10w40 on erinomaista. 0.7l tais mennä lootaan öljyä.
- vagio gaasari
ite oon käyttäny rypsiöljyä
- Vvvvvvgd
Kuinka usein pitäis
- Anonyymi
Hussen huoltokirjas ainaki lukee et pitäs laittaa 5w-40 öljyä ite oon käyttäny castrollia.
- Anonyymi
Koska moottorissa on määrätytkin eli kytkinlevyt "ui" vaihteistoöljyssä, siinä pitää olla "kitka-lisäaine" eli tuoteselostuksessa pitää olla maininta "soveltuu märkäkytkimelle" tai "protect clutc" etc...
Normiöljyllä ja varsinkin täyssynteettisellä, kytkin alkaa luistamaan ja tuhoutuu kytkinlevyt, jos yrittää jatkaa ajamista! Tv. Öljymies. 👍😅 - Anonyymi
Kuinka usein pitäisi vaihtaa öljyt
- Anonyymi
Onks joku 125 sm husse kallis ylläpitämisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913