Minulle on kertynyt tuota mittaa 198 cm ja olen suunnittelemassa rinkan ostoa. Kaiketi se on tuo selän pituus, joka on ratkaiseva tekijä, mutta eiköhän sitäkin riitä normaalia enemmän. Olisiko kellään tietoa/kokemuksia rinkkojen säätöjen riittävyydestä pitkälle henkilölle?
Alustavasti mielessä on käynyt Deuter Aircontact 75 10 sekä sitten Karrimorin Independence. Deutereista on hyviä kokemuksia ja hinta sentään kohtuullinen, kun jostain taisi saada 219 eurolla ja ulkomailta alle 200:n. Karrimorissa taas houkuttelee mm. suurempi koko, kun isolla immeisellä tuppaa olemaan isommat vaatteet jne pakattavana mukaan. Hinta on vaan sitten jo 300 euron paikkeilla..
Rinkka pitkälle henkilölle
kaisho
4
1206
Vastaukset
- KPy
Olen aika pitkäselkäinen vaikka pituutta on vain 190cm. Savotan säätövarat voisivat riittää hyvinkin ja itse pidän sitä mukavana kantaa.
- huuha
Itse olen 198cm ja Savotta 906 riittää tällaiselle varrelle. Riippuu sitten selän pituudesta suhteessa koko pituuteen miten alkuperäisen kysymyksen esittäjällä 906 riittää.
- J. Salonen
Älä kuitenkan työnnä käsiäsi totaalipaskaan eli savotta 906:een tai sen jlk malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794