Heippa,
Olen 31-vuotias, pariksi vuodeksi Helsingistä Ouluun maisteriopintojen perässä muuttava nainen - mutta kukapa tietää, ehkä pohjoinen hurmaa ja jään ikiajoiksi! Etsin kotia mukavasta ja viihtyisästä kimppakämpästä tai yhteisöstä alkaen kesä/syksy 2013. Näin etänä en voi itse alkaa kimppakämppää kasailemaan, mutta mikäli ei valmista oikeaa löydy, täytyy semmoinen sitten myöhemmin kasata. :)
Olen kokenut kimppa-asuja, joka tykkää asua porukalla muista(kin) kuin rahasyistä. Minulle on tärkeää, että kotona on elämää ja ihmisiä, ja että siellä on viihtyisää. Pidän myös eläimistä ja lapsista, eikä asuinkumppaneiden sukupuolella tai kansallisuudella ole väliä. Toivoisin kuitenkin, että muut asukkaat olisivat yli 25-vuotiaita, mielellään lähellä kolmeakymppiä ja työssäkäyviä ja/tai opiskelevia, ja että heitä olisi useampi eikä vaihtuvuus olisi kovaa. Etsin semmoisia rentoja aikuisia, jolta pahimmat bileet on jo ajat sitten bailattu, joille koti on tärkeä paikka ja jolle maistuu hyvä ruoka, rento elämä ja hyvä seura ja joiden kanssa ei tarvitse vääntää siivousvuoroista, laskujen maksusta tai muista elämän normiasioista. Toivoisin myös, että myös tulevaan kotiini sohvasurffarit, hoitolemmikit ja kyläilevät kaverit ovat sydämellisesti tervetulleita (kohtuuden rajoissa toki).
Tulen juttuun (ja olen asunut) hyvin monenmoisten ihmisten kanssa. Itse olen kauppatieteitä opiskeleva mutta humanistin sielun omaava rento ja hauska, oppimista ja uusia asioita, lukemista, kulttuuri- ja taidejuttuja, matkustamista ja hyvää ruokaa rakastava tyyppi, jonka aika menee opiskelun lisäksi toivottavasti duunissa (kotoa käsin), liikuntariennoissa, vapaaehtoistyön parissa ja sen sellaisessa. Tykkään luonnosta, eläimistä, nörttijutuista, musiikista ja punaviinistä, ja teen hyvää ruokaa.
Oulusta en tunne ristin sielua, joten aluksi olisi mukava, että edes kotona olisi porukkaa. Lastenvahdiksi minulle ei kuitenkaan tarvitse ruveta, sosiaalisena ihmisenä löydän kyllä kuvioni varmasti pian. Vuokraa olen valmis maksamaan 350 €:on asti (mieluummin toki reilusti alle). Sijainnin tulisi ollä lähellä keskustaa ja/ tai Linnanmaata, mutta aivan ihanan omakotitalon tai porukan vuoksi voisin suostua pidemmällekin.
Koska olen viettänyt viimeiset vuodet töissä ja opiskelijabudjetti on muisto vain (ei tosin enää kauaa), löytyy minulta melkoinen määrä kivoja huonekaluja, joista en halua luopua, joten niiden tulisi joko mahtua tulevaan huoneeseeni, tai niille pitäisi löytyä tilaa julkisista tiloista, joten asunnon tulisi olla aika tilava. Piha olisi ihana! Keittiöroipetta ja sen sellaista minulta löytyy aika hyvin, jos vajetta on.
Kuulostiko kotoisalta? Jos sinä haluaisit kämppiksekseni tai tiedät jonkun, jonka kotiin sopisin, laitahan viestiä osoitteeseen [email protected]. Jos olet myös kimppakämpän etsinnässä, voit laittaa myös viestiä, ehkä voimme yhdistää voimamme.
Terveisin,
- C
Kimppakämppää Oulusta alk. kesä-syksy 2013
ncrasanen
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818