Onko Xsara jotenkin vanhanaikainen tai onko siinä jotain pahoja vikoja?
Hinta ja varusteethan ovat ihan OK. Vähän arveluttaa, kun uusi malli on tulossa.
Vieläkö kannattaisi ostaa
4
1422
Vastaukset
- kaupat
Nyt nimenomaan, lastentaudit on poissa ja hinnat tosiaan kohdallaan. Näistä viimesistä malleista olen aina päässyt hyville kaupoille, tosin en vehossa, sille haistatan pitkät.Muista että uusi malli on aina kalliimpi. Varusteisiin olen tosi tyytyväinen. Olen just vaihtamassa itselleni uutta saaraa. C4 ei ole tulossa farkkuna näillä tiedoin
- TT-Citikka
tuskin saarassa enää on. Ja ajo-ominaisuudet ovat - lyhyen kokeilun perusteella - hyvät.
Riippuu tietysti siitäkin, kuinka kauan aiot autolla ajaa. Jos ajat pitkään, niin mallinvaihdolla ei ole väliä, mutta parin vuoden päästä vaihtaessa saattaa vaihtohyvitys olla heikompi... Tosin ostohintakin saattaa olla aika halpa nyt. - Xsaara
TT-Citikka kirjoitti:
tuskin saarassa enää on. Ja ajo-ominaisuudet ovat - lyhyen kokeilun perusteella - hyvät.
Riippuu tietysti siitäkin, kuinka kauan aiot autolla ajaa. Jos ajat pitkään, niin mallinvaihdolla ei ole väliä, mutta parin vuoden päästä vaihtaessa saattaa vaihtohyvitys olla heikompi... Tosin ostohintakin saattaa olla aika halpa nyt.Saara on ollut vuodesta -97 ja sitä on päivitetty jo useaan otteeseen, joten kyllä se autona on hyvä valinta, varustelukin on kohdallaa. Se pitää muistaa aina että auto ei ole mikään sijoituskohde, vaikka niin luullaan ;) Vaihtohyvityksestä en tiedä, ehkä siitä ei välttämättä saa huippuhyvityksiä, jos sellaiselle asialla antaa painoarvoa enemmän niin ostaa sitten vaikka bemarin ;) Saara on kyllä edullinen varustetasoon nähden, minulla oli ennen saaraa golffi, saaran ajettavuus on loistava, kuten myös golffinkin, joten siinä suhteessa olen 100 % tyytyväinen, eikä tähän mennessä ole mitään valittamista, vaikka edelleenkään en ole kaikista ranskiksista täysin vakuuttunut, tosin en kyllä saksalaisistakaan. Uutta C4 ei kannata ostaa, koska näyttää olevan vakiokaava että käyttäjät/ostajan tekevät sitten sen "betatestauksen" ;)
- papmkk
itse ostin käytetyn xsaran (v. 2002, 1.6 sx 5 ovea) alkukesästä.
Oli sattumalta asiaa Veholle ja samalla vilkaisin tätä viimeisintä Xsaraa. Ei noi varusteet kovin kummoiset ollut ottaen huomioon, että kyseessä on viimeinen valmistuserä (poislukien farmari).
Itselläni on aikakin uuteen xsaraan verrattuna mm. ajotietokone, aluvanteet, sisäänkääntyvät peilit. Uudessa xsarassa näitä ei ole. OK, on siinä ESP ja peruutustutka (minulla jälkiasennnus).
Ainakin Volvo pakkaa mallisarjan viimeiset yksilöt täyteen varusteita. Citroen ei näin tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869