kokemuksia ryanairin lennoista?

maalgapa

Mulla on aika kova lento pelko...kylla kuitenkin matkustelen. mutta olis eka kerta ryanairilla toukokuukn lopus...englannista teneriffalle...eli 4h.lento..onko kokemuksia...kiitos kaikille vastauksista

10

538

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rynkky33

olen lentänyt ryanairilla mota kertaa ja voin sanoa että ihan normaalia lentämistä vaikka on halpisyhtiö.
      Anna pelon tulla vaan ja ajattele että nautit siitä ja oikein odota että milloin se tulee ja mässäilet sillä niin huomaat että pelko ei pikkuhiljaa saa susta enää paniikinomaista otetta. Tärkeintä että et yritä vastustaa sitä pelkoa, anna sen tulla vaan ja "nauti"
      Tällä tekniikalla voit käsitellä muitakin pelkoja.

• vinaalikaali

Rayanairia ei tarvii pelätä enempää kuin muita yhtiöitä.
      Kilpailijat yrittävät mustamaalata raikkaa koko ajan koska "isoja" firmoja vituttaa,että porukka pääsee matkaileen sopuhintaan.

• fdjhkgjbkjgdb

No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.

• hoijjjaaa
        fdjhkgjbkjgdb kirjoitti:

No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.

No ei paljon parantunut...

• Bensa loppui

Muista vaan että Ryanair ei tankkaa tarpeeksi polttoainetta koneisiinsa.

• tthb

Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.

• jsdfjdsfhjdfsd
        tthb kirjoitti:

Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.

Niin on valvottua touhua. Siksi yhtiöitä joutuu tasiaiseen tahtiin mustalle listalle ja lentokieltoihin EU:n alueella. Eli tästä voidaan päätellä että kaikki yhtiöt eivät noudata pelisääntöjä...

• asd6

es

• Bdndoendl

Erittäin hyvä kokemus oli, rantamatkalla oltiin. Koneet ovat ajoissa (vrt tui/finnair kun niillä hajoaa aina ennen lähtöä jotain). Tilava kone, siistiä.

Muista matkalaukun koko/painorajoitukset, ovat niistä tosi tarkkoja, niin sit menee hyvin.

• Juulia3

Miten lento sujui, ja muu järjestely. Olen nyt 27.5. lähdössä Tampereelta Malagaan, saas nähdä kuin käy??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe