Olen 15v tyttö ja suorastaan pelkään päästä vieraampia (etenkin naisia) lähelle. Vaikka kuinka yritän en osaa olla rentona joidenkin ihmisten lähellä. Yksi hyvä esimerkki on kaverini äiti jonka olen tuntenut jo kohta kaksi vuotta, mutta en yhä edelleenkään osaa rentoutua hänen seurassaan. Myös koulussa on vaikeuksia jos opettaja tulee lähelle. Alan siis hermostua, haluaisin lähteä pois, käteni hiostuvat, vatsassa vääntää ja olo tulee muutenkin pahaksi enkä voi käyttäytyä normaalisi.
Kaverini pitävät minua ihan outona kun kyttäilen kaikkia lähelläolijoita kuin pelästynyt piski. Olenko siis vain todella ujo vai onko kyse muustakin?
Olenko yliujo vai mikä on?
A PUA
2
295
Vastaukset
- luultavastii
Sinulla on aivan varmasti joku lapsuuden trauma, ehkä joku nainen käytti sinua hyväkseen kun olit lapsi ja tämä trauma saa sinut hermostuneeksi vieraiden naisten kanssa.
- A PUA
En ainakaan muista että näin olisi. Olen miettinyt mutta en ole keksinyt mitään tilaisuutta jolloin joku olisi käyttänyt minua hyväksi. En tiedä voiko se vaikuttaa, mutta minua syrjittiin useampia vuosia alakoulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938