Mulla olis pikku ongelma blenderin uv mappauksen kanssa. Mappasin ensin objektin ja tallensin mappauksen käyttämän tekstuurin mukaan .blend- tiedostoon (tai niin luulen ainakin tehneeni). Mutta kun valitsin toisen objektin ja mappasin sen, ensimmäisestä hävisi mappaus ja tekstuurit :(
osaisko joku auttaa?
blender apua?
1
156
Vastaukset
- No tuota.
Tuota noin, mikä blender veriso kyseessä?
Ei sitä mappausta pitäisi sen kummemmin tarvia tallentaa, sehän tallentuu itsestään, ellet resetoi sitä tai luo uutta UV Layeria, jolloin voi olla, ettei alempi näy.
Katso sitä ensimmäistä mappausta, mene EDIT modeen ja näet UV Editorissa, jos siellä näkyy se mappaus kuten sen pistit, mutta ei näy kuvaa, mappaus on tallella, mutta kuva hukassa. Tuo käy usein, jos se kuva tiedosto on jossakin muualla missä blender olettaa sen olevan.
En oikein keksi mitään järkevää, miksi muuten toisen objektin mappaus katoaisi. Oletko vahingossa kenties resetoinut sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382235Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 741006
- 58845
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57834S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797