Ostetaan 2 gerbiiliä, mieluiten kaksi naarasta. Väreinä mieluiten siamese ja honey fox, mutta tarjoa toki muitakin! Ostetaan aivan pikkuiset "naperot", jotka osaavat olla omillaan. Gerbupennut pääsisivät hyvään kotiin. Minulla on kokemusta ennestään jyrsijöistä. Toivottavasti kuljetukset onnistuisivat Lappiin, Posiolle. Voisin maksaa yhdestä gerbiilistä n. 15-25 euroa, riippuen tietysti väristä ja muusta tärkeästä. Huom! Voimme hakea gerbiilit Rovaniemeltä, Kuusamosta ja Kemijärveltä. Kerro gerbiilinpennuistasi, vaikka asuisit vähän kauempanakin! Kyllähän se kyyti jotenkin järjestyy :)
Ostetaan gerbiili!
7
428
Vastaukset
- gerbiili
niin missä sä asut
- Diana/Tel'Quessir-gerbiilit
Meillä kovasti yritetään saada naaraita kantaviksi, tulossa olisi värejä: siamese, DTW, smoke, agouti, black, slate(ehkä) ja grey agouti(ehkä).
Asustetaan Oulussa ja kyyti löytyy varmasti ainakin Rovaniemelle(ehkä myös jopa Kuusamoon).
Pentueet olisivat tosiaan luovutuksessa vasta n. 3kk päästä (kantoaika 25pvä ja 6vkon ikäisinä luovutetaan). Pennut rekistreöidään ja ovat käsittelyyn tottuneita. Hintaa yhdellä pennulla 12e papereineen. Alaikäisiltä vaaditaan vanhempien suostumus.
Jos kiinnostaa varata pentuja tulevista pentueista niin käy kurkkaamassa kotisivuilla mahdolliset yhdistelmät ja mailaile.
http://sammal.com/~diana/gerbut/tulevaisuus.htm
diana_alfthan(a)yahoo.com- *gerbiilien ystävä*
Joo, mä varaisin 2 siamesea, miel. naaraita. Joo, kyllä me voitais hakea Rovaniemeltä ja Kuusamosta! Hyvä juttu, kun niillä ois paperit. Ajattelin itse ruveta kasvattamaan gerbuja. 12 euroa? Se on kyllä halpa! On vanhemman suostumus, koska vanhemmat eronneet :(
- Milla
Kaksi naaras gerbiiliä .Todella kesyjä ja muuta mukavaa soittele jos kiinnostaa 041-4932216
- gerbiilien kamuli
Mistä löytää Rovaniemellä olevia gerbuja?
- turriaiset.
löytyis kemistä 2 luovutus ikäistä gerbiili naarasta toinen black ja toinen honey fox.yht hintaan voin myydä 40e:lla.tosi kilttejä ja mukavia tyttöjä käsitellä :) halukkaat voi ottaa yhteyttä mailiin:[email protected]
- Jessis12
Minulla olisi Minni naaras gerbiili osaa olla kädessä ja on 8viikkoa vasta:) kysy lisää jos muut kiinostuitte niin Minni maksaa 40e mukaan saa ruokaa asutaan Helsigissä kysy lisää puh.0401773993
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137