ulkonäöstä: minkä tyylisistä naisista pidätte,ja miten itse pukeudut?

Michelle

niips,otsikossa onkin kysymys... :) ja vastauksia! ;)
itellä vähän vaihtelee,mut enemmänkin pikkasen poikamaiset tytöt vetää puoleensa. en oo pinnallinen kylläkään.. ja itekki oon vähän poikamainen,siis pukeutumistyyli.. viihdyn enemmän lökäreissä ja rennoissa kuteissa,ku jossain korkokengis,hamees,tiukois housuis yms... ja miten hiukset? itellä on puolipitkät. voiko suuntautumista mielestänne "mainostaa" esim:pukeutumisen perusteella? jep. siinä se oli.. kommenttia. =)

20

3231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L3sb0

ja vieläpä ne jotka kävelee sillee oikein :P

• Michelle

ja vieläpä ne jotka kävelee sillee oikein :P

hmm...?? hassu juttu... :) kävelytyylikin viel ;) heh.

• just do it

Voiko tuota paremmin sanoiksi pukea =)))

• Jennifer
        just do it kirjoitti:

Voiko tuota paremmin sanoiksi pukea =)))

..ollenkaan mitä tarkoittaa, kävellä oikein.

No ehkäpä jonain päivänä se lamppu syttyy ja tajuan tämänkin..:D

• jdi
        Jennifer kirjoitti:

se lamppu on rikki

• Just näin
        Jennifer kirjoitti:

Minä en saa enää mitään kirjoituksiani läpi, mutta yritän vastata tähän.

Luulen, että maskuliinisemmat naiset kävelevät enemmän miesten tavoin niin, että hartiat heiluvat. Naiset puolestaan heiluttavat enemmän lantioitaan.

• Jennifer
        Just näin kirjoitti:

Minä en saa enää mitään kirjoituksiani läpi, mutta yritän vastata tähän.

Luulen, että maskuliinisemmat naiset kävelevät enemmän miesten tavoin niin, että hartiat heiluvat. Naiset puolestaan heiluttavat enemmän lantioitaan.

..mutta himskatti sentään, ei tämä onnistu! Ei sitten miesten lailla kävely, eikä näköjään naistenkaan lailla, jos meinaan pitää kävellä tuolla kuvaamallasi tavalla..;)

Hmm..kyllä minä eteenpäin pääsen normaalisti, mutta jos käyn heiluttelemaan itseäni, niin energia kuluu siihen ja hiki tulee. Matka ei taitu..:D

Lopputuloksena taitaa olla, että minähän konttaan eteenpäin..;D

• Senni
        Jennifer kirjoitti:

..mutta himskatti sentään, ei tämä onnistu! Ei sitten miesten lailla kävely, eikä näköjään naistenkaan lailla, jos meinaan pitää kävellä tuolla kuvaamallasi tavalla..;)

Hmm..kyllä minä eteenpäin pääsen normaalisti, mutta jos käyn heiluttelemaan itseäni, niin energia kuluu siihen ja hiki tulee. Matka ei taitu..:D

Lopputuloksena taitaa olla, että minähän konttaan eteenpäin..;D

niinku telaketjufemakkolesbot kävelee

• Lop es

.. feminiiniset tytöt ovat parhaita.

• miltzu

molemmat yhtä ihania..

mut naiselliset naiset ehkä kuitenkin parempia höystettynä sopivalla poikamaisuudella..

itsenäiset, omanarvontunotiset, omalle tyylilleen uskolliset daamit kiehtoo-ja niitähän ei oo montaa?

• Tribsu

enpä oo ite sillai ajatellu mitää tiettyä tyyliä, josta pidän. kaverit kyllä ovat huomaaviinaan tiettyjä piirteitä naisissa, joita vähän sillä silmällä vilkuilen. eli: aika lyhyet hiukset, tummat vielä, suunnilleen saman pituinen ku ite oon, eikä välttämättä niin kovin femme. no, kieltämättä huomioni ei kiinnity niihin kaikkein femmeimpiin naisiin, eikä myöskään ihan "äijiinkään".

oma tyylini (pukeutuminen) on ehkä enemmän femmempi ku poikamainen, mutta aika hyvin se siinä välimaastossa kuitenki on. olemus ym. muuten on sit taas enempi poikamainen. hiukset on tummat ja revityt.

mä luulen, että tää mun pukeutuminen ja muu tyyli ei viesti muille lepakoille yhtää mitää. mä oon käsittääksini aika pahasti heteron olonen. ellei joku sitten tarkasti katso myös pieniä yksityiskohtia... esim. ranteessa olevavia "koruja"... ;)

• Haidu

Siis mitä koruja ranteessa?

• Tribsu
        Haidu kirjoitti:

Siis mitä koruja ranteessa?

varsinainen koru, mutta nauha, jossa on sateenkaaren värit... sellanen on mulla usein.

• Jennifer

..poikamaisen naisellisista naisista, hyvin pukeutuvista, karismaattisista, yksilöllisistä, voimakastahtoisista, empaattisista.

Itse olen naisellisen poikamainen ja pukeudun yksilöllisesti ja olen kaikkea samaa, mitä toiseltakin haluan.

• martsa

pidän ihan samanlaisista tyypeistä kuin Jennifer, sellaisista jotka ovat dynaamisia, määrätietoisia, karismaattisia, charmikkaita, ripaus poikamaisuutta ei ole pahitteeksi jos se ei ole junttimaista. Joissakin vanhemmissa naisissa on pisara hienostunutta maskuliinisuutta joka terästää koko olemusta. Naisellisuuden täytyy olla siis tasapainossa poikamaisuuden kanssa.
        Marilyn-tyyppisistä vampeista esim en pidä, enkä myöskään bimboista blondeista.

• Lop es
        martsa kirjoitti:

pidän ihan samanlaisista tyypeistä kuin Jennifer, sellaisista jotka ovat dynaamisia, määrätietoisia, karismaattisia, charmikkaita, ripaus poikamaisuutta ei ole pahitteeksi jos se ei ole junttimaista. Joissakin vanhemmissa naisissa on pisara hienostunutta maskuliinisuutta joka terästää koko olemusta. Naisellisuuden täytyy olla siis tasapainossa poikamaisuuden kanssa.
        Marilyn-tyyppisistä vampeista esim en pidä, enkä myöskään bimboista blondeista.

Minusta feminiinen ja naisellinen eivät välttämättä tarkoita samaa asiaa. Esimerkiksi tuota Marilynia voisin luonnehtia naiselliseksi, kun taas nuoremmat tytöt ovat usein vain feminiinisiä.

• Zorro

En pidä kummastakaan ääripäästä, superfemmestä tai valtavan maskuliinisesta.

Minuun vetoaa rento, tavallinen nainen, jossa on jotain söpöä mun silmissä, hymy, ujo katse, tyyli... se jokin vain. Joskus selittämätön.

Kai jonkinverran poikamainen nainen, hellä, hassutteleva, rehellinen. Mulle kun naisellisuutta on niin monenlaista.

Viihdyn varmaan aika samanlaisten naisten seurassa kuin itsekin olen, ainakin seurustelumielessä. Pukeutuminen rentoa ja mukavaa, farkut, T-paita, paitapusero, tennarit, sandaalit... sen sellaista.

Piikkareissa keikkuvia ylimeikattuja barbeja vierastan kaikkein eniten, joskaan ihan äärimmäisen "miesmäiset" siilipäät ei myöskään ole mun tyyliä oikein.

• Typy

...poikatyttöihin :)
      Naiselliset naiset ei oikein kolahda..
      en osaa niitä edes oikein katsoa "sillä silmällä".

Minulla on myös jonkinlainen "fiksaatio" kaljuihin naisiin..

Tottakai sitä aina katsoo, myös pukeutumistyyliä, mutta ehkä enemmän kuitenkin kokonaisuutta. Ja lopulta se on aina sisin mikä ratkaisee. (joo, tiedän kuulostaa ehkä kliseeltä...;)

Itse olen täysin femme..
      Eli pukeudun hameisiin ja korkokenkiin,käytän meikkiä (tosin en läheskään aina)ja niin päin pois.. minulla on pitkät vaaleat hiukset, enkä koskaan jaksa laittaa niitä mitenkään.. ;)

Kyllä mielestäni suuntautumisestaan voi pukeutumisella antaa jonkun verran vinkkejä, mutta itse pukeudun vain itseäni varten ja juuri niinkuin haluan, muiden mielipiteistä tai ajatuksista piittaamatta. Välillä ehkä vähän räikeästikin.. :)

• vuosi Nuoruudestani

Minulle sopiva nainen on rauhallinen ja mielummin ujo kuin rääväsuu. Herkkyyttä pitää löytyä ja tietenkin lapsirakas. En pidä paljon meikkaavista tai hyökkäävän näköisistä naisistä. Pukeutumisella ei niin väliä, kunhan osaa suht asiallisesti pukeutua.

• Patu

..ja itse kuljen rutkuissa, haha.

Pidän naisista, joilla on oma tyyli. Sellanen sekoitus grungea, rokkia tai retroa. Rohkeus ei ole pahitteeksi - en tarkoita nakuilua, vaan uskallusta olla oma itsensä vaikkakin ehkä hieman erilainen.

Hoikat ja sporttiset kropat miellyttää.

Tukka sellanen lyhyt sotku - pitkät tukat on ehkä hieman liikaa.

Ehkä mä siis pidän sellasesta unisex-tyylisestä naisesta - saa selkeesti olla nainen, ei äijä.

Hymyilevä naama ja rempseä huumori!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4628
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2504
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      68
      879
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      868
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      844
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      795
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      780
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      736
    Aihe