Min lilla dotter hämtade en liten bukett med vitsippor åt mamma,litet korta stjälkar men så vackra.
Ett säkert vårtecken.
7
91
Vastaukset
- vårkänslor
Oj så rart och sött! På första maj var jag ute och gick i skogen-såg en huggorm den solade sig i solen.
- djurvän
I min barndom tycker jag att man såg mycket mera huggormar,kanske all bebyggelse,trafik och annat gör att de inte har så mycket livsrum mera.Inte för att jag nu saknar dem direkt,men de hör nu till vår natur.
- fågelsång
djurvän kirjoitti:
I min barndom tycker jag att man såg mycket mera huggormar,kanske all bebyggelse,trafik och annat gör att de inte har så mycket livsrum mera.Inte för att jag nu saknar dem direkt,men de hör nu till vår natur.
Fjärilar och småkryp som nyckelpigor har också vaknat.
- varmt och skönt
fågelsång kirjoitti:
Fjärilar och småkryp som nyckelpigor har också vaknat.
Idag kunde man kanske inviga grillsäsongen,
- vårglädje
varmt och skönt kirjoitti:
Idag kunde man kanske inviga grillsäsongen,
Fågelsång,insekternas surr och grannens stcippljud (öppning av ölburk.)
- mmmmm......
vårglädje kirjoitti:
Fågelsång,insekternas surr och grannens stcippljud (öppning av ölburk.)
Vilken härlig doft från det första nyklippta gräset.
- åskrädd
mmmmm...... kirjoitti:
Vilken härlig doft från det första nyklippta gräset.
Sommarens första åskväder,det var som vanligt skrämmmande.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822