Muskottipähkinöitä olen kovasti yrittänyt saada käsiini mutta eipä vain ole onnistunut. Kaupoissa tosin myydään sitä jauhetta, onko se pelkästään jauhettu pähkinöistä jauheeksi vai käsitelty jotenkin lievemmäksi etteivät ihmiset voisi käyttää sitä jauhetta pahemmin hyväkseen..? ( eli lyhyesti sanottuna vastaako se jauhe samaa kuin itse kokonaiset pähkinät ja kuinka sitä jauhetta kannattaisi nauttia? nenään? )
Muskottipähkinöistä
4
759
Vastaukset
- Narc
Vaikuttavat ainekset katoavat (kuulemma) jauhantaprosessissa, paahtavatko pähkinän ennen jauhamista tai jotain?
Noin muutoin muskotista... jätä väliin, krapula ei todellakaan ole sen arvoinen... - Tinka
Ainakin minulla kolisi vähän liikaakin, tuli kivat hallut ja krapulakin oli sen mukainen. Ostin sellaisessa pahvipakkauksessa myytävää, Meira tai jotain.
Nautitaan sekoitettuna jugurttiin, jäätelöön tai suklaavanukkaaseen. Itse sekoitin jugurtiin ja laitoin sekaan vielä talkkunajauhoa viemään pahinta makua pois.
Ja käyttö sit omalla vastuulla!- kannata
Muskottipähkinästä tulee ainoastaan krapula. No jos sitä vailla on niin ihan vapaasti siitä vaan ottamaan.
- amelouk atsum
kannata kirjoitti:
Muskottipähkinästä tulee ainoastaan krapula. No jos sitä vailla on niin ihan vapaasti siitä vaan ottamaan.
joo hyi vittu tein pienen testin heitin mp-pussillisen 0,3 bissen sekaa lasiin.sain alas ehkä jonku desin hirveel pakkoväännöl. Alko väsyttää heti, menin goisii ja seuraavan päivän nukuin kokonaa.En pystyny nousta ees sängyst ja jos nousin ni tipuin samantien, kauhee olo. EI ENÄÄ IKINÄ SITÄ PASKAA.Ku on kaikkee muuta mukavaa saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895