Käväisin n. kuukausi sitten ihotautilääkärillä vain pidentämässä antibiootti kuuria. Puhuttiin samalla roan ottamisesta mutta päädyttiin siihen että katsotaan kesän jälkeen. Nyt on kuitenkin alkanut tuntua että roa olisi paikallaan kun ei nuo antibiootit nyt kauheasti apua anna ja alkaa jo masentaakkin tämä :( mutta ongelma onkin siis tässä se että ihotautilääkärille jolla olen usein käynyt ei ole aikoja, lomallakai jossain... Eli voisinko mennä jollekkin toiselle ihotautiläärille, kun eikös ne kaikki tiedot ole lääkäreillä koneen kautta haettavissa ?
Roa ?
3
82
Vastaukset
- roarokkaa
Kävitkö yksityisellä ? Minusta se on kumminkin ihan sama, vaikka käyt jollakin toisella.
- 10+8
Suosittelen Leppävaaran Diacorin KK:ta. Itse kävin hänellä ja olen super tyytyväinen!!
Suosittelen todella paljon Roa:aa! Itsellä nyt reilu 1kk takana, ekan viikon jälkeen SUPER parannus, tokan viikon jälkeen takas melkeen lähtöpisteeseen. Nyt alkaa tasaista vauhtia iho parantua. Mitään muista sivuoireita ei ole ollut kuin huulien kuivuminen. - huuhaa33
kyllä ihotautilääkärit sen roan helposti antaa varsinkin jos on aikasemmin ollut jollain toisella kuurilla joka ei oo tehonnut.. pakko myös ite suositella roaa! itellä sama et parin ekan viikon aikana iho oikeen työns kaikki finnit naamasta pihalle ja kyllähän siinä vähä pelotti mut sit alko parannus..sen jälkee ei oo oikeestaan yhtäkää finniä tullu vaikka oon omaa laiskuuttani tosi epäsäännöllisesti noita pillereitä syöny, niinku tyyliin et muutama pvä viikos vedän yhen pillerin vaik suosituksena oli 2 päivässä...noh riittääpähän pidemmäks aikaa. sivuoireita tulee, mut ne kyllä kestää on meinaan sen verran tehokasta kamaa tää. naama kuivuu jonkunverran ja vähän välii pitää olla peilistä kattomassa onko ihan kuivunut tosta suun ympäriltä mut ei se mitää vähä vettä vaan siihen ja thats it. samoin huulet kuivuu aika paljon mut koko ajan huulirasva taskussa vaan mukana..turha roacuttania on pelätä, sivuoireet kuuluu asiaan koska on niin tehokas lääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421603
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!541521Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681123Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031057- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52858Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s86819Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57743- 59705
- 34676