Muutto Ruotsiin

Seksin Kuningatar XV

Olin vasta hiljattain saanut armeijani suoritettua ja muutin Tampereelta Tukholmaan, hieman isompaan kaupunkiin. Olin aina tykännyt isoista kaupungeista, mutta jättiläis mäiset new yorkit kammottivat minua. Ruotsi houkutteli kulttuurinsa, kielen ja ihmisten takia. Olin täysin hetero mies, joka oli kuullut huhupuhetta että Tukholmassa olisi maailman kauneimmat naiset, mutta myös maailman komeimmat miehet.

Tukholmassa oli oikein mahtavat lenkkeilyreitit ja mitä loistavammat salillakäyntimahdollisuudet. Oli alkanut tulla jo syksy, joten ulkona juostessa caprit oli vaihdettu kokonaisiin trikoisiin. Suomessa katottiin aina oudoksuen jos mies käytti trikoita, mutta Ruotsissa se oli miehillä arkipäivää, josta nautin. Tajusin eräänä syksyisenä iltapäivänä lenkillä ollessani, että olen nähnyt erään blondin myöskin trikoojalkaisen nuoren miehen lenkillä aina samaan aikaan kuin itse olin ollut.

Päivä päivältä aloin kiinnittämään enemmän huomiota kyseiseen mieheen, aina enemmän ja enemmän. Juoksin kohti auringonlasua Djurgårnenia pitkin, tämän nuoren keltapaitaisen ja trikoojalkaisen miehen takana. Katselin hänen peppuansa kauan, se oli todella hyvä miehen pepuksi. En ollut uskoa edes omia ajatuksiani, kun tajusin mitä ajattelin. Olin juuri ihaillut miehen peppua! Tämä nuori mies meni pitkän juoksulenkkinsä jälkeen venyttelemään rannalle kaidetta vasten. Ajattelin mennä rohkeasti siihen viereen "sattumalta" venyttelemään myöskin. Mies heti kääntyi minuun kohden ja alkoi kysellä kaikkea jokapäiväisestäni liikunnasta, hän myös kertoi että on useasti kiinnittänyt huomiota siihen että käyn lenkillä samaan aikaan kuin hän. Kuuntelin vain osittain mitä mies puhui, sillä katselin hänen etumustaan ja treenattua vartaloaan. Tunsin jo, kuinka trikoideni alla alkoi sykkiä.

Nyt oli pakko saada jotain muuta ajateltavaa, mutta mies vain puhui ja puhui. Enkä voinnut saada enää katsettani irti hänen vyötärön alta. Vahinko oli jo tapahtunut, munani oli jo täydessä stondiksessa. Nyt miehen katse siirtyi minun etumukseeni, ja hymy levisi hänen huulille. Hän kysyi jos mentäisiin vaikka hänen kotiinsa kahville. No äkkiäkös me hänen kotiinsa päädyttiin, hän asui melkein kadun toisella puolella. Kun pääsimme hänen eteiseen, hän tarttui minusta tiukasti kiinni ja suuteli. Tunsin olon kiusalliseksi, mutta nautinnolliseksi. Hän kaatoi minut sohvallee ja pian hän riisui minun trikoot pois jaloista ja alkoi imemään munaani. Luoja tietää kuinka hyvältä se tuntui, olin taivaissa. Hän lopetti imemisen ja käänsi minut toisin päin, nyt hänkin riisui vaatteensa. Hän otti jäykistyneen peniksensä esiin ja hieroi siihen päälle jotain liukastetta. Pian hän olikin jo asettamassa pippeliään peräaukolleni, ajattelin vain mielessäni että mitäköhän nyt tapahtuu. Hän alkoi pikavauhtia nussia minua, se tuntui omalla tavalla hyvälle. Se ei tehnyt kipeää, koska olin ennenkin harrastanut dildoleikkejä. Ei mennyt kauaakaan kuin tämä nuori mies tuli sisälleni, se oli jotain ennenkokematonta. Olimme molemmat hengästyneitä, ja tyydyttyneitä, mutta puimme nopeasti päällemme. Syöksyin eteiseen ja sanoin lähteväni kämpille. Mies jäi olohuoneeseen istumaan, katsoi minua hymyillen ja kysyi: "Kai me vielä näemme lenkillä?"

2

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghhj

      Loistava alku! Toivottavasti kirjoitat jatkoa! ;)

      • romualdo3

        kiitos jutusta, anna tulla vain lisää! Mikäs sen komeampi näky kuin hikinen ja karvainen sopusuhtainen pyöräilijämies trikoissaan ja etumus pullottaa ... terskan ääriviivatkin erottuen... [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe