Mulla on aika kova lento pelko...kylla kuitenkin matkustelen. mutta olis eka kerta ryanairilla toukokuukn lopus...englannista teneriffalle...eli 4h.lento..onko kokemuksia...kiitos kaikille vastauksista
kokemuksia ryanairin lennoista?
10
413
Vastaukset
- rynkky33
olen lentänyt ryanairilla mota kertaa ja voin sanoa että ihan normaalia lentämistä vaikka on halpisyhtiö.
Anna pelon tulla vaan ja ajattele että nautit siitä ja oikein odota että milloin se tulee ja mässäilet sillä niin huomaat että pelko ei pikkuhiljaa saa susta enää paniikinomaista otetta. Tärkeintä että et yritä vastustaa sitä pelkoa, anna sen tulla vaan ja "nauti"
Tällä tekniikalla voit käsitellä muitakin pelkoja. - vinaalikaali
Rayanairia ei tarvii pelätä enempää kuin muita yhtiöitä.
Kilpailijat yrittävät mustamaalata raikkaa koko ajan koska "isoja" firmoja vituttaa,että porukka pääsee matkaileen sopuhintaan.- fdjhkgjbkjgdb
No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.
- hoijjjaaa
fdjhkgjbkjgdb kirjoitti:
No olipa harvinaisen tyhmä ja tyhjä kommentti. Huomaa että et tiedä aiheesta mitään mihin otat kantaa. Ainut oikea asia oli se että Ryanairia ei tarvitse pelätä, mutta muuten olikin shaibaa koko kommennttisi.
No ei paljon parantunut...
- Bensa loppui
Muista vaan että Ryanair ei tankkaa tarpeeksi polttoainetta koneisiinsa.
- tthb
Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.
- jsdfjdsfhjdfsd
tthb kirjoitti:
Lentäminen on hyvin valvottua touhua. Kaikki yhtiöt Euroopassa noudattavat pelisääntöjä.
Niin on valvottua touhua. Siksi yhtiöitä joutuu tasiaiseen tahtiin mustalle listalle ja lentokieltoihin EU:n alueella. Eli tästä voidaan päätellä että kaikki yhtiöt eivät noudata pelisääntöjä...
- asd6
es
- Bdndoendl
Erittäin hyvä kokemus oli, rantamatkalla oltiin. Koneet ovat ajoissa (vrt tui/finnair kun niillä hajoaa aina ennen lähtöä jotain). Tilava kone, siistiä.
Muista matkalaukun koko/painorajoitukset, ovat niistä tosi tarkkoja, niin sit menee hyvin.
- Juulia3
Miten lento sujui, ja muu järjestely. Olen nyt 27.5. lähdössä Tampereelta Malagaan, saas nähdä kuin käy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755