Syksyn vilpoiset taas tulee ja pitkillä matkapurjehduksilla tuppaa käsiä palentamaan, jos ei ole kunnon tumppuja kädessä. Itse olen toistaiseksi yrittänyt selvitä kohtuukustannuksilla ja sen takia kysynkin vinkkejä, minkälaisia käsineitä kukakin pitää hyvinä.
Veden pitäviähän ne pitäisi olla ja vähän topattujakin. Itse olen joskus pitänyt kumisia työhansikkaita ja niiden alla ohuita hansikkaita, mutta tämä ei oikein ole hyvä vaihtoehto. Pitäisi vielä pystyä vähän köysiäkin vetelemään. Hyviä ehdotuksia?
Käsineet
7
1251
Vastaukset
- Sailori
ja minusta kohtalaisen toimivat löytyvät Biltemasta. Neopreenikumiset kalastussormikkaat. Varmasti löytyy parempiakin, mutta nämä on ainakin halvat.
- goretexiä
itse ostin partioaitasta gore sormikkaat, jonka päällä käytän tarvittaessa maritimista taannoin ostamiani 19 markan liian suuria purjehdushanskoja. hyvin on pelittänyt.
- Jari
Näin kesäviileillä on ainakin pärjännyt hyvin tavallisilla hiihtohanskoilla. Kestää kulutusta, ohuet ja pitävät hyvin.
- Sormet jäässä
Hiihtohanskat ei pidä vettä, jos eivät sitten ole goretexiä.
- hydratech
Ei nuo merkkisormikkaat niin hirveän kalliita ole. Neopreeniset, nahkavahvistetut merkkihansikkaat ovat ehdottomasti parhaat; hyvät käyttää ja kestävät pitkään.
- sda
tarvisi purjehdukseen lyhyt sormi hansikkat onko kenelläkään tietoa mistä niitä saisi?
- Matti Lappalainen
Käytin talvella räntäsateessa purjelautaillessa scubasukeltajien neopreenisiä sormikkaita tai rukkasia. Ihan hyviä. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603