6m daycruiserilla kaipaa hotellisatamaa veneessä yöpymisen sijaan. Kertokaa mistä löytyy etelärannikolta parhaat hotellisatamat Hangon ja Haminan välissä.
Hotellisatamat
12
371
Vastaukset
- kyssyväpi
Sama kiinnostaa Hangon, Turun ja Maarianhaminan välillä.
- KKKkNnN
Tuota, mitä jos ihan itse netistä selvittelisitte hotellisatamianne. Ei voi olla liian vaikeaa.
- 3+8
Kannattaa mennä Karlbyhyn Kökariin. Hotelli vierasvenesatamassa ja hyvää ruokaa.
- Mace66
KKKkNnN kirjoitti:
Tuota, mitä jos ihan itse netistä selvittelisitte hotellisatamianne. Ei voi olla liian vaikeaa.
Kummallinen kommentti. Jotkut luulevat että googlaamalla löytyy kaikki. Ehkä kysyjä haluaa kuulla palstalaisten mielipiteitä, ei Googlen maksettuja hakutuloksia?
- veneilyn kukkanen
Parainen, nauvo, Turku, Uusikaupunki, Naantali, eli kaikki isommat kaupungit...tarvitsetko myös ajo-ohjeet tai opasta?
- hotellilaivahanko.fi
Hangon laivahotellista voi katsella ikkunasta omaa venettään.
- ksssskkk
Tarviitteko apua sitomaan köydet laituriin? Mitä jos sataa, taksilla teitä pitkin kotiin?
- vätykset veneissään
Tämähän on yleinen tapa yli 35 jalkaisissa purkkareissa, keli heikkenee niin Helesinskin keikkaa riittää Hangon takseilla.
- mr. tammisaari
Tammisaari
- mikä sadam ?
Ontikan Kartano,
- onko kokemuksia
Ontikka ?, siis se Palanderin kartano. Onko siinä satamaa, Narvajokisuu on kyllä lähellä.
- kysyväpi2222
Kuten Mace66 jo huomasikin, on olemassa satamia hotelleilla ja on olemassa satamia, joissa hotellit ovat kaiken aikaa täysiä futisturnausten ym. takia. Eli nyt varmaankinn kysytään kommentteja missä ihmisen oli hyvä olla ja missä ei ole täyttä jos nopsaan päätetään lähteä matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764