17)Pitääkö kesyrottaa pestä?
18)Jos pitää niin millä?
19)Pitääkö kesyrottaa ulkoiluttaa?
Mulla ei oo enää kysymyksii.Sori jos tuli ärsyttävän paljon kysymyksiä.
Minulle kesyrotta? Voitteko auttaa?(unohtu joitakin kymyksiä)
2
100
Vastaukset
- kalevitykkääuolevi
17) vaan jos turkki on likanen, pesin 8kk vanhan rotan 7kk vanhana. tosin häntä pitää pestä joka viikko ja rasvata sen jälkeen, sillä rotta säätelee lämpöä ja sen pitää olla puhdas.
18) koiranshampoolla tai muulla miedolla aineella. käytän ite fairya.
19) vapaana häkin ulkopuolella (valvotusti) vähintään 0,5-1 h päivässä
kannattaa lukea lissää suomen kesyrotta yhdistyksen sivuilta - sirpale92
Meillä ainakin poikarotat haisevat yllättävän nopeasti itsekkin joten pesua tarvitsee sillon tällöin :) Kyllä sen huomaa milloin tilanne on sellainen. Ja väritys vaikuttaa kanssa pesuntarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313606- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913152- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862728- 352530
- 692443
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882062