Arvo nousee

vek

Tuntuu siltä, että W 124 arvo on nousemassa epäonnistuneiden väykkyjen takia. Multiongelmaiset ja korroosioherkät voivat pilata maineen. Ehkä uudemmat ovat kehittyneempiä, sähköjärjestelmissä ei liene enää sukuvikoja.

Harva varmaan uskaltaa myöntää että juuri omassa autossa on vikoja, ruosteesta puhumattakaan. Itse kerroin (down) että autostani meni etupakoputki puhki kestettyään vain 17 v, -88 mallinen kun on. Olin varma että se kestäisi ainakikin parikymmentä vuotta. On se totta näköjään, että vikoja on.

6

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisikin

Minulla on -86 toista merkkiä ja etuvetoinen, siinä on etuputki taipuvaa mallia.
      Se on ehjä vielä.
      Toiseksi nyt on vuosi 2004 eli Mesen putkella on ikää vasta 16v.
      Volvonkin maisnostetaan kestävän 17 v. joten ei se Mese ole ehkä kestävimpiä. Sori vaan.

• vek

Kyllä se sen 17 v. on vanha, jos oikein lasketaan. Olen itsekin pahoillani.

PS. Jos sulla on "toinen merkki", niin miksi nämä sivut vetää puoleensa?

• kyllä
        vek kirjoitti:

Kyllä se sen 17 v. on vanha, jos oikein lasketaan. Olen itsekin pahoillani.

PS. Jos sulla on "toinen merkki", niin miksi nämä sivut vetää puoleensa?

kestää. Minulla on keväällä 18v.täyttänyt W124200D ja kyllä on kyselijöitä riittänyt, jos vaikka luopuisin!
        Kilometrejä on takanapäin reippaat puoli milliä ja pellit kunnossa.

Enpä oikein usko, että W210(väyrysmallin)omistajana olisin saanut samaa huomiota!
        Näin se on, että W124 on vielä arvossaan!

• Näin

Minullakin on W124 vm-86. Ja enpä vaihtais ruosteväykkyyn sitten millään. Reippasti yli puolimiljoonaa olen ajellut ja onpa ollut tosi luotettava kärry.
      Oikein on huvittanut kun pari naapuriani kävi pari viikkoa sitten kyselemässä olenko vaihtoaikeissa..he kun ovat kovasti kiinnostuneita ostaan mersuni, kun on niin hyväkuntoinen ja ruosteetonkin!
      Enpä usko, että ilmiö toistuisi väyrysesnomistajana

• korroosio

ei pelkkä ruoste ongelma tunnu ajomukavuuteen verrattuna missään..
        itelläni 300td 124- 89... kaverilla 270cdi -00farkku.. äkäinen ja huippu kyyti...
        silti minulla on sydän 124:sen sisällä!!!!

• merkku
        korroosio kirjoitti:

ei pelkkä ruoste ongelma tunnu ajomukavuuteen verrattuna missään..
        itelläni 300td 124- 89... kaverilla 270cdi -00farkku.. äkäinen ja huippu kyyti...
        silti minulla on sydän 124:sen sisällä!!!!

Omistan sekä väyrysen (vm 97) että 124:n (vm 91). Väyrynen on tasaisempi, hiljaisempi, ehkä tunnottomampi, se on kuitenkin "laiva", joka lipuu arvokkaasti kun taas 124 ilmoittelee milloin mistäkin kuopista ja poukkoilee nissanmaisesti. Väyrynen on mainettaan parempi auto ja ainakin minulla täysin ruosteeton. Johtuneeko sen mollaaminen mersu-miesten heikosta itsetunnosta kun ei ole varaa hankkia muuta kuin Manne-peli, lieneväkö edes ajaneet Väyrysellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe