kokemuksia ryanairin lennoista?

maalgapa

Mulla on aika kova lento pelko...kylla kuitenkin matkustelen. mutta olis eka kerta ryanairilla toukokuukn lopus...englannista teneriffalle...eli 4h.lento..onko kokemuksia...kiitos kaikille vastauksista

10

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rynkky33

olen lentänyt ryanairilla mota kertaa ja voin sanoa että ihan normaalia lentämistä vaikka on halpisyhtiö.
      Anna pelon tulla vaan ja ajattele että nautit siitä ja oikein odota että milloin se tulee ja mässäilet sillä niin huomaat että pelko ei pikkuhiljaa saa susta enää paniikinomaista otetta. Tärkeintä että et yritä vastustaa sitä pelkoa, anna sen tulla vaan ja "nauti"
      Tällä tekniikalla voit käsitellä muitakin pelkoja.

• vinaalikaali

Rayanairia ei tarvii pelätä enempää kuin muita yhtiöitä.
      Kilpailijat yrittävät mustamaalata raikkaa koko ajan koska "isoja" firmoja vituttaa,että porukka pääsee matkaileen sopuhintaan.

• fdjhkgjbkjgdb

No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.

• hoijjjaaa
        fdjhkgjbkjgdb kirjoitti:

No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.

No ei paljon parantunut...

• Bensa loppui

Muista vaan että Ryanair ei tankkaa tarpeeksi polttoainetta koneisiinsa.

• tthb

Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.

• jsdfjdsfhjdfsd
        tthb kirjoitti:

Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.

Niin on valvottua touhua. Siksi yhtiöitä joutuu tasiaiseen tahtiin mustalle listalle ja lentokieltoihin EU:n alueella. Eli tästä voidaan päätellä että kaikki yhtiöt eivät noudata pelisääntöjä...

• asd6

es

• Bdndoendl

Erittäin hyvä kokemus oli, rantamatkalla oltiin. Koneet ovat ajoissa (vrt tui/finnair kun niillä hajoaa aina ennen lähtöä jotain). Tilava kone, siistiä.

Muista matkalaukun koko/painorajoitukset, ovat niistä tosi tarkkoja, niin sit menee hyvin.

• Juulia3

Miten lento sujui, ja muu järjestely. Olen nyt 27.5. lähdössä Tampereelta Malagaan, saas nähdä kuin käy??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1379
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1175
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1170
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      200
      1164
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe