Lihasbiopsia

AaaPuuuVa

Löytyisikö täältä joku, jolle on tehty lihasbiopsia? Itse olin sellaisessa parisen viikkoa sitten. Nyt haluaisin tiedustelle, että miten kauan kipua koepalan ottokohdassa voi ilmetä?? Minulla on aina vain aika kovaakin kipua reidessä ja kävely tuottaa tuskaa.

6

4492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgiugoo

Minulle ei jäänyt kipua ollenkaan.

• .5.

Pari päivää sitten tehtiin ja ihmettelen ettei annettu kävelykeppejä mukaan, itselle tuli ainakin yllätyksenä miten poissa pelistä jalka on seuraavina päivinä.

Nyt kyllä on parantunut vauhdikkaasti mutta minulla on myös lisäravinteet sellaiset että kropan pitäisi muutenkin toipua hyvin eikä tulehdusta pitäisi tulla.

• .5.

Lisättäköön vielä se, ettei ole mitään heikkohermoisten puuhaa, edes ihoa ei puudutettu täydellisesti ja lihaksen suhteen ei ole juuri mitään puudutusta. Toki kevyttä hyttysen purentaa verrattuna johonkin Syyrian haavoihin ilman mitään lääkeaineita tai desinfiointia.

• historiaavxxz

Puudustus rasva leikkaus tikkin solmunkiristys ainut jonka eden huomasin ei muistaakseni kipua muutoin. Varmasti yksilöllistä. Mut se tutkimustulos oli sit täyttä latinaa. Siitä kyl vaikea sanoa äkkiseltään mitään. Ilmeisesti ei löytynyt mitään.

• biobsia

Kokemukset riippuu paljolti siittä, mistö lihaksesta lihasbiobsia tehdään.
      Itselle tehtiin surkastuneesta reisilihaksesta n 10 cm polvilumpiosta ylös ulkosyrjää kohti.
      Tuttavalta otettu pohjelihaksesta ja meidän kokemukset ovat aivan erilaiset.

• Aina-sattuu-ja-tapahtuu

Vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Itselleni tuo lihasbiobsia tehtiin 1970 -luvulla paikallisessa keskussairaalassa. Mitään kipuja ei jäänyt siitä toimenpiteestä. Ainoa huono puoli asiassa oli, ettei hoitava neurologi silloin täysin ymmärtänyt patologin biobsiasta antamaa vastausta. Noh, joskus noita sattuu! Mitään ratkaisevan dramaamaattista siinä patologin vastauksessa ei liene kuitenkaan ollut, koska olen edelleenkin elossa ja hyvissä voimissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77